27042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Lowe PR câştigă licitaţia Departamentului pentru ajutor umanitar a Comisiei Europene (ECHO)

Lowe PR câştigă licitaţia Departamentului pentru ajutor umanitar a Comisiei Europene (ECHO)

Pin It
Agenţia pregăteşte prima campanie de informare şi sensibilizare a românilor cu privire la activitatea şi rolul ECHO în ajutorarea ţărilor din afara Uniunii Europene.
„După derularea unor campanii similare în ţări precum Ungaria, Austria, Marea Britanie sau Italia, a venit rândul României să descopere rolul vital pe care Uniunea Europeană îl îndeplineşte în ajutorarea victimelor crizelor umanitare. Această campanie va ilustra modul în care solidaritatea europeană cu oamenii care au nevoie de ajutor poate face diferenţa”, declară Janice GEORGE, Communication Officer al Direcţiei Generale Ajutor Umanitar din cadrul Comisiei Europene.

Campania de comunicare coordonată de Lowe PR se va derula în intervalul martie-mai 2010 şi este construită pe paliere complementare, de la media relations şi celebrity endorsement, la evenimente stradale interactive şi plasarea materialelor informative ECHO.

„Vom aplica o strategie de diseminare a mesajelor prin influenţare; ne vom adresa tinerilor români inteligenţi, implicaţi, empatici, cei care cred în România şi în schimbare. Pe ei ne propunem să îi transformăm în susţinători şi ambasadori ai mesajelor ECHO către celelalte categorii de public. Campania pe care le-am pregătit-o îi va surprinde şi angaja în moduri şi locuri neaşteptate”, adaugă Monica Botez, PR Director, Lowe PR.

Lowe PR nu se află la prima colaborare cu insitituţii ale Uniunii Europene - în 2009, agenţia a coordonat implementarea campaniei de relaţii publice pentru alegerile europarlamentare din România, cea mai amplă campanie instituţională din istoria Europei, orchestrată la nivel paneuropean de Scholz & Friends.

Despre ECHO
ECHO este departamentul Comisiei Europene responsabil pentru finanţarea ajutorului umanitar acordat milioanelor de victime ale dezastrelor naturale sau provocate de oameni ce au loc în afara Uniunii Europene. Pentru această campanie, ECHO îşi concentrează eforturile asupra a patru zone de calamitate: foamete, inundaţii, cutremure şi conflicte. Din 1992, ECHO a susţinut cu ajutorul partenerilor săi zonele afectate din peste 85 de ţări, printre care Afganistan, Kenya, Darfour, Vietnam, Haiti, Georgia. Ajutorul asigurat de ECHO este direct orientat către populaţia afectată, indiferent de rasă, etnie, religie sau afiliere politică.

Despre Lowe PR
Câştigătoare a două Golden Award for Excellence şi trei Silver Award for Excellence la PR Award  România 2008 & 2009, finalistă la European Excellence Award 2009 şi Sabre Awards 2008, Lowe PR acoperă întreg spectrul de Practici Globale de Specialitate şi asigură gama completă de Servicii Specializate de PR.

Portofoliul de clienţi Lowe PR include companii precum Electrolux, Unilever, RBS - Royal Bank of Scotland, Orange, Johnson&Johnson, Stem Health Unirea, Bayer, Burger King, Crucea Roşie Română, Asociaţia “Centrul Român pentru Copii Dispăruţi şi Exploataţi Sexual - FOCUS”, Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive sau Medic One.

Lowe PR este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive, Medic One şi Scholz & Friends.
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP