14082020

Back Eşti aici:Home Articole Reputatie si Incredere Variabilele reputaţiei corporatiste

Variabilele reputaţiei corporatiste

Index articole

 

Elliot S. Schreiber este profesor la Colegiul de Afaceri LeBow, Universitatea Drexel din Philadelphia, unde predă cursuri despre branding şi reputaţie, strategii de marketing şi marketing în domeniul farmaceutic. Deţine, de asemenea, o agenţie de consultanţă Brand and Reputation Management LLC. Are 30 de ani de experienţă ca profesionist în marketing şi comunicare, consultant şi profesor. A avut funcţia de Senior Vice President, Corporate Marketing and Communications în cadrul Nortel, şi Senior Vice President, Corporate Communications în cadrul Bayer Corp. A fost de asemenea managing partner în cadrul unei firme de consultanţă pe domeniul online şi a deţinut, în primii ani ai carierei sale, postul de Marketing Communications Group Manager în cadrul DuPont. A predat la universităţi din SUA şi Canada şi în prezent este consultant pentru diverse companii. În 1977 a obţinut gradul Ph.D. în Comunicare la Penn State University.


Traducere: Adina Tudor, Forum for International Communications.
În original, "Reputation". Copyright Institute for Public Relations. December 2008.
Copyright 2009 Forum for International Communications pentru versiunea în limba română. Text reprodus cu acordul IPR.

Parteneri

 Logo Vodafone       BT Logo Aliniat Central               logo oxygen site