20052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Farmec SA Cluj Napoca a ales V+O Communication România

Farmec SA Cluj Napoca a ales V+O Communication România

Pin It
De la începutul lunii aprilie, compania Farmec comunică prin V+O Communication. Noua agenţie gestionează integral contul de relaţii publice, oferind servicii de comunicare corporate şi de brand pentru toate produsele din portofoliul companiei.

"Am ales V+O Communication ca agenţie de relaţii publice pentru că am fost convinşi de viziunea strategică, înţelegerea în profunzime a pieţei şi nu în ultimul rând de pasiunea echipei de proiect. Suntem încrezători că acest parteneriat va contribui la consolidarea şi dezvoltarea brandurilor Farmec", a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec SA.

V+O furnizează servicii de relaţii cu presa, comunicare corporate, comunicare de brand pentru produsele cosmetice şi de îngrijire şi pentru produsele de curăţenie, gestiunea crizelor şi a situaţiilor speciale, concepţie şi coordonare de evenimente speciale.

"Colaborarea cu Farmec reprezintă pentru V+O oportunitatea de a lucra pentru cel mai mare producator local de produse cosmetice, o companie cu tradiţie îndelungată pe piaţa românească şi cu un portofoliu de mărci extrem de generos. Ne bucură încrederea acordată de către Farmec şi ne motivează să ţintim obiective ambiţioase în acest parteneriat", a declarat Lori Vişa, General Manager V+O Communication România.


Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Produsele Farmec sunt prezente în peste 30 de ţări din întreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.

Înfiinţată la începutul anului 2006, V+O Communication este una dintre cele mai dinamice şi strategice agenţii de PR din România, parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare regionale independente din Europa de Sud-Est, atât din perspectiva competenţelor cât şi a ariei geografice acoperite prin cele cinci reprezentanţe.
În 2010, V+O Communication România a înregistrat venituri de 760.000 euro, în creştere cu 9% faţă de anul anterior şi a deservit 30 de clienţi (cu 15% mai mulţi decât în 2009).  Partenerilor tradiţionali ai agenţiei, precum COSMOTE, Germanos, OTE, Coca-Cola, Romalimenta, Arbo Interactive, Global Finance, BIRO Media Trading,  li s-au adăugat în cursul anului trecut GSK Consumer Healthcare, Kraft Foods (belVita), La Fântâna, 1&1 Internet, Trenkwalder, Zapp (Telemobil), Gazprom, Fundaţia Alexandrion şi mulţi alţii.  
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP