Conferinţe de presă la Bruxelles
- Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 22:00 |
- Dan Luca
Dacă vorbim de informaţii despre UE şi despre funcţionarea sistemului comunitar, inevitabil, Bruxelles e primul nume care ne vine în minte. Cele aproximativ 100.000 de persoane din Bruxelles-ul european interacţionează enorm, şi nu este de mirare că avem aproape 100 evenimente pe zi despre politicile europene în Bruxelles, dar nu numai.
Fără temeri există doar reuşită
- Duminică, 20 Noiembrie 2011 22:00 |
- George Badina
Un test propriu şi o verificare dacă pot concepe şi scrie o campanie de relaţii publice care să fie apreciată. Aşa am început să scriu campania mea pentru Junior PR Award, ediţia a IX-a. Mi-am ales un client pe care îl cunosc foarte bine. Consider că nu poţi face relaţii publice cu succes dacă nu cunoşti îndeaproape obiectivele business-ului clientului, oamenii săi, cultura organizaţională, brandul şi nevoile acestuia.
Prezenţa online, carte de vizită sau cazier virtual
- Luni, 03 Octombrie 2011 08:10 |
- Paul Olteanu
În lumea în care trăim, fie că vorbim de oameni pe care vrem să îi angajăm, sau de oameni în organizaţiile cărora urmează să fim angajaţi, avem din ce în ce mai puţin timp pentru a afla cum sunt aceştia cu adevărat şi dacă ne-am potrivi cu ei.
De la comunicare la comunicarea UE
- Luni, 26 Septembrie 2011 07:13 |
- Dan Luca
Dicţionarul explicativ al limbii române oferă pentru cuvântul comunicare următoarele sinonime: înştiinţare, ştire, veste, raport, relaţie, legătură. Deşi pare simplu, înţelesul comunicării este mult mai complex şi plin de substrat. Comunicarea are o mulţime de sensuri, o mulţime de scopuri şi cam tot atâtea metode de exprimare şi manifestare. Nu există o definiţie concretă a comunicării, însă se poate spune cel puţin că aceasta înseamnă transmiterea intenţionată a datelor, a informaţiei.
Interim management din perspectiva unui fost corporatist, sau de ce un interim manager nu este un mercenar
- Marți, 09 August 2011 22:00 |
- Monica Minoiu
Cand am decis în 2008 să renunţ la cariera corporatistă, după 13 ani de activitate intensă în multiple zone geografice şi culturi diverse, industrii variate şi corporaţii diferite, aflându-mă, spun unii, în "plină glorie" şi maturitate profesională, am declarat răspicat că nu mă voi mai întoarce niciodată în "sistem" şi că pentru mine carierismul exagerat a fost o greseală ...
Facebook: de ce s-a apelat la subterfugiu inutil de complicat?
- Duminică, 22 Mai 2011 22:00 |
- Paul Holmes
Poate cea mai interesantă întrebare despre campania de defăimare a Facebook împotriva Google este cea pe care nu am pus-o în arşiţa furiei: oare ce au crezut oamenii de la Facebook că vor obţine prin lansarea anonimă a acestei poveşti?
ADIO CRIZĂ, ADIO PR?
- Duminică, 01 Mai 2011 22:00 |
- Adrian Gog
Emoţiile pe care le am vin odată cu ieşirea din criză. Oare îşi vor mai aduce aminte companiile de ingeniozitatea, eficienţa şi creativitatea pe care o poate aduce PR-ul? Vor înţelege mai departe că relaţia cu grupurile-dialog este vitală pentru o afacere longevivă şi de succes? Vor mai şti agenţiile de PR să ofere PR şi nu media buying? Va reuşi să supravieţuiască adevăratul PR?
Definiţia succesului la 22 de ani – Paul Olteanu, Head of PR al Universităţii Româno-Americane
- Sâmbătă, 02 Aprilie 2011 22:00 |
- Rebeca Pop
Are 22 de ani, este adeptul educaţiei non-formale şi îl întrezăreşti pe holurile Universităţii Româno-Americane. Nu în bănci, ci la birou. Recent, el a devenit Head of PR în cadrul acestei universităţi, fiind cel mai tânăr ocupant al acestei poziţii în România.
Drumul din presă în PR
- Luni, 14 Martie 2011 22:00 |
- Traian Teglet
Tranziţia de la jurnalism la comunicare şi PR nu poate fi considerată dificilă. În multe feluri, cele două domenii sunt foarte asemănătoare, iar colaborarea jurnaliştiilor cu oamenii din PR facilitează realizarea unor proiectate interesante. Cu toate acestea, deşi cele două domenii se intersectează destul de des, există diferenţe clare între felul în care un jurnalist şi un om de PR transmit un mesaj.
Se caută om de PR
- Luni, 28 Februarie 2011 22:00 |
- Renate Roca-Rozenberg

Cercetări recente sugerează că agenţiile mainstream nu sunt încă pregătite pentru social media
- Miercuri, 16 Februarie 2011 22:00 |
- Paul Holmes
Am vociferat destul de tare în decursul ultimului an, predicând că agenţiile digitale neafiliate sunt doar o formă de tranziţie - o soluţie temporară care este atrăgătoare doar pentru că mulţi marketeri rămân surprinzător de naivi în ceea ce priveşte social media.