23042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa „Toate pânzele sus” în regia Lowe PR şi AEG by Electrolux

„Toate pânzele sus” în regia Lowe PR şi AEG by Electrolux

Pin It
Brandul AEG by Electrolux a fost sponsorul echipajului de yachting al lui Lucian Mîndruţă şi partener oficial al Regattei României 2009

Prin acest proiect implementat de echipa Lowe PR, brandul AEG a fost prezent la toate momentele importante ale Regattei României, de la Skippers Briefing şi competiţia propriu-zisă, până la festivitatea de înmânare a premiilor şi petrecerea ce a urmat.
Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux România, a înmânat premiul Overall al Regattei România echipajului Magic Time. “Vorbind de un brand exclusivist, comunicarea AEG este uşor atipică. În fiecare an, ne găsim în faţa provocării de a crea noi asocieri relevante atât din punct de vedere mesaj cât şi la nivelul targetului. Anul trecut, am fost prezenţi în cadrul Festivalului Sonoro. Anul acesta, ne-am concentrat atenţia asupra competiţiilor de yachting. AEG by Electrolux este un brand premium, iar asocierea cu yachtingul din România s-a pliat perfect pe valorile brandului – Perfekt in Form und Funktion. Ne bucurăm că am putut susţine echipajul lui Lucian Mîndruţă la Regatta României”, afirmă Monica Botez, PR Director Lowe PR.

Pentru a se asigura că produsele şi brandul AEG obţin vizibilitate maximă, agenţia a optat pentru expunerea lor pe durata desfaşurării Regattei în locul de întâlnire al participanţilor - Taverna Piraţilor.

„Sunt foarte bucuros că am colaborat anul acesta cu AEG by Electrolux şi le mulţumesc pentru sprijinul acordat pe tot parcursul competiţiei. Simt că acest parteneriat e construit pe valori comune: eu deţin un velier care nu poluează, iar AEG concepe aparate electrocasnice care nu fac zgomot, deci nu poluează fonic. Împreună dovedim performanţă şi respect pentru mediu”, adaugă jurnalistul Lucian Mîndruţă.

În 2008, Lowe PR a susţinut asocierea brandului AEG by Electrolux cu Festivalul Internaţional de Muzică de Cameră SoNoRo, prin sponsorizarea galei festivalului – care a avut loc la sala Auditorium a Muzeului Naţional de Artă din România. Peste 400 de invitaţi s-au delectat pe 11 noiembrie 2008 cu un concert susţinut de tinerele talente ale muzicii de cameră din România.

„AEG by Electrolux este un brand foarte cunoscut şi apreciat încă din perioada interbelică. De câţiva ani, este din nou comunicat către consumatorii din România. Aparatele electrocasnice AEG se caracterizează printr-o performanţă tehnică de top şi se încadrează perfect în casele acestora”, declară Carmen Georgescu, Marketing & Communications Manager, Electrolux România.

Echipa Lowe PR implicată în proiect este formată din Monica Botez – PR Director, Diana Grigorescu– PR Manager, Raluca Munteanu– PR Executive (Lowe PR) şi Carmen Georgescu – Marketing & Communication Manager Electrolux.

Perfekt in Form un Funktion

De-a lungul istoriei brandul AEG a devenit parte importantă din cultura industrială germană, extinzându-se ulterior la nivel global. La doi ani de la înfiinţarea sa, în 1189, compania revoluţiona piaţa electrocasnicelor la o expoziţie în Berlin în cadrul căreia a prezentat fierbătoare de apă, fiare de călcat şi fierbătoare de ouă. Au urmat alte poveşti de succes: aspiratoarele „Dandy” şi „Vampyr”, frigidere, aragaze electronice, sisteme de încălzire şi maşini de spălat rufe – aparate care au revoluţionat viaţa casnică. AEG şi-a dezvoltat profiul tehnologic devenind un trademark al produselor inovative, punctul de referinţă pentru standardele de calitate şi un brand premium. Nu este nici o surpriză faptul că targetul AEG este reprezentat de clienţii cu venituri peste medie şi hobby-uri exclusiviste.

Despre Lowe PR

Câştigătoare a două Golden Award for Excellence şi a trei Silver Award for Excellence la PR Award România şi Finalistă la Sabre Awards 2008, Lowe PR acoperă întreg spectrul de Practici Globale de Specialitate, asigurând în acelaşi timp gama completă de Servicii Specializate.

Portofoliul de clienţi Lowe PR include nume mari, precum Electrolux, Unilever, Orange, RBS (Royal Bank of Scotland), Parlamentul European, Johnson&Johnson, Eli Lilly, Stem Health Unirea, Walmark, TNT România, Abbott Romania, Crucea Rosie Română, Asociaţia “Centrul Român pentru Copii Dispăruţi şi Exploataţi Sexual - FOCUS”, Lowe & Partners, Initiative România, Brand Connection sau Medic One.

În 2009, Lowe PR a derulat în România campania de relaţii publice pentru alegerile europarlamentare, cea mai amplă campanie instituţională a anului şi din istoria Europei.

Lowe PR este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative, eLowe, Medic One şi Scholz & Friends.


Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP