09052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

BizCamp, editia a V-a: Un strop de diversitate pentru dezvoltarea ta profesionala!

Tu cat de sus tintesti? Cum te pregatesti pentru a-ti atinge OBIECTIVELE PROFESIONALE? De cand ai inceput sa CRESTI? Ce MODELE te inspira?  Si ... Cat ai construit pana acum?

Citeste mai mult...

Noul Rom, Magnumize your Senses și FIFA World Cup Trophy Tour, finaliste la Sabre Awards 2011

Campania pentru americanizarea batonului de ciocolată Rom, împreună cu degustarea de înghețată pe întuneric „Magnumize your senses” și prezentarea către publicul din România a trofeului Campionatului Mondial de Fotbal FIFA 2010 – sunt cele trei campanii McCann care au atras anul acesta atenţia juriului de la Sabre Awards.

Citeste mai mult...

Aur pentru eMAG si Argint pentru Federatia Romana de Rugby la Transform Awards

Doua proiecte de rebranding realizate de Brandient in 2010 au fost premiate la competitia europeana Transform Awards 2011, dedicata celebrarii reconstructiei si re-designului de brand.

Citeste mai mult...

Asociaţia Salvează Vieţi a strâns 1.000.000 de euro pentru copiii bolnavi de cancer şi dă startul unei noi campanii

În perioada decembrie 2010 - martie 2011, Asociaţia Salvează Vieţi a strâns peste 1.000.000 de euro prin campania „Nu mă ignora”, dedicată înfiinţării primului Centru de Excelenţă în diagnoza şi tratamentul cancerului limfatic din România, la Clinica de Oncopediatrie Louis Ţurcanu din Timişoara. În continuare, Asociaţia va derula o campanie de redirecţionare a 2% din impozitul pe venit către Salvează Vieţi, împreună cu vedetele care s-au alăturat campaniei - Paula Herlo, Preşedinte Onorific Salvează Vieţi, Andreea Raicu, Tudor Chirilă, Cabral, Virgil Ianţu şi Bogdan Dumitrache. Lucrările de la Timişoara au demarat déjà, cu amenajarea a două camere sterile pentru transplant medular. Fiecare cameră înseamnă tratamentul a încă 30 de copii pe an.

Citeste mai mult...

Banca Transilvania, premiată pentru proiectul “Clujul Are Suflet”

Banca Transilvania a primit premiul “Cea mai de impact intervenţie în comunitate, prin sponsorizare” pentru rezultatele obţinute, în 2010, de fundaţia BT, Clujul Are Suflet. Titlul a fost acordat în cadrul Galei Oameni Pentru Oameni, ediţia a VII-a, organizată în Bucureşti.

Citeste mai mult...

Farmec SA Cluj Napoca a ales V+O Communication România

De la începutul lunii aprilie, compania Farmec comunică prin V+O Communication. Noua agenţie gestionează integral contul de relaţii publice, oferind servicii de comunicare corporate şi de brand pentru toate produsele din portofoliul companiei.

Citeste mai mult...

VIP România organizează Personal Development School 2010

În perioada 2 - 12 mai va avea loc a şaptea ediţie a Personal Development School, un proiect  de tradiţie organizat de Voluntari pentru Idei şi Proiecte România. Acesta se va desfăşura în Bucureşti şi se adresează studenţilor de anul I şi II, din centrele universitare bucureştene, dându-le acestora ocazia să afle o serie de tips&tricks utile pentru viitoarea lor carieră.

Citeste mai mult...

BrandTailors rejuvenează identitatea vizuală şi design-ul de ambalaj pentru Laura

Consultanţii şi designerii BrandTailors au contribut la rejuvenarea identităţii vizuale şi a design-ului de ambalaj pentru Laura, proces care a avut ca obiectiv consolidarea poziţiei brand-ului în sub-segmentele de ciocolată simplă şi ciocolată cu cremă, precum şi lansarea acestui brand în cadrul sub-segmentului de tablete cu incluzii (arahide).

Citeste mai mult...

BrandTailors dezvoltă programul de activare a brand-ului Naturlich

BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – a stabilit fundaţia brand-ului Naturlich, un brand nou de retail pe piaţa românească de mobilier şi decoraţiuni, prin intermediul unui program de activare de brand.

Citeste mai mult...

Graffiti Public Relations în finala SABRE AWARDS 2011

Cu trei campanii nominalizate, Graffiti PR se califică în finala SABRE AWARDS cu cea mai strânsă competiţie din toate timpurile, numărându-se printre agenţiile cu cele mai multe aplicaţii pe lista scurtă a festivalului.

Citeste mai mult...

Victoria 20.20, o perspectivă nouă asupra regenerării oraşelor din România

Siemens România a lansat competiţia naţională Victoria 20.20, un proiect complex de informare şi formare în domeniul dezvoltării urbane sustenabile, adresat studenţilor de la facultăţi cu profil tehnic (energie, construcţii, automatică, transporturi etc.), arhitectură şi urbanism. În cadrul concursului, studenţii trebuie să creeze un plan de dezvoltare a oraşului Victoria până în anul 2020, pe baza tehnologiilor sustenabile (compatibile cu mediul înconjurător).

Citeste mai mult...

The Practice – în fruntea agenţiilor româneşti nominalizate la SABRE Awards 2011

sabreThe Practice obţine 5 nominalizari la SABRE Awards 2011, plasându-se în topul agenţiilor româneşti nominalizate la această ediţie a competiţiei.

Citeste mai mult...

Zelist Monitor se relansează. Noua versiune include monitorizarea Facebook şi a forumurilor în limba română

TreeWorks lansează astăzi noua versiune a  platformei Zelist Monitor, cel mai complex şi mai utilizat instrument de monitorizare social media de către agenţiile de comunicare din România.

Citeste mai mult...

Petrom promoveaza prevederea 2% din Codul Fiscal in randul angajatilor

Petrom lanseaza astazi o campanie de comunicare interna prin care isi propune familiarizarea tuturor angajatilor companiei cu privire la prevederea 2% din Codul Fiscal care permite oricarui cetatean din Romania sa redirectioneze 2% din impozitul pe venit catre o entitate nonguvernamentala. Timp de doua saptamani (11-20 aprilie), in puncte de lucru din toata tara, angajatii Petrom vor fi informati despre prevederea 2%, vor fi indrumati in completarea formularelor de redirectionare si vor beneficia de serviciu de curierat gratuit pentru trimiterea acestora catre administratiile financiare.

Citeste mai mult...

V+O Communication se extinde în Albania, întărindu-şi prezenţa în regiunea balcanică

V+O Communication, cea mai mare agenţie de relaţii publice din Grecia, prezentă şi în România, anunţă deschiderea operaţiunilor comerciale în Albania.

Citeste mai mult...

Biz organizeaza conferinta despre comunicare digitala PR And The Web

In data de 14 aprilie are loc evenimentul PR And The Web, prima conferinta dedicata exclusiv PR 2.0 si comunicarii digitale in era web-ului social. Evenimentul va avea loc la Hotel Howard Johnson, Bucuresti.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP