05052024

Back Eşti aici:Home News PR LinkCoffee PR LinkCoffee 25-29 Iulie

PR LinkCoffee 25-29 Iulie

Pin It

pr_linkcoffee•    Ogilvy a anunţat că va abandona sistemul de evaluare bazat pe AVE (Advertising Value Equivalency). În domeniul comunicării şi relaţiilor cu media, AVE sugerează că spaţiul şi timpul câştigat în media prin intermediul relaţiilor publice este echivalent cu acelaşi spaţiu şi timp plătit în media, cumpărat ca advertising. După ani de cercetări şi dezbateri asupra subiectului, mulţi practicieni au ajuns la concluzia că nu există dovezi care să indice că spaţiul editorial şi advertisingul au aceeaşi valoare. Advertisingul este cumpărat şi permite controlul complet al advertiserului asupra conţinutului, plasării şi frecvenţei, şi este întotdeauna pozitiv. Prin contrast, publicity, sau media câştigate, este doar semi-controlabil după cedarea materialelor către canalul media, şi poate duce la mesaje pozitive, neutre sau chiar negative. Adnews | http://bit.ly/nd77vV

•    De curând s-a lansat cea de-a treia ediţie a revistei digitale Think Quarterly publicată de Google, de data aceasta axul central fiind inovaţia. http://bit.ly/qcMZ4e

•    Un articol interesant din The Guardian dezbate autenticitatea comentariilor din online ca formă validă sau nu de feedback şi consecinţele abuzului autenticităţii virtuale. http://bit.ly/nKYoX3 Un argument similar este susţinut şi de Tamara Băleanu în articolul "Despre patrupedele online". În comunităţile online textuale, de tipul forumurilor, lipsa marker-ilor identitari clasici a dus la construcţia unor standarde de judecare a celuilalt bazate pe conţinuturi mai mult decât pe forme.

•    Pe plan local, TreeWorks lansează Zelist for Press, primul instrument de măsurare a performanţelor unui publisher în social media http://bit.ly/qWYW8A

•    Un top al celor mai utile site-uri pentru analiza trendurilor social media în marketing, realizat în urma unui studiu la care au participat 250 de brand manageri, executivi şi profesionişti în marketing. Brian Solis | http://bit.ly/nar55N

•    Un infographic care documentează toate evenimentele din social media, tehnologie şi inovaţie petrecute în cei 6 ani de existenţă a Mashable. http://on.mash.to/nyCxQo

•    Profesorul de pshihologie şi economie comportamentală, Dan Ariely, ne recomandă cinci lucrări, în sprijinul unui proces decizional mai eficient. The Browser | http://bit.ly/oaJJ0X



Sinteză realizată de Florina Baciu, Editor PR Romania. Copyright PR Romania
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP