28042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

GreenBiz Forum, evenimentul afacerilor verzi si al corporatiilor sustenabile, la a treia editie

Revista Biz organizeaza in data de 23 iunie cea de-a treia editie a GreenBiz Forum (www.bizforum.ro), eveniment de o zi care prezinta provocarile, oportunitatile si implicatiile afacerilor green, al practicilor de management sustenabil si al strategiilor de green marketing. Detalii despre program si inscrieri se gasesc pe site-ul www.bizforum.ro.

Citeste mai mult...

Zelist lanseaza indicii social-media: .roBlog Index si .roTwitterIndex

Pentru a cuantifica cat mai exact evolutia spatiului social-media in Romania, Zelist a realizat 2 indici ce monitorizeaza activitatea in doua componente de maxima importanta ale social media: blogosfera si twittosfera. Acesti indici sunt calculati saptamanal, pentru saptamana precedenta.

Citeste mai mult...

Leo Burnett si iLeo au derulat campania „28 de zile cu zambetul pe buze” pentru Always

Leo Burnett Group si Procter & Gamble au derulat pentru brandul Always campania de comunicare „28 de zile cu zambetul pe buze”. Campania derulata pe o perioada de 4 saptamani in aprilie-mai a continuat astfel dialogul cu vizitatoarele platformei globale a brandului Always - Noi Fetele.

Citeste mai mult...

Fundatia Dinu Patriciu isi prezinta noua identitate vizuala

logo_fdpIncepand cu luna iunie, Fundatia Dinu Patriciu incepe un proces de rebranding, menit sa sustina pozitia actuala a organizatiei, ca exponent al societatii civile ce sprijina sistemul educational din Romania. Procesul de rebranding are loc exclusiv la nivelul identitatii vizuale a organizatiei si implica utilizarea unui nou logo care inglobeaza elementele domeniilor de studiu, ilustrand ideea de univers al educatiei ce sta la baza formarii unor indivizi creativi si responsabili.

Citeste mai mult...

Grupul Millenium Communications lansează BORŢUN•OLTEANU, agenţie independentă de relaţii publice


Divizia de PR a Millenium Communications se transformă, din mai 2010, în agenţie independentă. Compania poartă numele celor doi parteneri: Andrei Borţun, acţionar unic Millenium Communications, şi Bogdan Theodor Olteanu, ex-Head of PR, Millenium Communications.

Citeste mai mult...

E criza. Cati dintre romani inteleg invatarea pe parcursul intregii vieti ca sursa pentru cresterea veniturilor si a competitivitatii pe piata muncii?

Asociatia Observator pentru Dezvoltarea Invatarii Permanente a prezentat rezultatele studiului “Ancheta privind participarea la formarea continua a angajatilor aflati in situatie de risc pe piata muncii”.

Citeste mai mult...

Fotbal Adevărat la Finala Cupei României Timişoreana de la Iaşi

Ieşenii au avut parte ieri, înaintea finalei Cupei României Timişoreana, de Fotbal Adevărat. Meciul istoric dintre Echipa Legendelor şi Echipa Suporterilor a adunat în tribune mii de nostalgici. Spectacolul oferit de gloriile fotbalului românesc în compania suporterilor aleşi cu ajutorul site-ului www.fotbaladevarat.ro a reuşit să ridice tribunele în picioare. Legendele au câştigat în faţa echipei suporterilor cu scorul de 3 – 2, prin golurile marcate de Balaci, Cârţu şi Cămătaru. Pentru suporteri au înscris capitanul Marian Dobre şi Octavian Cazacu.

Citeste mai mult...

Programele Coca-Cola HBC Romania, nominalizate la competitiile internationale de comunicare

Patru dintre programele de responsabilitate sociala derulate de Coca-Cola HBC Romania au primit recunoastere internationala in aceasta primavara, in cadrul CIPR Excellence Awards, IPRA Golden World Awards si SABRE Awards.

Citeste mai mult...

The Practice castiga pentru a doua oara trofeul SABRE Awards pentru cea mai buna campanie de PR din Europa de Est

Agentia de relatii publice The Practice a primit aseara trofeul SABRE Awards pentru cea mai buna campanie de PR din Europa de Est, in cadrul galei de premiere desfasurata la Londra. SABRE Awards este cea mai importanta competitie din Europa, Africa si Orientul Mijlociu dedicata exclusiv PR-ului, care premiaza cele mai strategice, creative si eficiente campanii. Anul acesta, in competitie agentiile participante s-au inscris cu peste 1.600 de campanii de relatii publice.

Citeste mai mult...

Leo Burnett Group lanseaza conceptul „Cooltronic” pentru P&G

Cu ocazia lansarii noului produs Head & Shoulders Moisturising Scalp Care, Leo Burnett, iLeo si Procter & Gamble scot la rampa o campanie neconventionala de comunicare, derulata in mediul online, in luna iunie.

Citeste mai mult...

Avon si Starcom prezinta „E 13, ce noroc!”

Starcom si Avon Cosmetics au lansat comedia intr-un singur act “E 13, ce noroc!” in regia lui Beatrice Rancea, parte dintr-un proiect original si ambitios care se adreseaza tuturor celor care sunt alaturi de Avon Romania de 13 ani.

Citeste mai mult...

GAV semneaza o campanie de speriat pentru Tiff Shadows Shorts

Agentia de publicitate GAV sustine TIFF (Festivalul International de Film Transilvania) prin campania dedicata sectiunii “Umbre”, care include scurt metraje horror si thriller. Spoturile au fost regizate de Marius Rosu, Director de Creatie GAV, imaginea este realizata de Liviu Marghidan, iar interpretarea rolului principal ii revine actorului Nicodim Ungureanu.

Citeste mai mult...

Alearga pentru sanatatea ta si a naturii la Crosul Padurii!

Crosul Padurii este un eveniment ce are ca scop promovarea sportului in natura, cresterea constientizarii cu privire la problemele padurilor din Romania si strangerea de fonduri pentru aceasta cauza.

Citeste mai mult...

Initiative a lansat MEDIA FACT BOOK 2010

Dacă anul trecut spuneam că new media va fi revelaţia crizei, acest lucru este confirmat acum de faptul că publicitatea online a fost cel mai puţin afectată de scăderile înregistrate in domeniu. Piaţa media românească şi-a început trendul descrescător în octombrie 2008, a atins un palier minimal în 2009 iar 2010 ne va arata unde se afla de fapt adevăratul fund al sacului”, a declarat Octav Popescu – Vicepresedinte Initiative.

Citeste mai mult...

Media Pozitiv comunică pentru Saxo Bank în România

Din luna martie a acestui an, agenţia oferă băncii servicii integrate de comunicare, de la consultanţă şi planificare strategică, până la gestionarea campaniilor de comunicare în medii clasice şi interactive, relaţia cu presa, organizare şi management de eveniment, creaţie.

Citeste mai mult...

Campania Fii mamă socială - potenţată de publicaţiile online şi de reţelele sociale

Anul trecut şi în primele luni ale acestui an, cu ajutorul canalelor online şi al reţelelor sociale (publicaţii online, blog dedicat campaniei, cont de Facebook şi Twitter), Campania Fii mamă socială derulată de către SOS Satele Copiilor România a înregistrat o creştere a numărului de aplicaţii prin internet la această profesie. Numărul total de candidate care au aplicat în anul 2009 pentru un post de mamă socială s-a triplat faţă de cel din anul 2008 (253 aplicaţii faţă de 78).

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP