Etica in Relatiile Publice - o perspectiva germana
- Joi, 22 Ianuarie 2009 11:25 |
- Dr. Horst Avenarius
Etica jurnalistică
- Joi, 22 Ianuarie 2009 11:10 |
- Razvan Tudor

Responsabilitatea sociala a corporatiilor
- Joi, 22 Ianuarie 2009 10:57 |
- Dumitru Bortun
Responsabilitatea Socială a Corporaţiei sau, pe scurt, RSC este unul dintre cele mai actuale domenii de preocupări ale Relaţiilor Publice. "Nou prilej de bârfe şi de ipoteze", vorba poetului!
Responsabilitate sociala corporatista, forma a eticii in afaceri
- Joi, 22 Ianuarie 2009 10:46 |
- Bogdan Diaconu
CSR – un stil aparte de a face business
- Joi, 22 Ianuarie 2009 10:35 |
- Aurelia Dinu
Scrisoare de la Londra
- Miercuri, 21 Ianuarie 2009 21:32 |
- Arlo Brady
Limitele eticii in comunicarea publica
- Miercuri, 21 Ianuarie 2009 21:02 |
- Cornel Berari
Etic sa fie, dar s-o stim si noi!
- Miercuri, 21 Ianuarie 2009 20:51 |
- Eliza Rogalski
Nu ignorati bloggingul!
- Miercuri, 21 Ianuarie 2009 20:42 |
- Stuart Smith, CEO Edelman UK
Raportarea CSR ca mijloc de comunicare cu actionarii
- Miercuri, 21 Ianuarie 2009 20:27 |
- Nikos Avlonas
Conform organizatiei “The Business in the community”, mai mult de jumatate din primele 250 de companii din lume alcatuiesc rapoarte pe tema problemelor mediului, in ceea ce priveste performanta etica si sociala.
Cum sa comunici într-o lume plina de neîncredere?
- Miercuri, 21 Ianuarie 2009 19:00 |
- Tony Meehan
Globalizarea devine o realitate pentru profesia de Relatii Publice în România, iar acest lucru aduce cu sine o serie de diverse provocari. Iar o data cu globalizarea apar multe probleme majore de PR.
Secolul Responsabilitatii
- Miercuri, 21 Ianuarie 2009 18:44 |
- Gilda Lazar
In prezent, imaginea unei companii, identitatea sa corporatista au devenit de o importanta fundamentala. O organizatie trebuie sa manifeste transparenta si corectitudine; sa fabrici un produs de calitate nu mai este suficient.
Tipic feminin?
- Miercuri, 21 Ianuarie 2009 18:16 |
- Thomas Achelis
Din ce în ce mai multe femei se hotarasc pentru un job in PR. Se va ajunge oare prin aceasta la înlocuirea barbatilor de catre femei? Si oare activitatea de PR se va „deprecia” ca urmare a cresterii procentului de femei care lucreaza în domeniu?
Creativitatea diferentiaza prin seductie
- Vineri, 01 Iunie 2007 22:00 |
- Liviu Ion