PR stunt - noul tip de jurnalism?
- Duminică, 13 Februarie 2011 22:00 |
- Bogdan Tomoiaga
Clientul nostru, Regele nostru. Sau?
- Marți, 08 Februarie 2011 22:00 |
- Adrian Gog
Dorinţa unor clienţi de a fi trataţi ca Stăpăni, ba mai mult ca Regi, poate dăuna grav relaţiei tale cu ei şi mai ales succesului pe care încerci să-l zideşti în cariera ta de PR-ist. Profesia noastră cere respect, însă un alt tip de respect decât cel pe care îl întâlneşti într-un magazin de haine, unde câte o minciună nevinovată te ajută să vinzi repede şi să-ţi atingi targetul pe ziua respectivă. În PR lucrurile stau altfel. Aici ne întâlnim cu relaţii.
POLITIC VS. COMERCIAL sau viaţa consultanţilor de comunicare pe 3 variabile: timpul, independenţa şi autoritatea
- Joi, 05 August 2010 22:00 |
- Raluca Mihălăchioiu
S-a vorbit mult despre consultantul de comunicare politică în România, dar aproape niciodată în comparaţie cu ruda sa mai apropiată, specialistul cu expertiză în arii puţin mai “laice”, adică în comunicarea comercială. Cei doi nu sunt specii total diferite, care se nasc şi evoluează separat. Domeniile sunt strâns legate, iar tacticile folosite sunt transferate de la unul la celălalt.
Cine pe cine educă sau are nevoie PR-ul de părinţi educaţi?
- Sâmbătă, 15 Mai 2010 22:00 |
- Iulian Cîrjă
M-am întrebat tot timpul dacă în domeniul PR e de ajuns să ai o educaţie în acest sens, să-ţi cunoşti bine jobul, sau e o condiţie ca şi cei cu care lucrezi in-house să aibă idee despre principiile de bază ale acestui tool? Sunt îndeajuns de educaţi cei care au în mâini o jucărie ca PR-ul sau e chiar treaba specialiştilor practicanţi să le explice cum trebuie întoarsă cheiţa şi cât de frumos va merge maşinăria, întocmai cum scrie în prospect?
Cum să faci PR în domeniul IT...
- Duminică, 15 Noiembrie 2009 12:25 |
- Mihaela Apetrei
Este momentul ca departamentele de marketing şi relaţii publice să lucreze împreună
- Vineri, 23 Ianuarie 2009 12:17 |
- Peter Debreceny
Există în rândul oamenilor de afaceri opinia că publicitatea şi PR-ul sunt domenii diferite şi că o investiţie în publicitate este fundamental diferită de una în PR. Pradă acestui mit, multe companii au ratat oportunitatea de a folosi în campaniile de comunicare puterea conjugată a celor două domenii ale comunicării de afaceri.