09052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Rogalski Grigoriu Public Relations şi Siemens România creează Victoria 20.20

Siemens România a desemnat Rogalski Grigoriu PR pentru dezvoltarea unei campanii de comunicare ce urmăreşte promovarea soluţiilor companiei pentru dezvoltarea sustenabilă a oraşelor din România, prin intermediul unei competiţii adresate studenţilor din facultăţile cu profil tehnic şi urbanism.

Citeste mai mult...

Kinecto – cea mai premiată agenţie la Roblogfest 2011

Kinecto este cea mai premiată agenţie de comunicare digitală în cadrul Roblogfest 2011. Agenţia a obţinut premii la mai multe categorii, inclusiv premiul pentru „Best use of social media într-un mix de comunicare” cu proiectul „Muzica ta pe TV”, realizat pentru Tuborg.

Citeste mai mult...

UniCredit Ţiriac Bank colaborează în 2011 cu 23 Communication Ideas, Rogalski Grigoriu şi Republika

UniCredit Ţiriac Bank a desemnat 23 Communication Ideas,  Rogalski Grigoriu şi Republika Interactive pentru dezvoltarea campaniilor de publicitate through-the-line şi a programelor de relaţii publice. Cele trei agenţii au câştigat licitaţiile organizate de echipa de comunicare a băncii la începutul acestui an.

Citeste mai mult...

IMAGE PR a castigat contul de comunicare pentru brandurile de ingrijire personala Unilever (Dove, Rexona, CLEAR si AXE)

In cadrul acestui parteneriat, agentia de relatii publice IMAGE PR furnizeaza servicii de consultanta strategica in comunicare si implementeaza conceptele de comunicare prin diferite activitati precum servicii de media relations, comunicare pentru canale emergente si actiuni neconventionale.

Citeste mai mult...

Carevasăzică se fac prezentările

Pe lângă soare şi temperaturi cu plus, primăvara mai vine cu o surpriză. “Ziar de informare cu cap”, aşa cum se recomandă, „Carevasăzică” deschide un dialog de idei între tinerii preocupaţi, pasionaţi şi talentaţi.

Citeste mai mult...

Cristina Mazilu se alătură GolinHarris Bucureşti în calitate de Social Media Manager

Cristina Mazilu, unul dintre cei mai cunoscuţi food bloggeri din România, s-a alăturat la începutul lunii martie echipei GolinHarris Bucureşti. Ea va fi responsabilă de crearea şi implementarea strategiilor de comunicare în spaţiul online pentru toţi clienţii agenţiei, dar şi de dezvoltarea diviziei digitale GolinHarris Bucureşti.

Citeste mai mult...

Marca de vestimentaţie Petit Bateau a intrat pe piaţa românească

Celebra marcă franceză de vestimentaţie care a inventat body-ul pentru bebeluşi, Petit Bateau, a lansat astăzi, 9 martie, primul său magazin din România, concomitent cu un program de strângere de fonduri pentru organizaţia Salvaţi Copiii.

Citeste mai mult...

CohnandJansen JWT, alaturi de SMURD in campania 2% din 2011

CohnandJansen JWT a realizat, anul acesta, campania Fundatiei pentru  SMURD pentru redirectionarea celor 2% din impozitul pe venit in vederea achizitionarii unui avion echipat pentru urgente. Campania din 2011 reprezinta continuarea unei povesti impresionante, inceputa in 2009.

Citeste mai mult...

Presage va coordona strategia de comunicare corporativa pentru TPA Horwath Romania

Incepand cu luna februarie 2011, PRESAGE | Public Relations & Public Affairs gestioneaza contul de comunicare al biroului din Romania al companiei de consultanta TPA Horwath.

Citeste mai mult...

V+O Communication intră în parteneriat cu Corporate Citizenship

V+O Communication, cea mai mare agenţie de relaţii publice din Grecia (link), prezentă şi în România, a semnat un parteneriat pe termen lung cu Corporate Citizenship, una dintre cele mai mari companii de consultanţă în domeniul responsabilităţii corporatiste, în vederea creşterii expertizei în domeniul sustenabilităţii – noua provocare pentru companiile ce investesc în responsabilitate socială.

Citeste mai mult...

Brandient este cea mai premiata firma din Europa Centrala si de Est in istoria competitiei Rebrand 100

Brandient a primit inca un premiu la Rebrand 100, pentru proiectul de rebranding Patria Credit, care a fost desemnat ca unul dintre cele mai bune proiecte de rebranding din lume, la editia a saptea a competitiei anuale Rebrand 100 ® Global Awards. In mod remarcabil, Brandient este cea mai premiata firma din Europa Centrala si de Est in istoria competitiei Rebrand 100.

Citeste mai mult...

IMAGE PR ofera consultanta in comunicare pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM)

IMAGE PR a fost desemnata agentia castigatoare care va gestiona strategia de comunicare a Asociatiei Romane a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM), in urma unei licitatii organizate la inceputul anului 2011. Agentia va furniza servicii de consultanta strategica in comunicare, servicii de media relations, precum si consultanta in managementul comunicarii de criza.

Citeste mai mult...

Lowe PR devine GolinHarris Bucureşti, reprezentând primul birou din Europa de Est al companiei americane

golin-harris-logoLowe PR, Agenţia Anului la Romanian PR Award 2010, s-a afiliat la reţeaua internaţională GolinHarris. Discuţiile cu biroul din România au fost iniţiate în urmă cu un an şi jumătate, iar contractul de afiliere a fost semnat la sfârşitul anului trecut. Acesta este primul birou pe care compania americană îl deschide în Europa de Est. GolinHarris Bucureşti va fi coordonată regional de biroul din Londra al GolinHarris şi va fi condus de Hortensia Năstase, managing partner al agenţiei.

Citeste mai mult...

GolinHarris Bucureşti a câştigat contul CENTURY 21 România

GolinHarris Bucureşti asigură servicii integrate de comunicare pentru CENTURY 21 România, compania care deţine pe plan local master franciza reţelei CENTURY 21 Real Estate LLC® din Statele Unite. Agenţia oferă o gamă completă de servicii specializate de PR pentru comunicarea corporate şi de brand, cu accent pe comunicarea digitală (Facebook, Twitter, bloguri), dar şi strategia şi implementarea comunicării prin canalele tradiţionale de media şi către publicul intern.

Citeste mai mult...

Aneta Bogdan a devenit primul român recunoscut ca Fellow of The Chartered Institute of Marketing (FCIM)

aneta_bogdanThe Chartered Institute of Marketing, înfiintat la Londra acum 100 de ani, a devenit în timp cea mai importantă asociaţie profesională internaţională a specialiştilor în marketing. Fellow (FCIM) este cel mai înalt grad pe care prestigioasa asociaţie îl conferă membrilor săi şi este recunoaşterea unei experienţe extensive, de lungă durată şi de top în marketing.

Citeste mai mult...

Studentul Anului 2011 – O apreciere venită de la studenţi, pentru studenţi

Asociaţia studenţească „Voluntari pentru Idei şi Proiecte” organizează a IX-a ediţie „Studentul Anului”, un proiect naţional prin care se premiază şi recunosc cei mai buni studenţi diferiţi prin excelenţă, în cadrul unei gale ce va avea loc în Bucureşti pe 5 mai 2011.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP