BrandTailors rejuvenează identitatea vizuală şi design-ul de ambalaj pentru Laura
- 12 Aprilie 2011 |
- PR Romania
Laura, un brand deţinut de către fosta companie Cadbury, devenită anul trecut Kandia Dulce, se bucură de un nivel notabil de loialitate în rândul consumatorilor, fiind printre primele brand-uri de ciocolată din segmentul său de preţ. Necesitatea unei schimbări a venit o dată cu trecerea la o tehnologie modernă de ambalare (flow-pack) şi introducerea unor noi produse în portofoliul brand-ului Laura.
În urma unei analize a obiceiurilor de consum din industria de dulciuri, precum şi a unui audit al brand-ului în contextul competiţional, a fost evidenţiat gradul mare de relevanţă al poziţionării ciocolatei Laura, respectiv „ciocolata pe care o împarţi cu toată familia”. În acest context, soluţia grafică de reîmprospătare a brand-ului a vizat ajustarea logotiplui şi reconsiderarea design-ului de ambalaj. Aceste procese au scopul de a readuce exprimarea vizuală a brand-ului în contemporaneitate şi de a asocia brand-ului culoarea portocaliu, o culoare unică şi reprezentativă pentru categorie.
"Noul design de ambalaj a urmărit evidenţierea logotipului Laura, confirmat şi reconfirmat de-a lungul timpului ca simbol distinctiv al brand-ului. Grafica compactă, formele fluide şi reprezentarea fotorealistă a produsului sunt elementele ce accentuează exprimarea vizuală contemporană a brand-ului.", a declarat Janos Kurko, Creative Director Brandtailors.
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea şi Janos Kurko – audit de brand, Janos Kurko – concept şi dezvoltare grafică, Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.