14082020

Back Eşti aici:Home Articole Reputatie si Incredere Variabilele reputaţiei corporatiste

Variabilele reputaţiei corporatiste

Index articole

 

Sumar

Acest articol a analizat reputaţia din mai multe perspective, urmărind 1) cum ar trebui definită, 2) legătura dintre brand şi reputaţie, 3) importanţa relaţiilor cu stakeholderii, 4) puterea implicării angajaţilor.

Reputaţia poate fi cel mai important bun încredinţat de management CEO-ului. Ca activ intangibil, ea poate ajuta la definirea şi îndeplinirea nevoilor, intereselor şi aşteptărilor stakeholderilor, fiind un factor diferenţiator în faţa concurenţei. Este un activ greu de refăcut deoarece se bazează pe percepţii şi aşteptări confirmate sau nu.

Obiectivul reputaţiei nu este de a fi plăcut, ci de a construi valoare prin rezultate financiare. Prin urmare, responsabilitatea socială sau filantropia ar trebui considerate tactici care sprijină un program general de reputaţie.

În acest articol am subliniat că valorile reprezintă baza reputaţiei, din moment ce ele determină deciziile organizaţionale – în ce afaceri ar trebui să se implice, cum îşi tratează angajaţii, dacă îşi respectă criticii, cum colaborează cu diferiţii săi stakeholderi. Comunicatorii ar trebui să joace un rol activ nu numai în definirea cestor valori, ci şi să se asigure că acestea sunt valori primare, evitând să le folosească doar ca să convingă stakeholderii să perceaptă pozitiv organizaţia.

Deşi comunicarea este parte importantă a managementului reputaţiei, cea mai importantă metodă prin care se poate construi reputaţia este prin acţiunile organizaţiei. În această privinţă, toţi membrii organizaţiei trebuie să înţeleagă obiectivele de reputaţie şi să acţioneze pentru realizarea acestora.

Parteneri

 Logo Vodafone       BT Logo Aliniat Central               logo oxygen site