19072019

Back Eşti aici:Home Articole ong-PR 2 % pentru AIESEC Braşov

2 % pentru AIESEC Braşov

Pin It
logo-aiesecNu numai că este prima organizaţie studenţească înscrisă în campanie, dar este şi una dintre organizaţiile cu experienţă în mediul non-guvernamental. AIESEC este cea mai mare reţea de studenţi din lume, cu peste 60 000 de membri din 110 ţări şi teritorii. Datorită specificului ei de organizaţie nonpolitică, independentă şi non-profit, AIESEC este interesată în problemele globale, activităţi de leadership şi management. Astăzi vă propun una dintre filialele acestei organizaţii - AIESEC Braşov.
De 18 ani AIESEC Braşov oferă tinerilor oportunitatea de a-şi descoperi şi dezvolta potenţialul de lider, pentru ca aceştia să aibă mai târziu un impact pozitiv în societate.
Organizaţia cuprinde programe de Leadership şi Practică Internaţională prin care tinerii pot participa la activităţi ce le permit să se dezvolte ca viitori lideri, să aibă parte de experienţă internaţională şi acces la un mediu de învăţare constructiv şi relevant pentru ei. Sunt voluntar şi membru AIESEC Braşov de aproximativ 4 luni şi am posibilitatea de a  participa  la o mulţime de traininguri, conferinţe naţionale şi locale, precum şi stagii de practică internaţionale, toate menite să ne ofere acea dezvoltare personală şi profesională de care toţi tinerii din ziua de azi, şi nu numai, avem atât de multă nevoie. Membrii acestei organizaţii sunt oameni minunaţi care luptă să se dezvolte tocmai pentru că în ziua de azi companiile caută tineri cu experienţă. (Recca-Miruna Mureşan)

Poate 2% pare o sumă puţin importantă, însă în campania de anul trecut AIESEC Braşov a reuşit să strângă, prin generozitatea contribuabililor, aproximativ 2000 euro, bani care se vor investi în proiecte menite să aducă laolaltă mediul corporate şi studenţii, oferindu-le acestora din urmă şi mai multe posibilităţi de angajare, precum şi în proiecte care au ca scop oferirea unei educaţii nonformale elevilor şi liceenilor, de care nu beneficiază în mod normal în cadrul instituţional. De altfel, o parte din aceşti bani vor fi investiţi şi în educarea membrilor AIESEC Braşov în cadrul conferinţelor locale şi naţionale. Anul acesta, campania 2% derulată de AIESEC Braşov vizează proiecte de dezvoltare personală şi profesională a tuturor tinerilor braşoveni, stagii de practică internaţionale la costuri cât mai reduse pentru aceştia, participare la conferinţe internaţionale, naţionale şi locale.

Cred că ar trebui să ne îndreptăm privirile mai mult către mediul non-guvernamental studenţesc, mai ales când acesta susţine o comunitate a unui oraş important, aşa cum face AIESEC Braşov. Despre cum puteţi direcţiona 2% din impozitul pe venit către AIESEC Braşov, puteţi afla accesând site-ul AIESEC Braşov. Articolul face parte din campania 2 % pentru cauza ta, o campanie de responsabilizare socială PR România pentru redirecţionarea 2% din impozitul pe venit către o organizaţie neguvernamentală (asociaţie sau fundaţie). 


Îi mulţumesc Mirunei Mureşan pentru informaţii.
Pin It

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black