24042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Lansarea OgilvyEarth

Lansarea OgilvyEarth

Pin It
Ogilvy Group România lanseaza o noua specializare, unica pe piaţa locală de comunicare, OgilvyEarth, cu scopul de a susţine companiile din România în dezvoltarea unei viziuni sustenabile de business şi a unor programe de comunicare orientate către viitor.  “Tranziţia dinspre ‘green sau social marketing’ către noţiunea de sustenabilitate ca motor al unei creşteri economice responsabile a devenit preocuparea liderilor din întreaga lume.” afirmă Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group. “În era generaţiei G – G de la generozitate - în care loialitatea consumatorilor se îndreaptă către companiile ale caror brand-uri îşi demonstrează nu numai valorile intrinsece, ci şi adânca preocupare faţă de mediu şi societate, companiile trebuie să îşi demonstreze calităţile de lideri şi printr-o dezvoltare sustenabilă.”

Ogilvy Earth România reuneşte specialişti ai grupului Ogilvy cu experienţă în comunicare, relaţii publice, digital, marketing, interactive, activation şi este condusă de Alina Stanciu, Managing Director Ogilvy Public Relations, împreună cu Loredana Caradimu, Business Director Ogilvy One.

“Companiile trebuie să se adapteze noului context social şi cultural, iar OgilvyEarth îşi asumă rolul de a identifica direcţia strategică împreună cu experţii şi cu liderii de opinie din aceste domenii şi de a dezvolta programele care pot să transforme consumatorii în reprezentanţi şi susţinători ai brandului.” afirmă Alina Stanciu, Managing Director Ogilvy Public Relations.

“Având experienţa de business acumulată împreună cu clienţii grupului şi instrumentele de lucru specifice Ogilvy Earth, suntem capabili să ne ajutăm partenerii în dezvoltarea brandurilor existente prin adaptarea lor la noile insight-uri ale consumatorilor” adaugă Loredana Caradimu, Business Director Ogilvy One.

Cu ajutorul instrumentelor sale de lucru - Landscape audit, Eco-audit, The Lab şi IQ mapping - OgilvyEarth oferă partenerilor săi servicii de consultanţă strategică şi soluţii de comunicare specifice. The Lab este unul din cele mai dinamice instrumente OgilvyEarth, fiind format dintr-un grup de experţi din domeniul economic, social şi cel al protecţiei mediului care au rolul de a susţine companiile din România în definirea şi aplicarea unei viziuni sustenabile asupra business-ului dezvoltat pe piaţa locală.

“Criza economică este o consecinţă directă a unui model economic nesustenabil. O abordare nouă la nivel social, politic, economic şi în domeniul mediului înconjurător a devenit vitală pentru o economie sustenabilă.” a încheiat Manuela Necula.

Despre OgilvyEarth:


Creat la nivel global ca răspuns la o nouă abordare a corporaţiilor din toată lumea, OgilvyEarth se angajează să sprijine creşterea business-ului clienţilor înspre sustenabilitate, îmbinând experienţa în domeniul comunicării de brand cu insight-uri solide din partea consumatorilor, a experţilor şi liderilor de opinie.

La nivel internaţional, OgilvyEarth a dezvoltat până în prezent mai multe proiecte şi campanii pentru clienţii săi, printre care şi campania de comunicare “Hopenhagen” pentru promovarea Conferinţei ONU de la Copenhaga din luna decembrie, unde cele 192 ţări participante îşi propun semnarea unui acord care succede protocolului Kyoto. Campania are ca scop implicarea cetăţenilor pentru a deveni participanţi activi în dialogul despre schimbările climatice.







Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP