27042024

Back Eşti aici:Home Articole

2 % pentru Fundaţia Cuvântul Întrupat - Galaţi

sigla_cuvantul_intrupatSunt foarte bucuroasă de interesul acordat aceastei campanii iniţiată acum o lună. Lista de aşteptare este deja destul de lungă, dar ne vom mobiliza astfel încât toate poveştile să fie publicate în timp util.

Citeste mai mult...

Au Relaţiile Publice un rol strategic? Da, dar să le spună cineva şi practicienilor

aurelian_horja_2Relaţiile Publice sunt văzute mai curând ca având o dimensiune tactică decât una strategică pentru că multe atribuţii au fost delegate de către companii şi organizaţii unor agenţii de profil. Deşi este un lucru excelent, având în vedere experienţa acestora, această externalizare a serviciilor nu se poate face oricum. De exemplu, alegerea unei persoane în acest departament pe alte criterii decât cele profesionale poate duce la dezastre. Uneori dezastrele sunt evitate tocmai prin prezenţa profesioniştilor din agenţii.

Citeste mai mult...

Limba ascuţită a tehnologiei

anda-copaceanuInovaţia în tehnologie este de necontestat. În fiecare zi se anunţă noi şi noi produse şi sisteme revoluţionare, toate asociate cu un beneficiu concret, acela de a face viaţa mai uşoară, mai frumoasă sau mai bogată în experienţe. Tehnologiile sunt astăzi motorul schimbărilor sociale, prin alterarea comportamentelor, a gândirii, a memoriei, cât şi prin faptul că ele produc, fără doar şi poate, o cantitate considerabilă de cuvinte şi concepte noi.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta

salvati-deltaEste reconfortant să citesc toate recomandările primite în cadrul campaniei... după organizaţiile prezentate, din mediul social şi cultural, este timpul pentru o organizaţie ecologică. Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta este o organizaţie non-guvernamentală înfiinţată în mai 2004, în scopul protejării Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării. În cei opt ani de activitate, s-au impus prin acţiuni susţinute de advocacy pe probleme ecologice şi au demonstrat prin rezultate concrete că pot oferi soluţii problemelor majore cu care se confruntă Delta Dunării.

Citeste mai mult...

Tehnologiile viitorului: ce ne rezervă 2012

veronica_nicolae_2Trăim într-o lume în continuă transformare şi nu este uşor să faci previziuni. Sincer, nici nu îmi propun. Ceea ce îmi doresc este să putem avea inteligenţa şi starea de spirit pentru a şti, bineînţeles nu cu certitudine, unde ne îndreptăm în ceea ce priveşte noile tehnologii. Prin toate informaţiile şi uneltele pe care le avem la dispoziţie, astăzi chiar avem o astfel de capacitate.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia SOS Infertilitatea

sosi_grupÎndraznesc să spun că echipa Asociaţiei SOS Infertilitatea îmi este tare dragă. Unul dintre primele interviuri pe care le-am realizat pentru PR România a fost cu Raluca Bonzi, coordonatoarea asociaţiei, şi de atunci urmăresc cu mare interes activitatea lor. Poate pentru că este una dintre puţinele organizaţii care a reuşit să schimbe legi şi mai ales, mentalităţi. Şi până la urmă, asta înseamnă să schimbi lumea.

Citeste mai mult...

2 % pentru Fundatia Pentru Voi Timişoara

fundatia-pt-voiDupă aproape două săptămâni de campanie şi patru poveşti despre oameni frumoşi care fac bine, dar mai ales după atât de multe recomandări de alţi oameni şi proiecte incredibile, simt că această iniţiativă îşi găseşte rostul în peisaj...

Citeste mai mult...

Bernays şi PR Romania. O întâmplare fericită :)

pr-romania-facebook-cover_2PR România marchează trecerea la Timeline cu o imagine inedită, prezentată azi în premieră cititorilor şi susţinătorilor PR România. Plicul original timbrat şi ştampilat de marele maestru Edward Bernays provine din biblioteca privată a renumitului teoretician şi practician german, Dr. Albert Oeckl (1909 – 2001), intrată în anul 2001 în posesia Danei Oancea (şi implicit PR Romania) prin Thomas Achelis. Colecţia de documente inedite include scrisori redactate de maestrul Eddi în pragul vârstei remarcabile de 100 de ani şi adresate prietenului său Albert.

Citeste mai mult...

2 % pentru Fundaţia ConstantART

logo_constantartA patra poveste a acestei campanii înseamnă şi prima propunere din domeniul culturii, Fundaţia ConstantART, o organizaţie înfiinţată în 2012. Mă bucur că am primit şi astfel de propuneri în campanie şi aştept cu mare interes şi alte organizaţii din mediul cultural.

Citeste mai mult...

Cum să eviţi supradoza în Social Media

cristiana_andreiDragă cititorule,

Îţi scriu din camera virtuală a oglinzilor, unde-mi petrec tot mai mult timp în ultima vreme şi unde reuşesc, în cele mai multe zile, să controlez supradoza de informaţii de pe Facebook, Twitter, bloguri şi mai nou, Pinterest. Sigur ştii despre ce vorbesc, înţeleg că ajungi şi tu destul de des în camera oglinzilor şi sunt convinsă că ai observat cât s-a schimbat în ultimii ani.

Citeste mai mult...

2 % pentru ARAS

voluntari_arasARAS este una dintre cele mai experimentate organizaţii din mediul non-guvernamental din România. Pentru mine, este primul ONG pe care l-am cunoscut prin intermediul voluntarilor săi, în primul an de liceu. Înregistrată oficial în Bucuresti, la 10 aprilie 1992, ca organizaţie non-guvernamentală, ARAS a fost înfiinţată de un grup de tineri voluntari care şi-au propus drept misiune informarea şi educarea tuturor categoriilor de populaţie asupra pericolului reprezentat de SIDA şi asupra mijloacelor de prevenire a infecţiei cu HIV.

Citeste mai mult...

2 % pentru Caritas Alba Iulia

Printre primele propuneri pe care le-am primit în cadrul campaniei a fost Caritas Alba Iulia şi mă bucură mult faptul că printre recomandările primite sunt şi câteva ONG-uri locale. Cred că impactul celor 2 % se văd mult mai bine în comunitatea fiecăruia, dincolo de cauza în care crede şi pe care o susţine. Am fost plăcut impresionată de transparenţa acestei organizaţii, de dedicaţia oamenilor care lucrează acolo.

Citeste mai mult...

2% pentru Salvaţi Copiii

salvaticopiii_2Mă gândesc de ceva vreme la campania asta tocmai pentru că sunt convinsă că este nevoie de ea. Mi se pare nedrept faptul că mulţi oameni nu au idee cât bine pot face cu banii pe care oricum îi direcţionează către stat. Sunt atât de multe proiecte frumoase, atât de multe organizaţii, încât e mare păcat să nu le oferim sprijinul nostru. Gratuit pentru noi, mult sprijin pentru ei. Şi mai mult bine pentru lumea întreagă. Cu permisiunea voastră, o să fac prima recomandare în cadrul acestei campanii.

Citeste mai mult...

Etica nu are loc în noua definiţie a Relaţiilor Publice

aurelian_horja_257,3 % dintre cei care au răspuns invitaţiei PRSA de a participa la realizarea noii definiţii a Relaţiilor Publice au considerat că nicio definiţie modernă a Relaţiilor Publice nu trebuie să cuprindă cuvântul "etică".

Citeste mai mult...

Comunicarea internă - profesia potrivită pentru omul potrivit

carmen_ghitaCred că orice articol despre cum ar trebui să fie un om de comunicare internă e nevoie să înceapă cu un avertisment: "acest text reprezintă o opinie personală şi trebuie tratat ca atare". Pentru că oricât mi-ar plăcea să dau sfaturi în viaţa de zi cu zi (şi recunosc, îmi place!), când vine vorba de o profesie căreia mulţi îi mai descoperă încă beneficiile, e riscant să pui etichete şi să te joci "de-a lupul moralist".

Citeste mai mult...

2% pentru cauza ta. O campanie de responsabilizare socială PR Romania

2lasuta

Cu siguranţă, pare foarte puţin. 2 % din impozitul tău către stat este, într-adevăr, o sumă destul de mică dacă stai să te gândeşti. Ce nu ştii însă este că aceşti 2%, de la tine, de la mine, de la noi, pot face diferenţa acolo unde 2% reprezintă sănătate, educaţie, cultură, ecologie. 

Citeste mai mult...

Răzvan Penescu, Liternet: Marile proiecte nu se încep cu specialişti, ci cu oameni pasionaţi

razvan_penescu

Pentru orice pasionat de cultură Liternet.ro este un punct de reper. La 10 ani de la înfiinţare, Liternet rămâne cel mai important site colectiv din mediul cultural. Omul din spatele portalului, Răzvan Penescu, un fin cunoscător al domeniului, vorbeşte pentru PR România despre cum ajunge un proiect personal să capete o asemenea amploare, despre profesionalizarea mediului cultural din România, dar şi despre cultura că element de branding de ţară.

Citeste mai mult...

De la fundraiser la friendraiser. De vorbă cu Cristina Ionescu, director Dreamcatchers

cristiana_ionescuStrângerea de fonduri în România s-a confundat mult timp cu campaniile de ajutoare pentru oameni defavorizaţi, iar profesionalizarea acestui domeniu este încă la început de drum în ţara noastră. Succesul unui fundraiser profesionist nu are neapărat legătură cu tehnicile de vânzări sau negociere, ci mai degrabă cu structura sa umană. Cristiana Ionescu este omul care îţi povesteşte cu atât de multă pasiune despre ceea ce face încât te simţi dator moral să contribui la împlinirea viselor în care crede.

Citeste mai mult...

Robert Zănescu: Social media înseamnă să gândeşti ca om de PR şi să măsori ca om de marketing

robert_zanescuChiar dacă lucrez în departamentul de comunicare al unei bănci, sunt întrebat adesea care este cea mai rentabilă investiţie, în ce aş investi eu însumi. Răspunsul este invariabil şi imprevizibil: eu aş investi în "atenţie".

Citeste mai mult...

Facebook e cool, dar Pinterest e hot

laura_laurentiuAcum vreo lună, când stăteam să chibzuiesc asupra subiectului primului meu articol pentru PR România, am decis că voi broda pe seama etichetei business pe Facebook. Aproape toată lumea foloseşte Facebook, prezenţa companiilor în acest mediu e mai mult decât necesară, unele dintre ele nu fac diferenţa între fanpage şi user profile – suficiente motive cât să scrii despre primele cinci, sau şapte, sau zece reguli ale minimei etichete în domeniu. Doar că astăzi, când în sfârşit am ajuns să scriu, am realizat că istoria a început de curând să se scrie în alt loc: pe Pinterest.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP