Sustenabilitatea vazuta ca oportunitate
- 22 Octombrie 2009 |
- PR Romania
Vorbitorii internationali, provenind din tari ca Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Olanda, Belgia, Grecia, Spania, India si Polonia au prezentat strategii de CSR care si-au demonstrat validitatea, aducand beneficii la nivel intern: profit, scadere de costuri, loializarea angajatilor, cresterea dezirabilitatii pentru clienti sau parteneri. Romania a fost reprezentata de lideri ai unor organizatii importante precum Enel, Alexandrion, Fundatia Post-Privatizare, iar, la nivel oficial, de catre Alteta sa Regala Principele Radu al Romaniei si de Presedintele Senatului, domnul Mircea Geoana.
Cristina Simion, Managing Director la Edipresse, a oferit participantilor regulile de baza pe care acestia trebuie sa le respecte pentru ca un subiect de CSR sa fie preluat de mass media: “incepeti cu informatia relevanta pentru public, incercati “sa vindeti cate un subiect pe rand”, incercati sa “vindeti” subiecte impachetate diferit pentru fiecare canal media, intrebati jurnalistii despre ce interese are audienta lor, cereti sfaturi si hraniti-le dorinta pentru perspective unice asupra lucrurilor, fiti creativi si colaborati, dar respectati deciziile editoriale. Nu va asteptati ca viziunea dumneavoastra sa fie urmata sau ca frazele sa fie preluate ca atare – mai degraba doriti-va implicarea jurnalistului“
In cadrul evenimentului, Luminita Oprea, initiatoarea Conferintei Internationale de CSR, a anuntat lansarea Ghidului de CSR pentru jurnalisti - o initiativa unica in Romania de informare a reprezentantilor mass-media in domeniul responsabilitatii sociale (CSR) si a dezvoltarii durabile (SD).