27042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Portalul CSR Romania se relansează cu sprijinul Microsoft şi E.ON România

Portalul CSR Romania se relansează cu sprijinul Microsoft şi E.ON România

Pin It

csr-logo_290Doar un click îi mai desparte pe practicienii de CSR de cele mai recente analize, interviuri şi resurse online în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste (CSR).

Iniţiat de fundaţia Forum for International Communications şi relansat cu sprijinul companiilor Microsoft şi E.ON România, CSR Romania (www.csr-romania.ro) îşi propune să promoveze în mediul român de afaceri ideea de management etic, în general, şi conceptul de responsabilitate socială corporatistă (CSR), în particular. Portalul doreşte să se impună nu doar ca un intermediar care culege şi distribuie informaţie, ci drept un producător de analiză şi cercetare, un promotor de idei în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste.

Cu un design flexibil şi aerisit, noul portal dispune de o structură mai bine definită, conţinutul editorial fiind grupat în secţiuni şi sub-secţiuni noi. În plus, utilizatorii portalului îşi pot configura parţial pagina de start, adăugând sau eliminând sub-secţiuni sau ordonând secţiunile afişate pe Home în funcţie de preferinţele editoriale. Conţinutul editorial este conectat în timp real cu principalele reţele sociale, asigurând astfel un feedback din partea cititorilor. De asemenea, site-ul oferă mai multe posibilităţi de interacţiune cu utilizatorii, platforma de comentarii fiind integrată în aproape fiecare pagină a site-ului.

"Încă de la lansarea sa în martie 2006, CSR Romania s-a impus drept o resursă utilă pentru reprezentanţii mediului de afaceri interesaţi de domeniul responsabilităţii sociale corporatiste. Zeci de profesionişti români şi străini s-au alăturat demersului iniţiatorilor de a pune la dispoziţia cititorilor resurse şi analize semnate de nume sonore ale industriei autohtone şi internaţionale de CSR. Dorim să extindem aceste resurse pe noul portal şi sperăm să devenim foarte curând un site reper pentru cei care caută informaţie de calitate în domeniul CSR", a declarat Dana Oancea, Project Manager Forum for International Communications.

Paula Apreutesei, Business Strategy Manager la Microsoft România, a adăugat "Cred ca am ajuns într-un moment în care putem descrie impactul economic şi social al programelor de responsabilitate socială pe care le desfăşurăm la Microsoft. Spun acest lucru pentru că focusul nostru a fost să găsim parteneri, să identificam comunităţi, să înţelegem nevoi, să implicăm voluntari, să dezvoltăm competenţe. Am construit fundaţia unor proiecte sustenabile. Ne dorim să afle cât mai mulţi oameni de aceste eforturi, pentru că fiecare om are un potenţial pentru inovaţie şi cunoaştere. Mulţumim CSR Romania pentru că scrie despre companii şi oameni care gândesc şi trăiesc responsabil."

Frank Hajdinjak, Director General E.ON România a declarat "În România, precum şi în celelalte ţări în care activăm, Grupul E.ON a decis să se implice în viaţa comunităţii deoarece suntem interesaţi să contribuim în mod activ la soluţionarea unora dintre problemele cu care aceasta se confruntă. În centrul preocupărilor noastre se află dezvoltarea comunităţilor în care activăm, în special a tinerei generaţii. Programele şi proiectele noastre demonstrează că acţionăm acum în beneficiul generaţiilor viitoare. Un aport esenţial la succesul acestor proiecte îl au angajaţii noştri, voluntariatul fiind una dintre valorile care caracterizează spiritul grupului E.ON. Asocierea cu CSR România ne onorează şi ne deschide perspectiva de a  identifica noi proiecte de responsabilitate corporatistă, dar şi de a le face mai bine cunoscute pe  cele derulate sau în curs de derulare"

Site-ul se adresează în primul rând profesioniştilor de CSR, reprezentanţilor fundaţiilor corporatiste şi ai ONG-urilor, studenţilor preocupaţi de domeniul eticii în afaceri şi, nu în ultimul rând, publicului larg interesat de informaţie, analiză, cercetare şi studii de caz în domeniul CSR.

Structura portalului este simplă, informaţia cea mai bogată regăsindu-se în rubrica "Articole", structurată momentan pe 10 subdomenii: "Concepte de bază", "Transparenţă şi Credibilitate în CSR", "Raportare Socială", "PR pentru CSR", "Dialog cu grupurile cointeresate", "Companiile si mediul", "Evaluare CSR", "Fundaţii corporatiste", "Educaţie şi CSR", "Inovaţie şi CSR". Alte rubrici cuprind interviuri cu nume relevante ale CSR-ului autohton şi internaţional, stiri actuale şi linkuri utile.

Paginile de articole şi interviuri afişează resurse similare şi resurse semnate de acelaşi autor, facilitând cititorului accesul la informaţii înrudite pentru o perspectivă cât mai corectă asupra subdomeniului pentru care manifestă interes. Rubricile "Articole" şi "Interviuri" permit postarea de comentarii, asigurând astfel un feedback din partea cititorilor.

Utilizatorii care optează pentru o experienţă predominant video  pot accesa modulul "CSR Video" pentru informaţii actuale practice şi teoretice.

Proiectul beneficiază de asemenea de sprijinul unor parteneri instituţionali recunoscuţi: Echo Research din Marea Britanie, Institute 4 Sustainability din Germania şi Centre for Sustainability and Excellence din Grecia.



Informaţii despre iniţiator şi parteneri:

Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care organizează pentru al optelea an consecutiv competiţia Romanian PR Award şi evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. Fundaţia derulează o serie de programe educaţionale, prelegeri şi dezbateri publice, cursuri şi training-uri de formare profesională şi o serie de întâlniri informale între profesioniştii domeniului. Printre proiectele fundaţiei se numără şi portalul de resurse PR Romania.

Fondat în 1975, Microsoft este liderul mondial de software, tehnologii Internet pentru calculatoarele personale și pentru mediul de business. Parteneriatele reprezintă pentru Microsoft Romania inima modelului de afaceri al companiei. Succesul produselor și serviciilor sale se bazează pe un ecosistem de aproape 700.000 de parteneri de afaceri - mulți dintre ei sunt companii mici și medii, bine înrădăcinate în comunitățile lor locale. De asemenea, Microsoft dezvoltă parteneriate importante cu diverse agenții guvernamentale, organizații non-guvernamentale și organizații inter-guvernamentale.

E.ON România, membră a Grupului E.ON, este compania platformă care susţine companiile E.ON operaţionale în România în sectorul gazelor naturale şi al electricităţii. E.ON România deţine un pachet de 51% din acţiuni la fiecare din companiile E.ON Gaz România, E.ON Moldova Furnizare, E.ON Gaz Distribuţie şi E.ON Moldova Distribuţie. Obiectivele principale ale E.ON România vizează asigurarea securităţii furnizării de gaze naturale si de electricitate, precum şi a unor servicii la standarde ridicate de calitate şi de siguranţă pentru clienţi.


Contact

Dana Oancea
Project Manager
Forum for International Communications
0722964382
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
www.csr-romania.ro

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP