17042021

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Lantul hotelier InterContinental cistiga premiul NBTA pentru responsabilitate corporatista

Lantul hotelier InterContinental cistiga premiul NBTA pentru responsabilitate corporatista

Pin It
InterContinental Hotels Group (IHG), cel mai mare lant hotelier dupa numarul de camere, a castigat premiul “Travel Supplier” (“Furnizorul de Turism”) oferit de catre National Business Travel Association (NBTA), in cadrul primului Summit Verde pentru Turism din California, SUA. NBTA, care cuprinde manageri din segmentele  corporate travel si service travel, recunoaste angajamentul IHG de a se implica in ajutorarea comunitatilor locale si reducerea impactului de mediu in cadrul hotelurilor, printr-o serie de initiative:

  • “Green Engage” – IHG a condus cercetari amanuntite pentru a intelege ce inseamna “hotel verde”. Pentru a ajuta hotelurile sa obtina acest statut, IHG a dezvoltat un nou sistem online care ii ghideaza pe directorii generali ai hotelurilor in gestionarea efectiva a resurselor de energie, apa si a reziduurilor menajere. Incercarile anterioare au arata ca potentialul de economisire a energiei este de peste 25% si au estimat ca economiile propietarilor de hoteluri din cadrul IHG ar putea fi de 200 milioane USD in primul an.
  • “Innovation Hotel” – In 2008, IHG a lansat conceptul de “Innovation Hotel”, un prototip online a cum ar putea sa arate in viitor un “hotel verde”. Prin inermediul proiectului online, oaspetii isi spun parerea despre cele mai importante elemente ale unui “hotel verde”, iar IHG stabileste cum le poate implementa ca parte a programului “Green Engagement”.
  • Raportul “Corporate Responsibility” – strategia de responsabilitate corporatista IHG inseamna mai mult decit respectarea legislatiei si se bazeaza pe crearea de valoare pentru hoteluri si pentru oaspeti. Raportul online detaliaza abordarea companiei referitoare la responsabilitatea corporatista si actiunile pe care le realizeaza pentru a urma aceasta strategie.

David Jerome, Senior Vice President Corporate Responsibility in cadrul IHG a declarat: "Filosofia IHG este de a gasi solutii inovatoare pentru a combate efectele de mediu, sociale si economice ale industriei turismului. Iar oamenii nostri demonstraza acest lucru zi de zi. Atunci cind oaspetii nostri isi fac rezervarile la hoteluri, iau in considerare dovezile legate de respectarea normelor de mediu din hotelul respectiv, alaturi de pret si locatie, deci cautam modalitati de a veni in intimpinarea acestor solicitari ale oaspetilor nostri. Suntem incintati ca realizarile echipei au fost recunoscute de NBTA ca facind o reala diferenta pentru calatorii de afaceri din toata lumea."

Pentru mai multe informatii referitoare la responsabilitatea corporatista a IHG, vizitati: www.ihg.com/responsibility si www.ihg.com/innovation
Luna aceasta, IHG a publicat Raportul Anual CSR pentru anul 2008. Pentru  detalii, accesati: http://www.ihg.com/ar08 , http://www.ihg.com/arv08 si
Corporate Responsibility Report http://www.ihg.com/responsibility .
Pin It

Parteneri

Logo Vodafone    BT Logo Aliniat Central          Oxygen Logo nou     BDR 25 years logo web