27052017

Back Eşti aici:Home Opinii Jurnal de agentie Jurnal de agenţie Graffiti PR. Sau încercare de dialog cu stakeholderii

Jurnal de agenţie Graffiti PR. Sau încercare de dialog cu stakeholderii

foto_jurnal_graffitiprSunt sigur că a fost un moment în viaţa voastră de PR-işti când aţi încercat fără succes să le explicaţi părinţilor voştri cu ce vă ocupaţi … Şi vă mai lăudaţi că sunteţi oameni de comunicare Smile
Eu unul am început să mă întreb în ultimul an şi ceva cum o să explice fi-miu când o să înceapă şcoala ce face taică-su toată ziua la Graffiti PR ...


De exemplu – într-o zi am “tras” voci pentru leu şi pelican (“aha, deci taică-su lui Toma e actor… Nu!”).

Lucram la proiectul de continuare a Digital Zoo (prin care am urcat Zoo Băneasa live pe net împreună cu UPC şi Animal Planet) şi la un moment dat, Simona (şefa echipei de cont UPC de la noi) a zis că ar fi bestial să facem o telenovelă cu “animăluţele” de la zoo (să le explice cineva, totuşi, colegelor mele că ursul, leul, tigrul sunt ditamai dihăniile, nu “animăluţe”).

Ne-am încins noi la poveşti şi ne-am mai gândit să facem şi un concurs de scenarii cu copii din grupul de fani Digital Zoo şi punem apoi în post producţie nişte voci foarte caraghioase  - “Pauuul, faci tu vocea pelicanului? Adică ce vrei să spui?!”… uploadam totul online … bineînţeles, facem şi o “mega-activare” pe Facebook – vorba Ilenei, consultantul nostru digital.

Şi pentru că trebuie să exploatăm trendul, de la discuţia cu Digital Zoo am aterizat direct la trainingul intensiv de social media. Ileana, care ne torturează sistematic, ne-a prezentat ultimele aplicaţii ale paginii Nescafe, de care este foarte mândră.

Cum sunt foarte talentat, cred ca în 4-5 ani voi fi aproape la fel de bun în social media ca prichindeii din clasele primare cu care o să fie coleg Toma (“uaaaa… taică-su lu Toma lucrează pe Facebook! şi ia şi bani pentru asta?”).

Bănuiesc că nu o să lămurească prea mult situaţia nici dacă o să povestească Toma cum colegii lui taică-său au făcut cu okazii.ro cea mai bună licitaţie caritabilă online din 2011 cu mănuşile câştigătoare ale lui Lucian Bute.

… iar dacă o să povestească cum am lansat „Doctore, esti un erou!” (produsul media din platforma de sănătate Petrom Acces la Viaţă) – cu ale sale 1600 de povesti pozitive cu medici din România - probabil o să înţeleagă că tatăl lui e ori doctor …

… ori, mai degrabă soră medicală. Pentru că atunci când o să-l întrebe copiii pe Toma dacă se duce taică-său la fotbal cu colegii de la muncă – ce o să le spună? Că tatăl lui lucrează într-o industrie unde femeile sunt într-o majoritate covârşitoare. Şi, chiar dacă probabil suntem agenţia cu cei mai mulţi băieţi (5), suntem departe de a face masă critică pentru un meci de fotbal.

Cum sunt copiii din ziua de azi mai poznaşi decât jurnalistii de tabloide, parcă-l aud pe Toma: “azi, la scoală, copiii mi-au zis că tatăl meu e metrosexual – tati, ce-i aia metrosexual?”

Complicat. Da, dar noi lucrăm într-un mediu provocator, care ne învaţă să găsim soluţii şi să ne descurcăm singuri în situaţiile complicate …

“Zi, Mircea, că esti şef de agenţie: ce să-i spun lui fi-miu când o să mă întrebe cu ce se ocupă taică-său la muncă?”

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site