20042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

MONEY EXPRESS lanseaza o noua campanie de imagine

MONEY EXPRESS lanseaza campania de imagine Martea, toate pisicile sunt albe si introduce, odata cu aceasta, o abordare noua in presa economica, prin sloganul Cultiva instinctul pentru business.

Citeste mai mult...

Pastel Graphics realizează revista Remedio

Lanţul Remedio a ales Pastel Graphics, divizia de grafică şi design publicitar a Pastel Group, pentru realizarea revistei care se distribuite gratuit în toate farmaciile proprii.

Citeste mai mult...

SmartPoint comunică pentru Kingston Technology în Serbia

SmartPoint, companie independentă de consultanţă în comunicare şi relaţii publice cu operaţiuni la nivel regional (Bulgaria, Croaţia, România, Serbia şi Slovenia) va comunica pentru Kingston Technology, liderul mondial independent în produse de memorie, pe piaţa din Serbia.

Citeste mai mult...

Agenţia Headline îşi extinde portofoliul cu 3 noi clienţi

Primele luni ale lui 2010 au adus pentru agenţia de marketing şi PR Headline trei noi parteneriate, încheiate cu Romsys, Standard Snacks şi ECOTIC, pentru furnizarea de servicii de PR, comunicare și consultanță specializată.

Citeste mai mult...

Elevate preia Casia Communications de la Marius Ghenea

Marius Ghenea, cunoscut investitor în proiecte de tip business angel, anunţă vânzarea a 100% din acţiunile Casia Communications către Elevate, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa românească de indoor media.

Citeste mai mult...

Superbrands Romania a demarat ediţia 2010 a programului Consumer Superbrands

Pentru ediţia 2010 a programului, Superbrands România a stabilit un parteneriat în premieră absolută cu organizaţia TCBA (The Centre for Brand Analysis) din Marea Britanie, care funcţionează ca un arbitru independent, coordonând şi administrând întregul proces de jurizare şi selecţie a brandurilor eligibile pentru statutul de Consumer Superbrand în România pentru 2010.

Citeste mai mult...

LOWE PR lansează apa de gură Listerine®

Listerine®, unul dintre cele mai populare produse de igienă orală din lume, a intrat din 2010 pe piaţa de retail. În anii trecuţi apa de gură antibacteriană Listerine® putea fi cumpărată în Romania doar din farmacii.

Citeste mai mult...

GAV se alatura retelei de agentii independente Interpartners Worldwide

Agentia de publicitate GAV se alatura retelei Interpartners Worldwide, consolidandu-si astfel pozitia pe plan local, dar si pe pietele din zona ECE si pe cele balcanice. Interpartners este o retea de agentii independente inregistrata in Marea Britanie, cu sediul la Bruxelles, reprezentand un grup de 22 de agentii de publicitate si marketing din Europa, America si Australasia, avand peste 1200 de clienti la nivel international si 630 de angajati. Printre clientii internationali se numara Procter & Gamble, Yamaha, Media Markt, Wella, Blockbuster Video sau Citizen.

Citeste mai mult...

Maine va fi anuntata data oficiala de lansare a filmului “Eu cand vreau sa fluier, fluier” in regia lui Florin Serban

Marti, 23 februarie 2010, ora 12, la Hotel MARSHAL, strada Emanoil Bacaloglu, nr.2, are loc conferinta de presa in care va fi anuntata data oficiala de lansare a filmului “Eu cand vreau sa fluier, fluier” in regia lui Florin Serban, in cinematografele din Romania. In cadrul aceleiasi conferinte, vor fi lansate oficial afisul si trailerul filmului.

Citeste mai mult...

Avon Cosmetics lanseaza „Cartea Dragostei Avon”, povestea unei companii

cartea dragosteiAvon Cosmetics si Starcom lanseaza povestea celor 13 ani Avon in Romania. Prin felul in care este scrisa si conceputa, „Cartea dragostei Avon” este o inovatie -  desi este povestea unei companii, beneficieaza de scrierea romantica, inconfundabila a lui Alice Nastase. Combinatia nu este intimplatoare,  povestea companiei Avon Romania este o poveste frumoasa, romantica, care avea nevoie de o scriere pe masura.

Citeste mai mult...

Presage | Public Relations & Public comunica pentru Austria Incoming

Incepand cu luna februarie 2010, Presage comunica pentru Austria Incoming, biroul din Romania a DMMA (Destination Management Monitor Austria). Presage va oferi servicii de consultanta in comunicare strategica, relatii publice, precum si servicii de event management, dezvoltand un program dinamic de actiuni B2B ce se vor sincroniza cu campania de marketing a asociatiei la nivel national.

Citeste mai mult...

Mihai Nicuţ se alătură echipei MONEY.ro, în poziţia de redactor-şef adjunct

Începând de astăzi, Mihai Nicuţ va coordona, alături de Iulian Enache – redactor-şef; şi Ionuţ Tudorică – redactor-şef adjunct; echipa editorială a portalului de business MONEY.ro.

Citeste mai mult...

Termenul limită de înscriere în competiţia SABRE EMEA se prelungeşte până pe 26 februarie 2010

sabreGrupul Holmes a prelungit data limită de înscriere în competiţia SABRE Awards până pe 26 februarie 2010. Formularul de înscriere poate fi descărcat la :http://www.holmesreport.com/PDF/SabreLondon2010.pdf

Citeste mai mult...

Lowe PR şi RBS România lansează RBS Visa „Spend & Earn”

Campania marchează lansarea cardului RBS Visa în România, un produs nou dedicat plăţilor de zi cu zi, care le oferă clienţilor RBS beneficiul de a recupera până la 2% din suma tranzacţionată în fiecare lună, pe întreaga perioadă de utilizare a cardului.

Citeste mai mult...

Albalact şi 2activePR lansează o nouă campanie de comunicare pentru Fulga

Albalact relansează pe piaţă gama de iaurturi Fulga, se arată într-un comunicat de presă 2activePR. Noua gamă de iaurturi Fulga cuprinde: iaurt natural 3% grăsime în ambalaj mic de 150 de grame şi ambalaj mare de 400 de grame; iaurt de băut 2% grăsime în ambalaj de 375 de grame; iaurturi cu fructe 1,5% grăsime – cu căpşuni, cu vişine, cu piersici şi caise, în amblaje mici de 125 de grame. 

Citeste mai mult...

ADDV Euro RSCG, Free Communication si MPG au lansat cel mai mare mall din Romania sub sloganul "Sun Plaza – Destinatie de Senzatie"

Cel mai important centru comercial din sudul Bucurestiului a fost inaugurat pe 25 februarie, printr-un proiect de comunicare comun ADDV Euro RSCG, Free Communication si MPG. Campania integrata de comunicare, derulata sub conceptul “Sun Plaza – Destinatie de Senzatie”, a generat un trafic de circa 85.000 de vizitatori in prima zi de deschidere a centrului comercial si un total de 315.000 de persoane in primele patru zile de functionare. Afluxul de vizitatori si emotia manifestata de catre acestia la momentul inaugurarii au lansat dezbateri ample in media cu privire la comportamentul de consumator al romanilor. Sun Plaza reprezinta primul proiect care deschide un parteneriat intre ADDV Euro RSCG si Free Communication in directia completarii reciproce a serviciilor de comunicare asigurate de catre cele doua agentii.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP