09052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Alina Damaschin preia conducerea agenţiei Rogalski Grigoriu Public Relations de la Simona Dan

alina_damaschinCu o experienţă de peste 10 ani în comunicarea de brand şi cu un interes constant în ultimii 3 ani pentru comunicarea digitală, Alina Damaschin preia conducerea agenţiei de PR a grupului Tempo de la 1 decembrie, dată la care Simona Dan se va retrage din această poziţie pentru a se dedica unor noi oportunităţi profesionale.

Citeste mai mult...

În această toamnă, Graffiti BBDO şi Romtelecom aduc pe ecrane un Super Erou

Graffiti BBDO semnează noua platformă de comunicare pentru Romtelecom, care cuprinde trei execuţii noi, dramatizând ofertele speciale de sărbători ale companiei pentru serviciile de telefonie fixă (Voce) şi Internet de bandă largă (ClickNet), sub conceptul: "Cumperi 1, primeşti 3”. Platforma este concepută în aşa manieră încât să suprindă publicul printr-o nouă viziune asupra a ceea ce presupune divertismentul de calitate oferit de Romtelecom.

Citeste mai mult...

Rogalski Grigoriu PR – premiată cu aur pentru a patra oară de către IPRA

Rogalski Grigoriu PR a fost premiată cu aur în cadrul Galei Golden World Awards for Excellence, care a avut loc la Londra, pe data de 5 noiembrie. Prestigioasa competiţie este organizată în fiecare an de Asociaţia Internaţională de Relaţii Publice. “BCR – Şcoala de bani” a fost desemnată campania câştigătoare la categoria Social Media pentru PR.

Citeste mai mult...

eMAG îşi lansează noua imagine şi noul site

eMAG, cel mai mare magazin online din România, îşi lansează noua imagine şi noul site, după un proces de rebranding realizat împreună cu consultanţii Brandient. Noua imagine reprezintă o reafirmare puternică a promisiunii eMAG faţă de fiecare client, acea de a îi oferi bucurie cu ocazia fiecărei vizite pe site sau cu fiecare nouă comandă livrată.

Citeste mai mult...

Start pentru SABRE Awards 2011

Au început înscrierile în competiţia Sabre Awards 2011 pentru candidaţii din America de Nord şi regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa). În Europa, premiile SABRE au o tradiţie de 8 ani şi recunosc anual excelenţa programelor de relaţii publice.

Citeste mai mult...

THE PRACTICE lanseaza departamentul specializat de comunicare online

THE PRACTICE anunta lansarea departamentului specializat de comunicare online si numirea Monicai Jitariuc ca Online Practice Director. Astfel agentia isi intareste competentele in aceasta arie a comunicarii, in linie cu strategia grupului din care face parte, Leo Burnett.

Citeste mai mult...

Media Direction are un nou Managing Director şi o nouă echipă de conducere

oana_padureMedia Direction are din aceasta toamnă o nouă echipă de conducere, coordonată de Oana Pădure, din poziţia de Managing Director. Cu peste 10 ani de vechime în industria de comunicare, în special în media şi strategie, Oana Pădure a înfiinţat şi coordonat departamentul de strategie al DRAFTFCB, a gestionat activităţile regionale de media pentru clienţi multinaţionali şi a adunat un portofoliu impresionat în care se regăsesc clienţi precum: Beiersdorf, Johnson Wax, Kraft, Piraeus Bank, MoneyGram, Brown Forman, JTI, SABMiller, Lavazza, Real Hypermarket, Lafarge, Fashion House Outlet.

Citeste mai mult...

Toshiba lansează primul e-book regional, scris pe Facebook

Toshiba, lider global în tehnologie, anunţă primul e-book regional, scris pe Facebook, creat pentru a celebra aniversarea a 25 de ani de la primul laptop disponibil pe piaţa globală. Cu această ocazie, Toshiba îşi invită, începând de astăzi, fanii de pe paginile regionale de Facebook să scrie despre prima experienţă cu laptopul sau calculatorul, până la data de 1 decembrie.

Citeste mai mult...

"Ziua tăcerii" sau ziua în care lumea întreagă a tăcut pentru ca vocea LOR să fie auzită

Pe data de 1 noiembrie, organizatorii campaniei "Communication Shutdown" au propus o "zi a tăcerii" în care lumea nu a comunicat pe Facebook si Twitter pentru ca vocea persoanelor cu autism să se facă auzită. "Communication Shutdown" reprezintă o iniţiativă globală cu scopul strângerii de fonduri şi conştientizării problemelor de comunicare pe care le întâmpină zi de zi persoanele cu autism.

Citeste mai mult...

Lowe şi HyperActive au exportat platforma „mamica24h.ro” în Croaţia şi Israel

Având la bază un concept creativ original Lowe, campania are ca ax platforma online www.mamica24h.ro, dezvoltată şi gestionată de HyperActive şi translatată în ATL, activări in store, PR şi social media.

Citeste mai mult...

Steffen Ehrhardt este invitat special Google, pe 9 şi 10 noiembrie, la Ronewmedia 5.0

După vizita în premieră naţională de anul trecut, Google revine la Ronewmedia cu un workshop dedicat oamenilor de marcomm, centrat pe instrumentele din Google Display Network şi susţinut de Steffen Ehrhardt.

Citeste mai mult...

Teaha Management Consulting devine partenerul afiliat al retelei internationale mgi

teahamgi, cea mai mare alianta internationala pe piata serviciilor independente de consultanta financiar-fiscala, se lanseaza si in Romania. Tara noastra este reprezentata in aceasta alianta de TEAHA MANAGEMENT CONSULTING, o societate infiintata in 1997 si care numara in prezent ca. 100 de angajati ce genereaza o cifra de afaceri de ca. 2 mil. EURO, avand birouri operationale in Bucuresti, Cluj, Timisoara, Sibiu, Brasov si Chisinau.

Citeste mai mult...

INCUBATORUL DE CONDEIE strânge 900 de lucrări înscrise de 255 de scriitori amatori

Timp de cinci săptămâni, 255 de scriitori amatori din România au înscris 900 de lucrări cumulat la cele trei secţiuni ale concursului de creaţie literară INCUBATORUL DE CONDEIE: poezie, proză scurtă şi scenariu pentru reclamă la un produs cultural.

Citeste mai mult...

ZileleBiz lanseaza in premiera Top 30 Branduri personale in afaceri

Cat de mult conteaza numele celui care cere un credit la banca pentru afacerea lui? Sau cand incheie un parteneriat? ZileleBiz lanseaza in premiera Top 30 Branduri personale in afaceri, un top al notorietatii celor mai cunoscute nume din antreprenoriatul romanesc. Acesta va fi anuntat luni, 15 noiembrie 2010, in cadrul Zilei de Antreprenoriat si reprezinta rezultatul unui studiu Biz realizat in exclusivitate de catre Unlock Market Research.

Citeste mai mult...

Initiative lansează The Game Changer România

Studiul reflectă impactul recesiunii economice asupra comportamentului consumatorului şi a fost dezvoltat de Initiative în alte 7 ţări: Marea Britanie, Germania, Franţa, Spania, Italia, Statele Unite şi China.

Citeste mai mult...

ZiOnline. Ro – noul forum dedicat pasionaţilor de comunicare online

S-a lansat site-ul ZiOnline.ro, singurul forum dedicat tinerilor comunicatori, advertiseri şi marketeri interesaţi de promovarea în mediul online. ZiOnline.ro îşi propune să devină un loc de interacţiune pentru oamenii interesaţi de comunicare în mediul online şi pune la dispoziţia utilizatorilor o serie de studii de cercetare de ultimă oră despre evoluţia şi tendinţele din acest mediu, precum şi analize complexe ale celor mai interesante campanii dezvoltate în mediul online. 

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP