01122023

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari IPRA Golden World Awards 2010 pentru excelenţă în relaţii publice

IPRA Golden World Awards 2010 pentru excelenţă în relaţii publice

Pin It
ipra_logoGolden World Awards for Excellence este o competiţie internaţională organizată de IPRA (International Public Relations Association) care evaluează şi oferă distincţii celor mai bune campanii de relaţii publice la nivel global. În cadrul Golden World Awards 2010 pot participa programe de relaţii publice locale, regionale, naţionale sau internaţionale implementate sau încheiate în 2009/2010.

Sunt eligibile pentru participare orice companii, asociaţii, instituţii private, ONG-uri şi agenţii guvernamentale de oriunde din lume – de asemenea, agenţiile de relaţii publice şi de consultanţă pot intra în concurs reprezentându-şi clienţii. Participanţii pot înscrie în competiţie oricâte proiecte doresc. În cadrul concursului sunt acceptate  şi lucrări care au mai fost anterior înscrise la alte competiţii.

Categoriile din cadrul Golden World Awards includ, printre altele, Comunicare corporativă, Responsabilitate Socială Corporatistă, Managementul crizei, Management de eveniment, Comunicare internă, Lansarea unui nou produs / serviciu, Relaţii cu media sau Social media pentru relaţii publice. Pentru o listă completă a celor 30 de categorii, puteţi accesa link-ul http://www.ipra.org/gwa_categories.asp .

Juriul va fi format dintr-o serie de practicieni cu recunoaştere internaţională. În afara premiilor pentru fiecare categorie, vor mai fi acordate distincţia IPRA Grand Prix for Excellence, un premiu decernat de către Naţiunile Unite şi un premiu pentru creativitate.

Termenul limită de înscriere a proiectelor este 12 aprilie 2010. Pentru mai multe detalii privind criteriile de evaluare a proiectelor, regulile competiţiei, taxa de participare şi modalitatea de înscriere, accesaţi http://www.ipra.org/detail.asp?articleid=1427 .
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP           GMP logo 2