18082022

Back Eşti aici:Home Dezbateri

Tereza Tranaka, Oxygen PR : Anunţul clasic de recrutare nu mai funcţionează pentru mid şi senior level

tereza tranakaRemarc din ce în ce mai puţine anunţuri de joburi în consultanţa de PR. Cât de eficient mai este anunţul clasic în contextul actual?

Din experienţa mea, anunţul clasic nu mai funcţionează, mai ales pentru oameni cu experienţă mid sau senior level. Recomandările din partea cunoştinţelor, colegilor sau a partenerilor de afaceri sunt mai utile în identificarea noilor colegi.  

Citeste mai mult...

Raluca Mihălăchioiu, The Public Advisors: Recrutăm de cele mai multe ori cu ajutorul unor tactici de PR

Raluca Mihalachioiu 2Activăm într-o industrie care în sine nu este previzibilă și care se schimbă de la an la an. Așadar, mi-e greu să cred că recrutarea va rămâne în limitele “previzibilului”. Cu toate acestea, activând într-o zonă de consultanță strategică, vom avea întotdeauna nevoie de minți creative, planificate și totodată bine ancorate în zona de dezvoltare de business. Cred însă că în viitorul apropiat se vor naște niste hibrizi, niște super-consultanți de comunicare nișați și supra-specializați în funcție de cerințele diferitelor piețe pe care vor activa – Raluca Mihălăchioiu.

Citeste mai mult...

Catrinel Burghelea, IMAGE PR: Recomandarea este una dintre formulele cele mai frecvente de recrutare

Catrinel Burghelea 2Așa cum e și firesc pentru o meserie în centrul căreia stă construcția și consolidarea reputației, fie că vorbim de companii, de branduri, de oameni, recomandarea este una dintre formulele cele mai frecvente prin care recrutăm oameni pentru a face parte din echipa noastră – Catrinel Burghelea, Account Director la IMAGE PR

Citeste mai mult...

Golin a comunicat listarea Electrica, cea mai mare ofertă publică iniţială din România

Golin este agenția de PR responsabilă pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare publică a privatizării Electrica, prima privatizare realizată prin vânzarea pachetului majoritar de acțiuni printr-o ofertă publică iniţială care a vizat listarea concomitentă pe bursa de la Londra și pe cea de la București. Acțiunea a dus la strângerea a 444,3 milioane euro în conturile Electrica.

Citeste mai mult...

Tony Christodoulou: Clients are still looking for solutions that work for them and they don’t really bother with how we package this offering

tony christodoulouForty years after launching Action Global in Cyprus, Tony Christodoulou now oversees a network that stretches from Morocco to Russia to Pakistan. The agency employs almost 400 staff across 31 owned offices in North Africa, Eastern Europe and the Middle East—and earned one of the SABRE Awards for Outstanding Individual Achievement. PR Romania has invited Tony to talk about how innovation can transform public relations.

Citeste mai mult...

Rareş Petrişor: Circul are nevoie de acrobați antrenați, chiar dacă în timpul liber citesc Nietzsche

rares petrisor 2Părerea mea e că profesionistul de meserie are concurenți tot mai serioşi din partea altor meserii. Cum am mai spus și cu alte ocazii, sunt căutați azi oameni din ceea ce ar putea părea zone… extreme ale industriei de PR: artă, economie, tehnologie. Pe de altă parte, nu vreau să se creadă sau să se creeze impresia că poți fi orice, numai talent să ai. Niciodată.

Citeste mai mult...

Ioana Mănoiu: Cred în oamenii cu pasiuni neobişnuite, în oamenii care fac voluntariat, în oamenii cu poveşti

Manoiu Diceanu 2Avem un coleg „Maître Chocolatier” care la birou este expert în domeniul financiar, iar în timpul liber organizează degustări de ciocolată. Avem un alt coleg solist într-o formaţie rock de mare succes online. O colegă şi-a dorit la un moment dat să trăiască la Berlin o vară. Şi am încurajat-o, deşi ne-a fost greu fără ea câteva luni. Şi-a împlinit visul, s-a întors în toamna relaxată şi inspirată şi a câştigat 3-4 premii pentru brand-uri internaţionale anul următor – Ioana Mănoiu.

Citeste mai mult...

Hortensia Năstase, Golin România: Uniformitatea naște monștri, diversitatea înseamnă evoluție

hortensia nastase 4Cele mai bune idei apar din contradicție și schimb curajos de păreri. Iar acestea sunt generate mai ales de complementaritatea și diferențele dintre noi. La Golin România, suntem 31 de oameni extrem de diferiți, însă extrem de asemănători. Sunt intransigentă în ceea ce privește o bază valorică formată din bun simț, sinceritate și pasiune, și hiper-flexibilă în ceea ce privește diferențele dintre noi. Uniformitatea naște monștri, diversitatea înseamnă evoluție. (Hortensia Năstase)

Citeste mai mult...

Andreea Leonte, McCann PR: Recrutarea a devenit candidate-centric

andreea leonte 3Așa cum comunicarea este customer-centric, recrutarea a devenit candidate-centric. S-au schimbat rolurile. La interviu, candidatul, care nu se sfiește să pună întrebări și nu se lasă atras doar cu salariu, trebuie convins că agenția are resurse şi pentru training-uri și pentru campanii mari. (Andreea Leonte)

Citeste mai mult...

Bogdan Tomoiagă, Graffiti PR: Am devenit mai vânători și mai puțin vânați

bogdan tomoiagaUn interviu despre timp şi răbdare în recrutarea de PR. O încercare utilă şi prolifică de a trasa evoluţia recrutării în consultanţa de PR de la noi. Un dialog care vorbeşte şi despre Ceilalţi, colegii de industrie cu profil atipic, cei care vin să completeze nevoia de inovaţie a agenţiei. Şi nu în ultimul rând, un mic fragment din viaţa profesională a interlocutorului cu nuanţări cu auto-evaluări incluse. (D.O.)

Citeste mai mult...

Tipic şi atipic în recrutarea de PR. În dialog cu Oana Bulexa, THE PRACTICE

oana bulexa 2Ideea unui serial despre recrutare în industria de PR s-a născut ca o concluzie naturală la dosarul tocmai încheiat despre inovaţie, un proiect editorial care a generat idei extrem de valoroase despre importanţa regândirii modelului actual de business în PR. Într-un moment în care industria de PR începe să reflectează asupra propriului model de business, subiectul “recrutare” reapare pe agenda strategică a liderilor de agenţie, de data asta nu ca subiect de HR, ci ca pilon strategic diferenţiator care poate stimula inovaţia.

Citeste mai mult...

Ce mai inovează lumea în PR atunci când inovează

eliza rogalski 4M-am întors de curând de la Hong Kong, unde am participat la reuniunea anuală a agenţiilor membre PROI din toată lumea – acesta fiind cel mai important eveniment al anului, pentru că oferă şansa de a vedea în practica ce anume au descoperit şi au aplicat agenţiile în materie de management şi profesie. Recunosc, am avut rezerve de la capitolul „inovaţie” pentru că în general am aşteptări mici de la această temă – nu spun că le-am văzut pe toate, ci doar că în goana după „încă ceva nou”, clienţii au cam rămas deseori fără „ceva vechi” care le trebuia în munca lor de zi cu zi.

Citeste mai mult...

Roberto Adriani, MSL Group: PR agencies are outdated as long they talk about ‘products’ for clients

Roberto Adriani‘I strongly believe that the destiny of the world is in ‘words’. PR agencies are outdated as long they talk about “products” for clients. I think that we have to talk about processes first of all. Consumers are much less loyal than before, market changes every day, globalization has created an interdependent world and even time seems going quicker’ - Roberto Adriani, MSL Group Italy

Citeste mai mult...

Gabriela Lungu, Weber Shandwick: Many agencies are run by fear of losing what they already have, instead of hunger for what they could have

gabriela lungu nou‘It takes a lot of guts to push yourself to embrace bravery – especially if you have a good business going on and you don’t see an immediate need to do it. There’s an old saying “If it ain't broke, don't fix it”. Many agencies are run by fear of losing what they already have, instead of hunger for what they could have. Until defenders shift to having an attackers’ mentality, there’s little innovation’, told us Gabriela Lungu, Chief Creative Officer UK & EMEA at Weber Shandwick, in an interview with PR Romania on how innovation will take PR to the next level.

Citeste mai mult...

Karl-Heinz Heuser, CEO at Burson-Marsteller Germany: Innovation is a mindset that needs a constant change of perspective

Karl-Heinz Heuser‘The agency of the future has to find new ways of rewarding employees and maintaining flat hierarchies at the same time. It doesn’t matter if you are Trainee, Director or CEO – you have to maintain a hands-on attitude and consider yourself part of a team. You’re in the wrong job if you think a higher rank means you can pick and choose’, told us Karl-Heinz Heuser, CEO at Burson-Marsteller Germany, in an interview with PR Romania on how innovation will take PR at the next level.

Citeste mai mult...

The Public Advisors angajează

The Public Advisors este în căutarea unui public advisor cu experiență de minim 1,5 ani în domeniul relațiilor publice. Experiența de agenție este dezirabilă dar nu obligatorie, echipa noastră putând fi completată și de profesioniști independenți care au coordonat campanii de PR pentru minimum trei clienți în ultimul an.

Citeste mai mult...

Jan Simunek, Grayling: The pool of entrepreneurial PR people is limited in most CEE markets

Jan SimunekPR Romania has invited Jan Simunek, Chief Executive Officer, CEE, CIS & Russia, Grayling, to talk about how innovation can transform public relations. Jan believes that ‘the pool of talented, entrepreneurial people is limited in most CEE markets. This is a challenge for everyone, not just PR agencies. We are certainly not short of ‘doers with entrepreneurial skills’ in Romania but that is the result of a lot of hard work from the local management team to identify and attract high quality people. It’s not easy, it takes a lot of effort.’

Citeste mai mult...

Andrea Cornelli, CEO Ketchum Italy: Highly innovative or disruptive ideas are viewed with suspicion by the clients

Andrea Cornelli‘PR agencies are able to create great ideas; the issue is that clients, often, prefer to be reassured and have already proven solutions leading to safe results. Highly innovative or disruptive ideas are viewed with suspicion, if this is not into the DNA brand’ told us Andrea Cornelli, CEO Ketchum Italy, in an interview with PR Romania on how innovation could take PR to the next level. 

Citeste mai mult...

Inovația în vremea holerei

rares petrisor 2Mai întâi, despre timp. E în tine. În mine, în ei, în noi toți. Presiunea. Lupta cu minutele, cu secundele. Ce repere mai avem, ce unități de măsură? Număr de emoții/zi? Cantitatea de materiale/săptămână? Concept/seară? Faulkner așeza în pagină una dintre cele mai frumoase definiții ale acestei permanente zbateri: timpul se naște abia când ne mor ceasornicele. Privind înapoi, acum când aproape toate ceasurile par moarte, păcatul originar al industriei de PR este că lucrează cu emoții, nu cu borcane de gem așezate frumos în raft, șterse din când în când de praf.

Citeste mai mult...

Chris Dobson: PR has a fantastic opportunity to innovate and lead the entire communications debate

chris dobsonPR Romania has invited Chris Dobson, Agency CEO & Entrepreneur and outgoing EMEA Head of Emerging Markets, Edelman, to talk about how innovation can transform public relations. The agencies of the future, Chris believes, have fantastic opportunities to innovate and lead the entire communications debate. But this will require agencies themselves to be bold, demanding, expansive, creative and pioneering.

Citeste mai mult...

Jeremy Galbraith, Burson-Marsteller: By monitoring and analyzing communication trends we are more prepared for how rapidly change can happen

jeremy galbraithNo-one can accurately predict the future, but at least by constantly monitoring and analyzing communication trends we are more prepared for how rapidly and radically change can happen. (Jeremy Galbraith)

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central    GFPR new logo web            logo SMP          chapter4 logo dccom LOGO nou siteGMP logo 2