20052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Brandient semneaza proiectul de rebranding pentru Bitdefender

bitdefenderIn urma unui proiect de rebranding inceput in anul 2009, Brandient a creat noua identitate Bitdefender, unul dintre cele mai importante branduri globale ale Romaniei, care si-a lansat recent suita comerciala 2012 cu misiunea de a asigura cea mai buna protectie milioanelor de utilizatori directi si indirecti din intreaga lume.

Citeste mai mult...

ONG-urile sunt aşteptate să înscrie proiecte la Romanian PR Award, secţiunea "Organizaţii non-guvernamentale. Societate Civilă"

logo-awardPentru al patrulea an consecutiv, organizaţiile non-guvernamentale pot înscrie proiecte în competiţia Romanian PR Award, secţiunea "Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă". Aceasta reuneşte campanii de comunicare realizate de către ONG-uri în orice domeniu de interes social şi civic: de la drepturile omului, educaţie civică şi buna funcţionare a democraţiei până la învăţământ şi cercetare, cultură, parteneriate public-privat pentru programe de sustenabilitate, sănătate publică, mediu, nevoi comunitare etc.

Citeste mai mult...

Au început înscrierile la Romanian PR Award, ediţia a IX-a

logo-award

Înscrierile la cea de-a IX-a ediţie a competiţiei Romanian Public Relations Award au loc în perioada 5-23 septembrie 2011. Ediţia din acest an stă sub semnul creşterii şi diversificării: un juriu internaţional de top, 15 categorii noi de concurs, posibilitatea de a înscrie o campanie în cadrul mai multor secţiuni – sunt doar câteva noutăţi ale acestei ediţii.

Citeste mai mult...

Noua identitate Bitdefender, parte a unui proces de rebranding marca Brandient

logo_bitdefenderBitdefender, liderul pieţei româneşti de securitate a informaţiilor, anunţă finalizarea unui proces de rebranding ce cuprinde un logo nou, un nou slogan şi o nouă generaţie de produse. Procesul este un moment crucial în istoria companiei, aşa cum afirmă şi Florin Talpeş, CEO şi fondator al companiei, deoarece surprinde evoluţia companiei de-a lungul celor 10 ani de luptă împotriva ameninţărilor informatice şi reflectă misiunea sa în contextul unui mediu virtual din ce în ce mai provocator.

Citeste mai mult...

GolinHarris comunică pentru kika

Începând cu vara lui 2011, GolinHarris Bucureşti gestionează contul de comunicare kika, unul dintre cei mai mari retalieri de mobilier şi decoraţiuni interioare la nivel european.

Citeste mai mult...

pastel sărbătoreşte 5 ani de activitate

Grupul de firme Pastel Group sărbătoreşte anul acesta 5 ani de activitate şi îşi reuneşte toate serviciile sub umbrela amplă a marketingului experienţial şi sub denumirea comună de pastel. Agenţia pastel devine astfel agenţia de comunicare integrată ce oferă experienţe complete de brand.

Citeste mai mult...

UniCredit Tiriac Bank anunţă deschiderea oficială a Centrului de Presă al Festivalului şi Concursului Internaţional George Enescu

În calitate de partener principal al Festivalului George Enescu, UniCredit Tiriac Bank anunţă deschiderea oficială a Centrului de Presă al festivalului, în incinta Sălii Palatului. UniCredit Ţiriac Bank completează facilităţile oferite de către organizatorii festivalului, întâmpinându-i pe jurnaliştii români şi străini prezenţi la eveniment în zona UniCredit, unde aceştia vor avea acces la laptopuri şi imprimante conectate la reţeaua wi-fi.

Citeste mai mult...

InterContinental Bucuresti – premiat la World Travel Awards 2011

Hotelul InterContinental Bucuresti a castigat premiul pentru cel mai bun hotel din Romania (Romania’s Leading Hotel) la editia din acest an a premiilor World Travel Awards – sectiunea Europa.

Citeste mai mult...

IKEA România alege THE PRACTICE

ikeaCompania IKEA România a ales, în urma unei licitaţii, un nou partener în comunicarea externă cu publicurile sale: agenţia de relaţii publice THE PRACTICE. Colaborarea cu un partener extern pentru componenta de PR vine dupa 3 ani în care magazinul IKEA şi-a gestionat comunicarea cu resurse interne, şi va începe de la 15 august.

Citeste mai mult...

THE PRACTICE, finalistă la prima ediţie Global SABRE Awards

Prima ediţie a Global SABRE, varianta internaţională a prestigioasei competiţii europene SABRE Awards, aduce şi prima nominalizare a agenţiei THE PRACTICE, desemnată finalistă la categoria Employee Communications, pentru campania “Crazy About Computers” (client TechTeam Global).

Citeste mai mult...

GolinHarris este agenţia de PR a producatorului german Kludi

Agenţia a început anul acesta să construiască pentru Kludi o platformă integrată de comunicare, care include media relations, comunicare corporate şi de brand, comunicare business-to-business şi digital PR. Cel mai recent eveniment creat pentru compania germană a fost lansarea Kludi Balance, o colecţie de ultimă generaţie de baterii pentru baie, definită printr-un design atemporal şi prezentată reprezentanţilor media şi partenerilor companiei.

Citeste mai mult...

GAV si Free Communication au lansat New Look in Romania

Agentia de publicitate GAV si Free Communication, agentia de PR partenera, au lansat in Romania brandul britanic de fashion New Look. Primul magazin a fost inaugurat pe 26 august in Afi Cotroceni, in urma unei campanii integrate ATL, BTL si PR, sub sloganul “Moda in cel mai rapid mod. Saptamanal, colectii noi create la Londra”.

Citeste mai mult...

TreeWorks lansează Zelist for Press, primul instrument de măsurare a performanţelor unui publisher în social media

Dorind să pună la dispoziţia publicaţiilor online un instrument de măsurare şi analiză a impactului lor în social media, TreeWorks lansează astăzi, 27.07.2011, un produs dedicat publisher-ilor: Zelist for Press.

Citeste mai mult...

Rogalski-Grigoriu ofera consultanta in comunicare pentru KRUK International in Romania

Agentia de relatii publice Rogalski-Grigoriu ofera, incepand cu luna septembrie, servicii de consultanta strategica pentru compania KRUK International, liderul pietei de management al creantelor comerciale din Polonia si unul dintre principalii jucatori pe piata serviciilor de colectare creante din Romania.

Citeste mai mult...

Ultima saptamana de inscrieri la ONGFest 2011!

ONGFest, cel mai important eveniment al societatii civile din Romania, se transforma in Targul economiei sociale, o caravana care va traversa Romania pentru a promova voluntariatul, spiritul civic si economia sociala. Peste 600 de organizatii neguvernamentale sunt asteptate in perioada 9 septembrie – 16 octombrie sa isi expuna proiectele in fata publicului larg, potentialilor voluntari si a beneficiarilor.

Citeste mai mult...

CB Richard Ellis a ales GolinHarris Bucureşti pentru gestionarea contului de PR

CB Richard Ellis (CBRE), lider global în consultanţă imobiliară a ales GolinHarris Bucureşti pentru construirea şi implementarea strategiei sale de comunicare. Parteneriatul a intrat în vigoare începând cu data de 1 septembrie.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP