2 % pentru Fundaţia Cuvântul Întrupat - Galaţi
- Miercuri, 11 Aprilie 2012 15:07 |
- Simona Barbu
Sunt foarte bucuroasă de interesul acordat aceastei campanii iniţiată acum o lună. Lista de aşteptare este deja destul de lungă, dar ne vom mobiliza astfel încât toate poveştile să fie publicate în timp util.
Au Relaţiile Publice un rol strategic? Da, dar să le spună cineva şi practicienilor
- Luni, 09 Aprilie 2012 22:00 |
- Aurelian Horja
Relaţiile Publice sunt văzute mai curând ca având o dimensiune tactică decât una strategică pentru că multe atribuţii au fost delegate de către companii şi organizaţii unor agenţii de profil. Deşi este un lucru excelent, având în vedere experienţa acestora, această externalizare a serviciilor nu se poate face oricum. De exemplu, alegerea unei persoane în acest departament pe alte criterii decât cele profesionale poate duce la dezastre. Uneori dezastrele sunt evitate tocmai prin prezenţa profesioniştilor din agenţii.
Limba ascuţită a tehnologiei
- Duminică, 08 Aprilie 2012 22:00 |
- Anda Copaceanu
Inovaţia în tehnologie este de necontestat. În fiecare zi se anunţă noi şi noi produse şi sisteme revoluţionare, toate asociate cu un beneficiu concret, acela de a face viaţa mai uşoară, mai frumoasă sau mai bogată în experienţe. Tehnologiile sunt astăzi motorul schimbărilor sociale, prin alterarea comportamentelor, a gândirii, a memoriei, cât şi prin faptul că ele produc, fără doar şi poate, o cantitate considerabilă de cuvinte şi concepte noi.
2% pentru Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta
- Joi, 05 Aprilie 2012 22:00 |
- Simona Barbu
Este reconfortant să citesc toate recomandările primite în cadrul campaniei... după organizaţiile prezentate, din mediul social şi cultural, este timpul pentru o organizaţie ecologică. Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta este o organizaţie non-guvernamentală înfiinţată în mai 2004, în scopul protejării Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării. În cei opt ani de activitate, s-au impus prin acţiuni susţinute de advocacy pe probleme ecologice şi au demonstrat prin rezultate concrete că pot oferi soluţii problemelor majore cu care se confruntă Delta Dunării.
Tehnologiile viitorului: ce ne rezervă 2012
- Miercuri, 04 Aprilie 2012 22:00 |
- Veronica Nicolae
Trăim într-o lume în continuă transformare şi nu este uşor să faci previziuni. Sincer, nici nu îmi propun. Ceea ce îmi doresc este să putem avea inteligenţa şi starea de spirit pentru a şti, bineînţeles nu cu certitudine, unde ne îndreptăm în ceea ce priveşte noile tehnologii. Prin toate informaţiile şi uneltele pe care le avem la dispoziţie, astăzi chiar avem o astfel de capacitate.
2% pentru Asociaţia SOS Infertilitatea
- Marți, 03 Aprilie 2012 22:00 |
- Simona Barbu
Îndraznesc să spun că echipa Asociaţiei SOS Infertilitatea îmi este tare dragă. Unul dintre primele interviuri pe care le-am realizat pentru PR România a fost cu Raluca Bonzi, coordonatoarea asociaţiei, şi de atunci urmăresc cu mare interes activitatea lor. Poate pentru că este una dintre puţinele organizaţii care a reuşit să schimbe legi şi mai ales, mentalităţi. Şi până la urmă, asta înseamnă să schimbi lumea.
2 % pentru Fundatia Pentru Voi Timişoara
- Luni, 02 Aprilie 2012 17:42 |
- Simona Barbu
După aproape două săptămâni de campanie şi patru poveşti despre oameni frumoşi care fac bine, dar mai ales după atât de multe recomandări de alţi oameni şi proiecte incredibile, simt că această iniţiativă îşi găseşte rostul în peisaj...
Bernays şi PR Romania. O întâmplare fericită :)
- Joi, 29 Martie 2012 22:00 |
- Dana Oancea
PR România marchează trecerea la Timeline cu o imagine inedită, prezentată azi în premieră cititorilor şi susţinătorilor PR România. Plicul original timbrat şi ştampilat de marele maestru Edward Bernays provine din biblioteca privată a renumitului teoretician şi practician german, Dr. Albert Oeckl (1909 – 2001), intrată în anul 2001 în posesia Danei Oancea (şi implicit PR Romania) prin Thomas Achelis. Colecţia de documente inedite include scrisori redactate de maestrul Eddi în pragul vârstei remarcabile de 100 de ani şi adresate prietenului său Albert.
2 % pentru Fundaţia ConstantART
- Joi, 29 Martie 2012 15:15 |
- Simona Barbu

Cum să eviţi supradoza în Social Media
- Marți, 27 Martie 2012 22:00 |
- Cristiana Andrei
Dragă cititorule,
Îţi scriu din camera virtuală a oglinzilor, unde-mi petrec tot mai mult timp în ultima vreme şi unde reuşesc, în cele mai multe zile, să controlez supradoza de informaţii de pe Facebook, Twitter, bloguri şi mai nou, Pinterest. Sigur ştii despre ce vorbesc, înţeleg că ajungi şi tu destul de des în camera oglinzilor şi sunt convinsă că ai observat cât s-a schimbat în ultimii ani.
2 % pentru ARAS
- Marți, 27 Martie 2012 09:14 |
- Simona Barbu
ARAS este una dintre cele mai experimentate organizaţii din mediul non-guvernamental din România. Pentru mine, este primul ONG pe care l-am cunoscut prin intermediul voluntarilor săi, în primul an de liceu. Înregistrată oficial în Bucuresti, la 10 aprilie 1992, ca organizaţie non-guvernamentală, ARAS a fost înfiinţată de un grup de tineri voluntari care şi-au propus drept misiune informarea şi educarea tuturor categoriilor de populaţie asupra pericolului reprezentat de SIDA şi asupra mijloacelor de prevenire a infecţiei cu HIV.
2 % pentru Caritas Alba Iulia
- Joi, 22 Martie 2012 16:25 |
- Simona Barbu
2% pentru Salvaţi Copiii
- Marți, 20 Martie 2012 22:00 |
- Simona Barbu

Etica nu are loc în noua definiţie a Relaţiilor Publice
- Marți, 20 Martie 2012 22:00 |
- Aurelian Horja
57,3 % dintre cei care au răspuns invitaţiei PRSA de a participa la realizarea noii definiţii a Relaţiilor Publice au considerat că nicio definiţie modernă a Relaţiilor Publice nu trebuie să cuprindă cuvântul "etică".
Comunicarea internă - profesia potrivită pentru omul potrivit
- Luni, 19 Martie 2012 22:00 |
- Carmen Ghita
Cred că orice articol despre cum ar trebui să fie un om de comunicare internă e nevoie să înceapă cu un avertisment: "acest text reprezintă o opinie personală şi trebuie tratat ca atare". Pentru că oricât mi-ar plăcea să dau sfaturi în viaţa de zi cu zi (şi recunosc, îmi place!), când vine vorba de o profesie căreia mulţi îi mai descoperă încă beneficiile, e riscant să pui etichete şi să te joci "de-a lupul moralist".
2% pentru cauza ta. O campanie de responsabilizare socială PR Romania
- Marți, 13 Martie 2012 11:32 |
- Simona Barbu
Cu siguranţă, pare foarte puţin. 2 % din impozitul tău către stat este, într-adevăr, o sumă destul de mică dacă stai să te gândeşti. Ce nu ştii însă este că aceşti 2%, de la tine, de la mine, de la noi, pot face diferenţa acolo unde 2% reprezintă sănătate, educaţie, cultură, ecologie.
Răzvan Penescu, Liternet: Marile proiecte nu se încep cu specialişti, ci cu oameni pasionaţi
- Luni, 12 Martie 2012 09:48 |
- Razvan Penescu
Pentru orice pasionat de cultură Liternet.ro este un punct de reper. La 10 ani de la înfiinţare, Liternet rămâne cel mai important site colectiv din mediul cultural. Omul din spatele portalului, Răzvan Penescu, un fin cunoscător al domeniului, vorbeşte pentru PR România despre cum ajunge un proiect personal să capete o asemenea amploare, despre profesionalizarea mediului cultural din România, dar şi despre cultura că element de branding de ţară.
De la fundraiser la friendraiser. De vorbă cu Cristina Ionescu, director Dreamcatchers
- Luni, 05 Martie 2012 22:00 |
- Cristina Ionescu
Strângerea de fonduri în România s-a confundat mult timp cu campaniile de ajutoare pentru oameni defavorizaţi, iar profesionalizarea acestui domeniu este încă la început de drum în ţara noastră. Succesul unui fundraiser profesionist nu are neapărat legătură cu tehnicile de vânzări sau negociere, ci mai degrabă cu structura sa umană. Cristiana Ionescu este omul care îţi povesteşte cu atât de multă pasiune despre ceea ce face încât te simţi dator moral să contribui la împlinirea viselor în care crede.
Robert Zănescu: Social media înseamnă să gândeşti ca om de PR şi să măsori ca om de marketing
- Marți, 28 Februarie 2012 22:00 |
- Robert Zanescu
Chiar dacă lucrez în departamentul de comunicare al unei bănci, sunt întrebat adesea care este cea mai rentabilă investiţie, în ce aş investi eu însumi. Răspunsul este invariabil şi imprevizibil: eu aş investi în "atenţie".
Facebook e cool, dar Pinterest e hot
- Duminică, 26 Februarie 2012 22:00 |
- Laura Laurentiu
Acum vreo lună, când stăteam să chibzuiesc asupra subiectului primului meu articol pentru PR România, am decis că voi broda pe seama etichetei business pe Facebook. Aproape toată lumea foloseşte Facebook, prezenţa companiilor în acest mediu e mai mult decât necesară, unele dintre ele nu fac diferenţa între fanpage şi user profile – suficiente motive cât să scrii despre primele cinci, sau şapte, sau zece reguli ale minimei etichete în domeniu. Doar că astăzi, când în sfârşit am ajuns să scriu, am realizat că istoria a început de curând să se scrie în alt loc: pe Pinterest.