27042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

McCann Erickson finalizează parteneriatul cu Tnuva pentru serviciile de media și creație


Agenția McCann Erickson a finalizat, începând din luna iulie, parteneriatul cu compania de lactate Tnuva pentru serviciile de media și creație, după o colaborare de aproape 4 ani. 

Citeste mai mult...

Ana Hotels a ales grupul Lowe ca partener de comunicare

Lowe & Partners, Lowe PR şi Brand Connection vor gestiona strategia de comunicare a celui mai mare grup hotelier din România
Cele trei agenţii vor orchestra comunicarea tuturor hotelurilor din grupul Ana Hotels: Sport, Poiana şi Bradul din Poiana Braşov, Europa şi Astoria din Eforie Nord şi Crowne Plaza.

Citeste mai mult...

Stentor Creative Relations comunica rebrandingul CityFM si concertul Ozzy Osbourne

Agentia de PR Stentor Creative Relations comunica rebrandingul CityFM si concertul Ozzy Osbourne, unul dintre cele mai asteptate evenimente muzicale din 2010. CityFM se afla in plin proces de rebranding, iar concertul artistului britanic de pe 2 octombrie face parte din strategia de reinventare a postului de radio.

Citeste mai mult...

Peste 1,7 milioane de intrări la promoţia “NESCAFÉ 3în1 şi NESCAFÉ Frappé înving plictiseala”

Promoţia “NESCAFÉ 3în1 şi NESCAFÉ Frappé înving plictiseala”, construită de agenţia McCann Erickson în jurul ideii de prietenie, a înregistrat la final peste 1,7 milioane de intrări şi 486 de câştigători: 54 de participanţi au câştigat câte 1000 de euro, iar 432 au câştigat câte un telefon Nokia X6.

Citeste mai mult...

Compania de consultanţă în marketing NNC Services lansează serviciul "PR la cerere"

NNC Services, companie românească de consultanţă în marketing şi management, lansează, în premieră pe piaţa românească, serviciile de „PR as a Service”. Acestea se adresează în primul rând agenţiilor de publicitate full-service, web, creaţie sau comunicare, de orice dimensiuni, care au astfel posibilitatea de a reduce costurile de PR cu peste 50%. Un target secundar al noilor servicii este reprezentat de clienţii finali, mai ales companii medii şi mici care îşi pot permite astfel servicii de calitate, rapid şi eficient.

Citeste mai mult...

Contul de comunicare UPC merge la McCann Erickson

Agenţia McCann Erickson a câştigat, la începutul lunii iunie, în urma unui pitch, contul de comunicare pentru operatorul de telecomunicaţii UPC. Contractul este valabil pe o perioadă de doi ani, iar prima campanie integrată, la care echipa McCann va lucra împreună cu echipa UPC, va începe în luna septembrie.

Citeste mai mult...

Global Alliance aprobă Acordul de la Stockholm în cadrul World PR Forum

The Global Alliance for Public Relations and Communication Management, organizaţia umbrelă care reuneşte asociaţiile profesionale de relaţii publice din întreaga lume, a anunţat de curând că delegaţii la 2010 World Public Relations Forum (WPRF 2010) au aprobat Acordul de la Stockholm, un manifest al relaţiilor publice în societatea globală de astăzi. 

Citeste mai mult...

“I LOVE Green Cities” castiga un premiu iF Design Award


Campania online desfăşurată, denumită “I LOVE Green Cities” a câştigat o distincţie iF Communications Design Award 2010.

Citeste mai mult...

Aproximativ 500 de persoane s-au inscris in programul „Voluntar de Profesie” lansat de Fundatia Vodafone Romania

Prin programul „Voluntar de Profesie”, 8 persoane au sansa de a lucra in perioada septembrie – decembrie 2010, in proiecte dezvoltate de ONG-uri din Romania in domeniile sanatatii, educatiei, prevenirii abandonului familial, programe pentru copii si varstnici. Fundatia Vodafone Romania asigura salariile curente ale voluntarilor si cheltuielile administrative, pe toata durata programului. Fiecare voluntar va primi un salariu egal cu ultimul sau salariu obtinut pana la inceperea programului „Voluntar de Profesie”.

Citeste mai mult...

BizCampus Network lanseaza CSR360

BizCampus Network dedica o zi acestui domeniu, in cadrul Conferintelor360 care se desfasoara joi,  22 Iulie la Howard Johnson Hotel.

Citeste mai mult...

The Practice obtine primul Leu la Cannes

cannes_lions_logoAgentia de relatii publice The Practice, parte a Leo Burnett Group, a castigat aseara primul Leu la Cannes Lions, cel mai important festival de comunicare din lume, marcand astfel prima victorie a industriei romanesti de PR la aceasta competitie.

Citeste mai mult...

HyperActive are departament de creaţie digitală


Alăturată grupului Lowe la sfârşitul anului trecut, echipa condusă de Alex Vişa s-a dublat numeric şi dispune de un departament de creaţie coordonat de Bogdan Gheorghiu .

Citeste mai mult...

Rogalski Grigoriu şi The Practice – primele agenţii româneşti de PR nominalizate la Cannes

“Şcoala de bani”, primul program online de educaţie financiară, implementat în 2009 de Banca Comercială Română (BCR) este proiectul cu care agenţia Rogalski Grigoriu a obţinut prima nominalizare la cea mai importantă competiţie a comunicării din lume – Cannes Lions.

Citeste mai mult...

United Way si Saatchi & Saatchi: “Impreuna putem face mai mult”

In spiritul mesajului “Impreuna putem face mai mult”, Saatchi & Saatchi a realizat pro-bono pentru Fundatia United Way o noua campanie de comunicare. Echipa de creatie a fost inspirata de ideea ca sumele aparent nesemnificative pe care le donam pot contribui major la imbunatatirea calitatii vietii celor aflati in dificultate.

Citeste mai mult...

Fostul Director de Creatie al TBWA pentru Europa Centrala si de Est preia conducerea agentiei din Bucuresti

cristian_munteanuIncepand cu data de 16 iunie 2010, Cristian Munteanu va ocupa pozitia de Managing Director al TBWA\Bucuresti.

Citeste mai mult...

Tonic Advertising comunică pentru marca poloneză Pharmaceris

Compania Pharmaceris, marcă de produse cosmetice cu tradiţie în Polonia, a ales serviciile Tonic Advertising pentru a intra pe piaţa din România.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP