27042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa LOWE PR lansează apa de gură Listerine®

LOWE PR lansează apa de gură Listerine®

Pin It
Listerine®, unul dintre cele mai populare produse de igienă orală din lume, a intrat din 2010 pe piaţa de retail. În anii trecuţi apa de gură antibacteriană Listerine® putea fi cumpărată în Romania doar din farmacii.

Odată cu lansarea în marile reţele comerciale, Listerine® devine, alături de celelalte branduri Johnson&Johnson, parte a portofoliului de branduri gestionate de echipa Lowe PR: Johnson’s baby, Neutrogena, Clean & Clear, o.b., Carefree, Compeed.

Lansarea brandului Listerine® a fost marcată printr-un eveniment de presă care a reunit specialişti în sănătate orală şi reprezentanţi Johnson&Johnson. Evenimentul de lansare a marcat începutul campaniei de comunicare ce se va întinde pe întreg parcursul anului şi prin care se urmăreşte, dincolo de promovarea brandului, construirea categoriei de apă de gură în România.

„Studiile recente arată că afecţiunile gingivale ar putea fi direct corelate cu afecţiuni grave precum diabetul, bolile cardiovasculare sau chiar cu naşterea prematură. Igiena orală adecvată a devenit un subiect central pe agenda publică în mai toate ţările lumii iar Listerine®, certificat de peste 150 de studii clinice, îşi asumă un rol cheie în prevenţie, ca şi adjuvant, dar şi în educarea publicului consumator. Vom face acest lucru atât printr-o informare corectă a consumatorilor, cât şi prin facilitarea accesului acestora la produs”, spune Lucian Potec, Business Development Manager Johnson&Johnson România.


Campania este susţinută de un spot TV a cărui difuzare a început cu data de 11 februarie. Componenta de media este asigurată de agenţia Initiative, membră a aceluiaşi grup de comunicare din care face parte şi Lowe PR.

Echipa dedicată proiectului este formată din: Raluca Mihăilă (PR Manager), Alina Pavel (Senior PR Executive), Manuela Zidaru (Senior PR Executive) şi Anca Scarlat (Events Executive) - Lowe PR şi Lucian Potec (Business Development Manager) şi Sebastian Cafadaru (Junior Trade Marketing Manager) din partea Johnson&Johnson România.


Despre Lowe PR
Câştigătoare a două Golden Award for Excellence şi trei Silver Award for Excellence la PR Award  România 2008 & 2009, finalistă la European Excellence Award 2009 şi Sabre Awards 2008, Lowe PR acoperă întreg spectrul de Practici Globale de Specialitate, asigurând în acelaşi timp gama completă de Servicii Specializate de PR.

Portofoliul de clienţi Lowe PR include companii precum Electrolux, Unilever, Orange, RBS - Royal Bank of Scotland, Johnson&Johnson, Stem Health Unirea, Walmark, Bayer, Burger King, Eli Lilly, Crucea Roşie Română, Asociaţia “Centrul Român pentru Copii Dispăruţi şi Exploataţi Sexual - FOCUS”, Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive sau Medic One.

În 2009, Lowe PR a derulat în România campania de relaţii publice pentru alegerile europarlamentare, cea mai amplă campanie instituţională din istoria Europei. 

Lowe PR este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive, Medic One şi Scholz & Friends.
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP