Lowe şi HyperActive au exportat platforma „mamica24h.ro” în Croaţia şi Israel
- 12 Noiembrie 2010 |
- PR Romania
Campania s-a derulat în România în toamna acestui an, fiind ulterior adaptată în Croaţia şi Israel.
"Proiectul mamica24h.ro este o continuare a promisiunii pe care, anul trecut, la aniversarea a 50 de ani Johnson's baby le-am făcut-o mămicilor din România. Zeci de românce care au născut pe 8 iulie au fost recompensate devenind atunci membre Johnson's baby Family Club. Anul acesta, ne reînnoim promisiunea faţă de ele. Şi cum altfel mobilizezi mămicile dacă nu invitându-le să vorbească despre copiii lor?" spune Ana Maria Smultea - Account Manager Lowe & Partners.
Cele 5 rutine Johnson's baby ale îngrijirii bebeluşilor: somn, masaj, băiţă, îngrijirea părului şi îngrijirea funduleţului au oferit mamelor participante la campanie oportunitatea de a transforma momentele de îngrijire a copiilor lor, în premii. Fiecare dintre cele 5 rutine a devenit tema unei secţiuni a site-ului unde, mămicile full-time au încărcat imagini şi poveşti ale relaţiei cu bebeluşii lor.
Timp de şase săptămâni, în fiecare săptămâna, fiecare rutină şi-a desemnat câştigătorii - bebeluşii ale căror poze au atras cele mai multe voturi. La finalul campaniei au fost aleşi trei mari câştigători - bebeluşi care, alături de mămicile lor, vor apărea în pictoriale dedicate în revista Superbebe.
Site-ul www.mamica24h.ro a fost promovat prin campanie de bannere online, Google AdWords, e-mail marketing dar şi prin tag de 10 secunde aplicat spoturilor TV Johnson's baby, activare promoţională in store şi campanie de advertoriale.
"Un adevărat val de reacţii a fost stârnit pe platformele de socializare, mămicile implicate în campanie dezvoltând adevărate mini campanii virale de colectare de voturi pe facebook şi forumuri" spune Iulia Şerbulea - Strategic Manager HyperActive.
Mii de mămici s-au alăturat campaniei în mai puţin de două luni - peste 7.000 de poze au fost înscrise în competiţie, iar platforma a înregistrat peste 427.000 de vizite în perioada concursului şi 151.000 de vizitatori unici.