25042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Lowe PR dezvolta pro bono campania "Batranete frumoasa"

Lowe PR dezvolta pro bono campania "Batranete frumoasa"

Pin It
Fundaţia Principesa Margareta a României a lansat pe 18 iulie campania „Bătrâneţe frumoasă” din cadrul proiectului “Voluntari – Ambasadori ai schimbării”. Această iniţiativă este prima campanie naţională de strângere de fonduri în beneficiul vârstnicilor, pentru a le oferi acestora sprijin atât material (dotarea căminelor de bătrâni, bani şi asistenţă la domiciliu), cât şi emoţional (activităţi de intergeneraţionalitate, educative, creative sau sportive).

Lowe PR vine în sprijinul fundaţiei pentru a demara pro bono o campanie de comunicare în vederea susţinerii temei principale a programului, singurătatea vârstnicilor.

„Un proverb românesc spune: cine nu are bătrâni să-şi cumpere. Ce facem însă atunci când îi avem şi nu ştim să îi preţuim...? Învăţăm! Singurătatea este o maladie socială şi cauza multor lipsuri ale vârstnicilor din România şi din lume. Nu am stat pe gânduri în momentul în care am fost invitaţi să coordonăm componenta de PR a campaniei pentru o Românie care îmbătrîneşte frumos”, declară Veronica Savanciuc, Preşedinte Lowe PR.

Campania de PR a debutat print-un eveniment de presă organizat marti, 21 iulie la Palatul Elisabeta şi prezidat de Alteţa Sa Principesa Margareta a României. Printre activităţile de PR concepute în continuare pentru susţinerea campaniei se regăsesc evenimente stradale, strategii de VIP endorsement şi media relations.

Echipa Lowe PR implicată în proiect este formata din: Diana Grigorescu– PR Manager, Alina Pavel – Senior PR Executive şi Raluca Munteanu– PR Executive şi este coordonată de Monica Botez – PR Director.

Despre Lowe PR
Câştigătoare a unui Golden Award for Excellence la PR Award 2008, categoria PR pentru Marketing, împreună cu Unilever/ Rexona şi Finalistă la Sabre Awards 2008, Lowe PR acoperă întreg spectrul de Practici Globale de Specialitate, asigurând în acelaşi timp gama completă de Servicii Specializate.

Portofoliul de clienţi Lowe PR include nume mari precum: Electrolux, Unilever, Orange, RBS (Royal Bank of Scotland), Johnson&Johnson, Eli Lilly, Walmark, Abbott România, Stem Health Unirea, CSC Pharmaceuticals, TNT România, Asociaţia “Centrul Român pentru Copii Dispăruţi şi Exploataţi Sexual - FOCUS”, Lowe & Partners, Initiative România, Medic One.

În 2009, Lowe PR a derulat campania de relaţii publice pentru alegerile europarlamentare din România, cea mai amplă campanie instituţională a anului şi din istoria Europei. 

Lowe PR este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative, e-Lowe, Medic One şi Scholz & Friends.
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP