28042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Avon Cosmetics lanseaza „Cartea Dragostei Avon”, povestea unei companii

Avon Cosmetics lanseaza „Cartea Dragostei Avon”, povestea unei companii

Pin It

cartea dragosteiAvon Cosmetics si Starcom lanseaza povestea celor 13 ani Avon in Romania. Prin felul in care este scrisa si conceputa, „Cartea dragostei Avon” este o inovatie -  desi este povestea unei companii, beneficieaza de scrierea romantica, inconfundabila a lui Alice Nastase. Combinatia nu este intimplatoare,  povestea companiei Avon Romania este o poveste frumoasa, romantica, care avea nevoie de o scriere pe masura.


In cei 13 ani de cind a fost infiintata in Romania, Avon s-a dovedit a fi mai mult decât o companie, este o poveste de dragoste durabilă. O poveste plina de iubire, o combinatie  emotionanta de experiente de business care devin povesti de viata, povesti din care inveti cum oamenii sfintesc locul, transformind astfel compania Avon Romania intr-una dintre cele mai performante din lume. 

“E prima data cand un brand se dezvaluie gol in fata publicului: asa cum e el, cum ii sunt oamenii, cu bune si mai putin bune, cu incercari, bucurii, plansete, cu curaj. Mi-am dorit sa razbata un spirit dat de o comunitate mare, de peste 100.000 Reprezentanti si aproximativ 7 milioane de Cliente, pe care niciun alt gen de comunicare nu l-ar fi putut reda. Sa simta cei care o vor citi ca in spatele usilor e multa pasiune, nebunie, drag, curaj, dar mai ales e multa normalitate, simplitate.

Cred ca Avon este un brand apropiat de Clientii si Reprezentantii sai, atat de apropiat incat il putem numi “user generated brand”, pentru ca ei, sau mai precis Ele, sunt cele care ii contureaza substanta, noi doar ii dam o forma colorata.

Alaturi de alte inovatii marca Avon, speram ca si aceasta carte sa intre in categoria “primilor”; si este foarte adevarat, este prima carte de acest gen – o combinatie intre o carte de business si o opera literara, este o poveste de iubire a unei afaceri de succes ”, a declarat Raluca Kisescu, Commercial Marketing Manager Avon Romania si Moldova. 

"Am scris pana acum despre povesti de dragoste intamplate doar in gandul sau in visul meu. Pana acum am indraznit doar sa imi imaginez sau sa astept mari iubiri. Insa, de data aceasta, am scris despre o poveste de dragoste adevarata. Despre o iubire care ne da dreptul s-o masuram, s-o cantarim, s-o asezam in unitati de masura care sa ne arate ca, da, dragostea exista si avem dreptul s-o cautam si noi, pentru vietile noastre. Am gasit in povestea Avon Romania o istorie de iubire exemplara si mi-am gasit in ea forta pentru propria mea dragoste", a declarat Alice Nastase scriitor si Editor sef revista Tango.

“ Cartea Dragostei Avon” este diponibila din Martie in reteaua Reprezentantilor Avon  si in reteaua librariilor Humanitas.


Avon Cosmetics este cea mai mare companie de produse cosmetice in sistemul de vanzari directe. Avon este lider pe piata cosmeticelor din Romania incepand cu anul 2002, pastrandu-si aceasta pozitie de atunci si pana in prezent. In Romania 7 din 10 femei folosesc produse Avon. www.avoncosmetics.ro

Starcom MediaVest Group,  din cadrul caruia fac parte Starcom, Starcom Direct si MediaVest, este unul dintre cele mai importante grupuri de media full service din Romania. Starcom MediaVest este cea mai buna agentie de planning locala si a a fost evaluata de catre RECMA (singura companie de research internationala care monitorizeaza piata agentiilor de media) cu gradul A+ ca si vitalitate, cel mai mare grad existent in evaluarea performantelor de new business. In plus, Starcom este prima si singura agentie de media din Romania premiata la Cannes Lions, premiu obtinut pentru campania Avon de lupta impotriva cancerului 1in8 women.
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP