2% pentru HHC România
- Marți, 15 Mai 2012 08:41 |
- Simona Barbu

2% pentru ursul brun!
- Luni, 14 Mai 2012 11:40 |
- Simona Barbu
Sunt evenimente sau proiecte pe care le ştim, indiferent dacă suntem sau nu interesaţi de domeniul respectiv. Sunt imagini pe care le asociem unei cauze, chiar dacă nu susţinem neapărat organizaţia respectivă. Din această categorie face parte parte, cu siguranţă, imaginea ursuleţului panda şi Ora Pământului (Earth Hour). Numitorul comun este organizaţia World Wide Fund, una dintre cele mai mari şi eficiente organizaţii internaţionale independente care derulează proiecte pentru conservarea naturii.
2% pentru Asociaţia Sfântul Stelian
- Vineri, 11 Mai 2012 10:46 |
- Simona Barbu
Despre Asociaţia Sf.Stelian ne-a scris Andreea Georgescu, fost voluntar al asociaţiei. 'Am făcut PR pentru ei timp de 6 luni, între 15 septembrie 2011 şi 15 martie 2012, în cadrul programului Voluntar de Profesie al Fundaţiei Vodafone. După încheierea programului, le-am rămas alături ca voluntar şi chiar aş vrea ca încercarea lor de a atrage fonduri din cei 2% pe care îi poate redirecţiona oricine din impozitul pe venit să fie un succes'.
ACCEPTăm 2% de la tine
- Joi, 10 Mai 2012 10:48 |
- Simona Barbu
Sub sloganul ACCEPTăm 2% de la tine! Asociaţia ACCEPT a 20-a organizaţie înscrisă în campania PR România – 2% pentru cauza ta! Fără a încerca să trasez nişte concluzii (mai avem încă 10 organizaţii pe lista de aşteptare!), sunt foarte mândră de faptul că în aceasta campanie am prezentat campaniile unor organizaţii cu diverse domenii de interes, de la drepturile copiilor, sănătate, educaţie, ecologie, cultură, iar prin recomandarea de astăzi, drepturile persoanelor LGBT. Este minunat să vă putem povesti despre această organizaţie, din punctul meu de vedere singura din domeniu, care promovează drepturi egale indiferent de orientarea sexuală sau identitatea de gen.
1 an de existenţă Digital Talk, Wunderman. De vorbă cu Atena Chiper, Managing Partner
- Joi, 10 Mai 2012 06:49 |
- Atena Chiper
Cred că pe piaţa românească de digital se fac lucruri îndrăzneţe, clienţii şi agenţiile vor să surpindă, să folosească cât mai multe tool-uri noi, însă nu toţi o fac pe baza unei planificări solide. Puţini clienţi au o strategie de digital bine închegată şi, mai ales, gandită pe termen lung. Se fac acţiuni izolate, menite să aducă în prim plan o campanie, o lansare, un eveniment, însă nu se urmăresc nişte rezultate cu efecte de lungă durată.
2 % pentru Asociaţia Little People
- Miercuri, 09 Mai 2012 09:05 |
- Simona Barbu
Despre Asociaţia Little People am aflat dintr-un interviu cu Shajjad Rizvi de pe CSR Romania şi m-a impresionat imediat, iar mai apoi prin asocierea Oanei Pellea în diverse campanii ale asociaţiei. Dincolo de asta, există acolo o echipă minunată care face lucruri despre care nici nu avem idee cât de multe schimbă în viaţă copiilor bolnavi de cancer. Sunt foarte activi şi în social media, au multe proiecte şi emană atât de mult entuziasm şi energie încât m-au cucerit definitiv. Dacă ar fi un fan club al susţinătorilor asociaţiei, aş fi cu siguranţă acolo. Vă recomand cu drag să citiţi despre campaniile asociaţiei, merită toată atenţia şi admiraţia noastră.
2% pentru Samusocial din România
- Marți, 08 Mai 2012 14:03 |
- Simona Barbu

Zbateri şi dezbateri într-ale brandingului. În dialog cu Aneta Bogdan, Brandient
- Marți, 08 Mai 2012 08:27 |
- Aneta Bogdan
Dacă ar fi să-l reducem la o formulă rapid integratoare, interviul de faţă poate fi citit şi ca inventar al problemelor societăţii româneşti. Centrat îndeosebi pe problemele şi oportunităţile brandingului autohton, el clarifică, într-o manieră alertă şi sintetică, câteva dintre realităţile care au transformat România de azi într-o naţiune fără viziune, fără proiecte, fară speranţă. Fericirea este dificil de atins atunci când nu ai speranţă, spune Aneta. Relaţia noastră cu România este una de nefericire: nu ne putem mândri cu a fi romani, dimpotrivă – trebuie să „cheltuim” mai mult, să ne straduim mai tare, individual, în faţa celorlalţi cetăţeni ai lumii, fiindcă nu avem ajutorul unei naţiuni cu o imagine impecabilă şi convingătoare în lumea de azi.
2% pentru SOS Satele Copiilor România
- Luni, 07 Mai 2012 08:55 |
- Simona Barbu
SOS Satele Copiilor România este una dintre cele mai experimentate organizaţii din mediul non-guvernamental, fiind înfiinţată în anul 1990. Asociaţia implementează 3 programe la nivel naţional în Bucureşti, Sibiu şi Bacău, oferind servicii de îngrijire de tip familial (Sate SOS), servicii de consiliere ( Programe de Întărire a Familiei) şi servicii educaţionale (Grădiniţe SOS, Maşină cu Jucării, Tabăra Socială, Proiecte Educaţionale).
2% pentru Ecopolis
- Joi, 03 Mai 2012 15:02 |
- Simona Barbu
M-a surprins plăcut mesajul Irinei de la Centrul pentru Politici Durabile Ecopolis şi chiar m-a făcut să reflectez la ideea că sunt unii oameni care trebuie să se ocupe şi de partea aceasta mai puţin roz, cu veştile proaste, cum spunea Irina. Ecopolis este a doua organizaţie din domeniul mediului din campania PR România, 2% pentru cauza ta.
2% pentru Asociaţia Învingem Autismul
- Miercuri, 02 Mai 2012 09:14 |
- Simona Barbu
Când am văzut emisiunea lui Cătălin Ştefănescu despre autism, Asociaţia Învingem Autismul era deja înscrisă în campanie. Dar acea ediţie din Garantat 100% m-a impresionat nu numai prin felul în care o mână de oameni încearcă să schimbe sistemul medical şi preconcepţiile despre autism, dar mai ales puterea celor două invitate (Andreea Sorescu, preşedinte Asociaţia Învingem Autismul şi Iolanda Sztrelenczuk - responsabil financiar al Asociatiei Autism - Baia Mare) de a povesti despre ceea ce noi, ceilalţi, preferăm să nu vorbim pentru că discuţiile despre autism ne scoate din starea de comfort. Îmi face plăcere să vă recomand astăzi Asociaţia Învingem Autismul.
2% pentru HOSPICE Casa Speranţei
- Luni, 30 Aprilie 2012 09:17 |
- Simona Barbu

2% pentru Centrul de Excelenţă Clinică Baylor
- Vineri, 27 Aprilie 2012 09:31 |
- Simona Barbu
Am fost foarte surprinsă să primesc o recomandare de la un om pe care îl admir pentru performanţele sale - înotătorul Răzvan Florea, ambasadorul campaniei de 2% pentru Centrul de Excelentă Clinica Baylor.
2% pentru YouthBank Bucureşti
- Joi, 26 Aprilie 2012 11:39 |
- Simona Barbu
Dacă săptămâna trecută v-am propus o organizaţie studenţească, de data aceasta vă recomandăm o organizaţie care are la bază mediul liceal. La baza conceptului YouthBank stă faptul că ţinerii sunt cei care vor modela viitorul. Paradoxal însă, oportunităţile lor de a modela prezentul nu sunt întotdeauna prezente. Astfel, potenţialul tinerilor, creativitatea şi energia lor sunt valorificate de societate doar parţial.
2% pentru Asociaţia REACT
- Miercuri, 25 Aprilie 2012 08:58 |
- Simona Barbu

RCA obligatorie la 12 luni! Evaluarea comunicarii interne
- Marți, 24 Aprilie 2012 22:00 |
- Raluca Bob
De la felul de „combustibil” necesar bunului mers al unei organizaţii, la viteza cu care se implementează schimbarea, toate rezultă în urma unei atente investigaţii a motoraşelor interne. Altfel spus, o sănătoasă urcare pe rampă a atelajului, măcar o dată pe an, ţine de igiena necesară în orice companie.
2% pentru Serviciul de Ajutor Maltez în România
- Luni, 23 Aprilie 2012 18:17 |
- Simona Barbu
Urmăresc de câţiva ani bun mediul non-guvernamental din România şi aveam sentimental că am o părere destul de bine conturată despre acest domeniu. Ei bine, campania aceasta m-a învăţat că nici nu am idee câte mai am de învăţat. Dincolo de organizaţiile mari, pe lista campaniei (listă care devine tot mai lungă) se află ONG-uri minunate a căror activitate nu este atât de vizibilă, din varii motive. Cea mai frumoasă surpriză de până acum este Serviciul de Ajutor Maltez în România, despre care recunosc că nu ştiam mai nimic. Nu mică mi-a fost mirarea când am descoperit ce lucruri frumoase fac oamenii aceştia.
2 % pentru AIESEC Braşov
- Vineri, 20 Aprilie 2012 15:12 |
- Simona Barbu

2% pentru Fundaţia Principesa Margareta a României
- Joi, 19 Aprilie 2012 16:30 |
- Simona Barbu
Hristos a înviat! Sper că vacanţa de Paşte să vă fi găsit alături de cei dragi. Continuăm campania dedicată redirecţionării celor 2% din impozitul pe venit cu o organizaţie tare dragă mie. Poate pentru că sunt o mare admiratoare a monarhiei, poate pentru că mi se pare minunată varietatea de programe oferite de organizaţie sau poate doar pentru că îi port un respect deosebit ASR Principesei Margareta a României.
Etica şi social media
- Luni, 16 Aprilie 2012 10:09 |
- Dan Luca
Posibilităţile de creare a unei identităţi în cadrul platformelor de socializare lasă loc celor care din lipsă de ocupaţie sau din rea voinţă se dau drept altceva decât ceea ce sunt în realitate. Este vorba de o problemă de etică până la urmă, care nu ar trebui să apară, dar totuşi, pagini false de profil pot să influenţeze greşit imaginea unei persoane.