În dialog cu Diana Lupescu, Junior Brand Manager Peroni
- Marți, 03 Iunie 2014 17:08 |
- Diana Lupescu
Dacă ar fi să enunț printr-un cuvânt începutul drumului alături de Peroni, aș spune CURAJOS! Anul acesta, împreună cu echipa mea, am pus bazele primului parteneriat cu Romanian Design Week, singurul eveniment național dedicat lumii fascinante a designului și în același timp, am pus temelia primului proiect dedicat în întregime conținutului de brand – blogul Peroni Diario. (Diana Lupescu)
În dialog cu Corina Ozon despre autenticitate şi puterea cuvântului în PR
- Marți, 20 Mai 2014 16:13 |
- Corina Ozon
Nu ştiu dacă schimbând locul, Corina şi-a schimbat norocul, aşa cum pretinde zicala. Dar uitându-mă la traseul ei profesional, constat că această primă întorsătură pe care a luat-o destinul ei are de-a face cu o mutare din loc. Timişoreanca adoptată cu dragoste de Bucureşti, aşa cum îi place să se prezinte, ne provoacă să redescoperim rolul de comunicator prin filtrul unui temperament autentic, vioi şi sensibil. (D.O.)
Secunda de Aur cu Alina Damaschin şi Eliza Rogalski
- Marți, 26 Noiembrie 2013 13:44 |
- Florina Baciu
8 campanii care au primit 9 premii și 19 nominalizări în cadrul Romanian PR Award și distincția de Agenția Anului. Ce reprezintă pentru Rogalski Damaschin Public Relations acest premiu și ce aduce cu el?
Alina Damaschin: Înseamnă rezultatul unui an de muncă bună și constantă, în care ne-am concentrat mai mult pe rezultate reale și mai puțin pe premii. Înseamnă o echipă serioasă, determinată și cu reperele corecte în tot ceea ce privește businessul și campaniile pe care le coordonează. Înseamnă clienți al căror business îl cunoaștem foarte bine, care au încredere în noi și care ne stimulează să oferim, de fiecare dată, mai mult și mai bine.
În comunicare, ascultarea bate zgomotul. De vorbă cu Corina Vasile, Raiffeisen Bank
- Luni, 22 Iulie 2013 21:00 |
- Corina Vasile
Dialog despre prezentul breslei comunicatorilor, cu memoria trecutului şi speranţa viitorului, iată tema interviului de faţă cu unul dintre cei mai apreciaţi comunicatori din industria bancară românească. Interviul atinge miezul şi conexiunile unor subiecte dinamice şi invită şi pe alţii să ni se alăture, într-un dialog prolific al breslei.
All business is personal. În dialog cu Jorg Howe, Head of Global Communications, Daimler AG
- Luni, 15 Iulie 2013 22:00 |
- Jorg Howe
Domnule Howe, a devenit comunicarea astăzi mai dificilă şi mai solicitantă?
Cred că atitudinea "always-on" în comunicare a existat dintotdeauna. Era aşa şi pe vremea când lucram pentru KarstadtQuelle, şi la fel stăteau lucrurile şi când eram redactor-şef la SAT 1. Este adevărat însă că între timp acest principiu are o importanţă şi mai mare. "Always-on" înseamnă pentru comunicatorii de astăzi că nu mai au timp să se deconecteze. Se ajunge astfel la o sensibilitate mai mare pentru toţi cei implicaţi, atât jurnalişti cât şi comunicatori. Se întâmplă să se adreseze câteodată cuvinte dure, dacă lucrurile nu merg cum ne-am dori, şi asta pe ambele parţi.
În aşteptarea noului. De vorbă cu Eliza Rogalski şi Alina Damaschin, Rogalski Damaschin Public Relations
- Duminică, 07 Iulie 2013 22:00 |
- Eliza Rogalski & Alina Damaschin
Rogalski Grigoriu Public Relations a anunţat pe 3 iulie semnarea unui pact de opţiune de cumpărare, document prin care Eliza Rogalski şi Alina Damaschin au dobândit opţiunea de a cumpăra de la Dragoş Grigoriu, Corina Grigoriu şi Florina Vărzariu deţinerile acestora integrale, sub condiţia îndeplinirii unor criterii de performanţa financiară în perioada ce urmează. Planurile prevăd şi un proces de rebranding, prin cooptarea Alinei Damaschin în acţionariatul agenţiei. Ce strategie au cei doi piloni ai agenţiei, Eliza Rogalski şi Alina Damaschin, puteţi citi în interviul acordat PR România.
Oana Bulexa şi Monica Jitariuc, THE PRACTICE: Premiile sunt una dintre cele mai bune cărţi de vizită în faţa clienţilor
- Luni, 03 Iunie 2013 10:40 |
- Oana Bulexa & Monica Jitariuc
O campanie „de premiu" înseamnă o campanie cu o strategie deşteaptă, care punctează superlativ la creativitate, care are o implementare impecabilă şi rezultate excelente pentru client. Adică toate criteriile pe care ar trebui să le ia în calcul un client care îşi caută o agenţie de PR bună sunt, iată, verificate şi validate de premii. (Monica Jitariuc şi Oana Bulexa)
Despre începuturi: În dialog cu Ana Maria Diceanu, noul partener GMP PR
- Vineri, 24 Mai 2013 19:33 |
- Ana-Maria Diceanu
Am cunoscut-o pe Ana Maria Diceanu în toamna lui 2001, undeva la debutul parcursului ei profesional. Ana organiza de zor prima ei conferinţă de presă la Allianz-Ţiriac şi am remarcat de pe atunci energia seducătoare pe care o degaja în jur. Ne-am revăzut ulterior la un traning şi apoi mai des când am intrat propriu-zis în branşă, dar o văd şi acum cu ochii şi mintea primei întâlniri.
Mircea Tomescu, Graffiti PR: Am încetat să mai fim 'fetele de la PR' pe 15 septembrie 2008, când a cazut Lehman Brothers
- Duminică, 28 Aprilie 2013 22:00 |
- Mircea Tomescu
'Dacă vrei să crezi cele mai bune lucruri despre tine, fă-o înainte să devii şef de agenţie de PR. Credeam că sunt idealist, maleabil, sociabil, de formaţie umanistă, creator de poveşti, gamer. Am aflat că sunt pragmatic, ironic spre cinic, greu de impresionat, inflexibil cu standardele agenţiei, mediocru în task-uri administrative, că pun soluţiile înaintea entertainmentului, şi că sunt mult mai puţin „social” decât m-am crezut. Şi rămân gamer.' (Mircea Tomescu)
Raluca Bob, GfK: Provocarea principală este gândirea strategică a comunicării
- Duminică, 21 Aprilie 2013 22:00 |
- Raluca Bob
Pentru Raluca Bob, PR Specialist la GfK România, inovaţia este de dorit atâta vreme cât înseamnă o înnoire faţă de ce eram noi şi compania noastră ieri, este mai întâi o competiţie cu noi înşine, o încercare de auto-depăşire, de re-inventare care ne ajută să ne construim o identitate solidă, autentică, mereu vie.
Veronica Dogaru, Orange: În comunicarea corporativă segmentarea va fi esenţială
- Sâmbătă, 13 Aprilie 2013 22:00 |
- Veronica Dogaru
Pentru Veronica Dogaru, Corporate Communications Manager la Orange România, comunicarea va fi în continuare în stransă legatură cu evoluţia economiei, 2013 fiind în continuare un an al pragmatismului în comunicare, cu focus pe obiectivele de business, cu tactici eficiente care vor susţine obţinerea unor rezultate concrete, măsurabile în performanţa financiară.
Lavinia Toma, Henkel: Un bun comunicator trebuie să cunoască foarte bine toate aspectele business-ului
- Duminică, 07 Aprilie 2013 22:00 |
- Lavinia Toma
Lavinia Toma, Head of Corporate Communications la Henkel Romania, consideră că activitatea de comunicare nu se poate desfăşura în condiţii optime fără a apela la externalizare către o agenţie specializată. Lavinia menţionează şi beneficiile unui parteneriat pe termen lung client-agenţie.
Anca Oreviceanu, Renault Romania: Strategia de comunicare porneşte întotdeauna de la strategia de business
- Duminică, 31 Martie 2013 22:00 |
- Anca Oreviceanu
Pentru Anca Oreviceanu, Director de Comunicare al Grupului Renault Romania, comunicarea este o funcţie de management, cu un rol din ce în ce mai important în companiile mari, care au înţeles că au nevoie de un departament sau de o companie specializată.
Todi Puteanu, Microsoft: Capabilitatea de a oferi consultanţă strategică este o condiţie sine qua non în relaţia noastră cu agenţia de PR
- Duminică, 24 Martie 2013 22:00 |
- Todi Pruteanu
Astăzi, comunicatorii la Microsoft trebuie să aibă un DNA de business şi de marketing, să fie povestitori ce „trăiesc şi respiră” graful social şi cu abilităţi dovedite de conducere, ne spune Todi Pruteanu, Director PR & Corporate Affairs la Microsoft România.
Dana Dobrescu, Unilever: Comunicarea îşi exercită din ce în ce mai mult funcţia strategică
- Duminică, 17 Martie 2013 22:00 |
- Dana Dobrescu
Dana Dobrescu, Communications Manager la Unilever South Central Europe, consideră că este important pentru funcţia de comunicare să-şi exercite rolul de funcţie strategică şi să contribuie la o comunicare de leadership eficientă, care să le ofere atât angajaţilor companiei cât şi partenerilor perspective clare şi corecte despre strategia companiei, despre viziunea echipei de leadership, despre priorităţile locale de business, puse în contextul abordării globale a companiei, precum şi din perspectiva unui mediu economic încă dificil.
Raluca Kişescu, AVON: Un bun manager este şi un bun comunicator
- Duminică, 10 Martie 2013 22:00 |
- Raluca Kisescu
Raluca Kişescu, Senior Manager Commercial Marketing la Avon România şi Moldova, explică cititorilor PR Romania de ce comunicarea este o funcţie importantă de management. O organizaţie care face lucruri senzaţionale pe care nu le comunică, le face degeaba. Un responsabil cu comunicarea lipsit de aptitudini manageriale o să comunice aleatoriu, fară cap şi fără coadă, consideră Raluca.
Gilda Lazăr, JTI: Prima condiţie pentru a avea o carieră de succes în PR este INTEGRITATEA
- Sâmbătă, 02 Martie 2013 22:00 |
- Gilda Lazar
Gilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications al JT International Romania, Moldova şi Bulgaria şi unul dintre ce mai experimentaţi comunicatori din România, le recomandă tinerilor interesaţi de o carieră în PR să organizeze evenimente doar dacă există o problemă care merită dezbătută, să trimită un comunicat de presă doar dacă e ceva de anunţat, să nu subestimeze nicioadată audienţa şi să se gândească permanent la obiectivul pe termen lung pe care trebuie să-l îndeplinească activităţile şi comunicările pe care le fac azi.
Alina Damaschin: Nu mi-a plăcut niciodată să stagnez într-o formă de status quo confortabil
- Miercuri, 05 Septembrie 2012 22:00 |
- Alina Damaschin
Interviul de faţă promite un portret de manager-antreprenor, 20 de luni de muncă în fruntea uneia dintre cele mai importante agenţii autohtone de relaţii publice, şi ne oferă, pe lângă creionarea unor provocări inerente unui început de drum, un mini-tablou al vremurilor pe care le traversează industria de PR – toate văzute printr-un temperament viu, sensibil şi deschis la nou.
Gabriela Munteanu, Kandia: Nu ne propunem cu Rom decât să continuăm să vorbim despre noi înşine, natural
- Duminică, 12 August 2012 22:00 |
- Gabriela Munteanu
Rom este un brand care, deşi nostalgic, s-a reinventat ca atractivitate şi comunicare şi a căpătat relevanţă chiar şi pentru generaţiile care au avut în magazine oferte variate, atractive şi promisiuni sofisticate. Şi, tocmai din aceste considerente, pentru că îl avem “partener” de atâta vreme şi pentru că, fără să pretindă niciodată mai mult decât este – un simplu baton cu rom – a reuşit în timp să devină un brand despre români.
Haute couture du chocolat. În dialog cu Ioana Suciu, Heidi Chocolat
- Marți, 03 Iulie 2012 22:00 |
- Ioana Suciu
Roşu combinat cu verde. Despre excelenţă şi speranţă cu Gabriela Lungu, THE PRACTICE
- Miercuri, 06 Iunie 2012 11:37 |
- Gabriela Lungu
Proaspăt întoarsă din capitala europeană, unde agenţia The PRACTICE a fost distinsă cu 3 Golden Sabre, Gabriela Lungu ne-a acordat un interviu oferind impresii despre ceremonia SABRE Awards, o competiţie marca Holmes Report care a atras anul acesta 2200 de lucrări din regiunea EMEA. Chiar dacă nu există o reţetă categorică a succesului, Gabi crede cu tărie în pasiunea pentru branduri, curajul ideilor, rigurozitatea implementării şi foamea pentru rezultate, o abordare care îţi recompensează eforturile în cele din urmă.
Andrei Borţun, Millenium People: Comunicarea este premiza esenţială pentru dezvoltarea societăţii civile
- Luni, 14 Mai 2012 22:00 |
- Andrei Bortun
Eu şi colegii mei suntem oameni de comunicare. Încercam să facem pentru acest client imaginar al nostru, societatea civilă din România, cât mai multe lucruri, dar toate cu instrumentele comunicării. Comunicarea este probabil premiza esenţială pentru dezvoltare, iar asta se aplică şi în cazul societăţii civile.
Eliza Rogalski, CEO Tempo Creative Group: Vreau ca tot ce fac să marcheze un progres
- Luni, 23 Aprilie 2012 22:00 |
- Eliza Rogalski
Eliza Rogalski este cu siguranţă unul dintre capii de serie ai unei discipline care îşi caută încă rostul şi fundamentele. Acţionând ca un posibil model pentru comunicatorii care se formează acum, Eliza are toate şansele de a deveni un 'comunicator clasic' al şcolii de idei care asigură progresul oricărei industrii. Interviul de faţă poate fi citit şi ca un pariu al autoarei cu frumuseţea unei profesii legate indestructibil de ideea de progres – pentru ea ca om, pentru oamenii cu care lucrează, pentru clienţii agenţiei şi pentru societate. (D.O.)
Lavina Toma, Henkel România: Între omul de PR şi CEO trebuie să existe 'chimie', încredere şi respect reciproc
- Marți, 10 Aprilie 2012 22:00 |
- Lavinia Toma
Am luptat pentru a mă poziţiona ca expert în comunicare, local, regional şi global. Relaţia cu CE0-ul este cheia pentru o comunicare perfectă corporate. Între omul de PR şi CEO trebuie să existe “chimie”, încredere, respect reciproc şi comunicare deschisă în ambele sensuri.
Scopul şi mijloacele. De vorbă cu Cristian Lupşa despre jurnalismul responsabil şi etică în triunghiul PR-presă-public
- Luni, 02 Aprilie 2012 22:00 |
- Cristian Lupsa
Care este rolul jurnalismului responsabil? Mai are acesta un viitor? Ce vor oamenii să citească? De unde vin banii? Este publicitatea contra cerneală un fenomen real în România? Cum reconciliem în practică cele două categorii – 'individul-jurnalist' şi obiectivitatea acestuia? Cristian Lupşa, Editor Decât o Revistă, răspunde la aceste întrebări cu o sinceritate neaşteptată şi provocatoare.
Gândire laterală împotriva curentului. De vorba cu Stephan Grüsehm, director de comunicare la Volkswagen AG
- Marți, 07 Februarie 2012 18:07 |
- Stephan Grühsem
Comunicarea a devenit de mult un factor critic pentru succesul managementului. Din această perspectivă, includerea comunicării în deciziile strategice este astăzi imperios necesară. Nu este de mirare că acele companii, care au înţeles şi aprofundat de timpuriu acest principiu, se bucură astăzi de cel mai mare succes în domeniul lor de activitate.
Eusebiu Burcaş: Economisirea, cea mai importantă regulă pentru sănătatea financiară
- Duminică, 18 Decembrie 2011 22:00 |
- Eusebiu Burcas
Banii. Eternul, fascinantul subiect care ne monopolizează discuţiile mai tot timpul. Vorbim despre lipsa lor, despre insuficienţa lor, despre ce am vrea să facem, dacă i-am avea în cantităţi suficiente. Cum se face că, deşi dispunem de un buget considerabil superior faţă de multe alte naţii, nu ştim să economisim şi mereu suntem în incapacitate de a avea o sănătate financiară persoanală? Eusebiu Burcaş, coach financiar şi trainer în vânzări, ne dezvăluie care este secretul pentru a economisi mai mult.
A fi şi a avea în antreprenoriat. De vorbă cu Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE
- Luni, 05 Decembrie 2011 22:00 |
- Gabriela Lungu
Interviul promite o scurtă biografie de antreprenor, un segment dintr-un ansamblu, cinci ani de muncă şi temeri deopotrivă, o perioadă vie văzută printr-un temperament, cu mintea mereu deschisă şi sensibilitatea în permanentă vibraţie faţă de ceilalţi. O încercare de a afla rostul antreprenoriatului.
PR cu zâmbet de antreprenor. De vorbă cu Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR
- Luni, 28 Noiembrie 2011 22:00 |
- Ioana Manoiu
Când spui Ioana Mănoiu, spui GMP PR, 5 ani de luptă împotriva violenţei domestice, Crina Coco Popescu, tineri urbani de altădată, "strada unde am sărutat-o pe Mimi", consum responsabil de alcool, dar şi Botezul Sturionilor, Pepsi Vintage şi Buget -, Creativitate +. Adică o voce prezentă în industria de PR din România.
Interviul 1:1 din fotbalul clujean
- Duminică, 21 August 2011 15:18 |
- Romulus Lazar & Tudor Pop
Vedem zi de zi la televizor meciuri de fotbal, iar când nu e sezon, sunt analize sportive, unde se discută şi se diseacă fiecare minut din meci în speranţa căderii de acord asupra fiecarui moment al meciului. De unde această frenezie a sportului rege, numit fotbal?
În comunicare mă simt ca acasă
- Luni, 20 Iunie 2011 22:00 |
- Corneliu Cojocaru
Dacă te cheamă Corneliu Cojocaru, vârsta profesională se îmbină armonios cu adaptabilitatea la vremurile prezente. Cornel este acolo, în mintea multor comunicatori, indiferent de schimbul de generaţii. Acest senior al şcolii autohtone de PR, plin de energie şi umor, este astăzi invitatul dialogurilor PR Romania. Avem cu toţii întâlnire cu înţelepciunea unui comunicator trecut prin multe, bune şi mai puţin bune.