27042024

Back Eşti aici:Home News PR LinkCoffee PR LinkCoffee 16-20 aprilie

PR LinkCoffee 16-20 aprilie

Pin It

pr_linkcoffeeUn raport optimist despre industria de PR, topul celor mai influenţi oameni din lume, despre relaţia unui consumator cu un brand, patru personalităţi digitale de consumatori dintr-un studiu IBM, ce rol poate juca marketingul în schimbarea socială, lista câştigătorilor premiilor Pulitzer, singurătatea şi social media şi altele în colecţia de linkuri de săptămâna aceasta.


•    PR > Conform ultimului barometru PRCA, industria de PR are toate motivele să fie optimistă. PRWeek| http://bit.ly/I4IS49

•    10 principii de ghidat în conducerea unei agenţii de PR, semnate Richard Edelman. http://bit.ly/JMxSES

•    100 dintre cei mai influenţi oameni din lume, top întocmit de revista TIME. http://ti.me/I4JLK2

•    Branding > O discuţie interesantă cu Susan Fournier, autoarea unui studiu despre relaţiile consumatorilor cu brandurile. Despre efortul din spatele studiului, despre o iniţiativa proprie într-o vreme în care brandingul era pur raţional. The Atlantic | http://bit.ly/I8c35A

•    Cum să creezi un brand global din UK în domeniul divertismentului pentru copii. Wired | http://bit.ly/I8ejKg

•    Un studiu iniţiat de IBM a descoperit o creştere dramatică în adopţia dispozitivelor digitale în ultimii patru ani. Pe lângă alte aspecte, studiul a identificat patru personalităţi digitale de consumatori: Efficiency Experts, Content Kings, Social Butterflies and Content Maestros. The Drum| http://bit.ly/JMwIcF Iar studiul poate fi găsit aici. http://ibm.co/JMNyrV

•    Poate ajuta marketingul la schimbarea socială, poate fi folosit marketingul pentru a face bine? - Jennifer Aaker, autoarea cărţii The Dragonfly Effect, cartea despre schimbare socială inspirată de o campanie antreprenorială pentru a salva un absolvent de Stanford să găsească un donator de măduvă osoasă. Stanford Magazine | http://bit.ly/IV26tZ

•    Inovaţie > Căutarea inovaţiei se aseamănă cu a fi într-o roată de hamster, alergând încontinuu după propria ta coadă şi a te lupta pentru următoarea provocare. Rory Sutherland, vicepreşedintele Ogilvy, despre impactul schimbării unui singur buton pe un site, despre rata de adopţie a inovaţiei, despre importanţa împlinirii aşteptărilor mai mult decât a surprinde. Econsultancy| http://bit.ly/JMUeGl

•    Care este scopul uman al unei firme? Când vine vorba de viaţă care este scopul muncii - şi când vine vorba de muncă, care este scopul vieţii? Overthrow yourself. Harvard Business Review | http://bit.ly/JMAvqq

•    Săptămâna aceasta a fost publicată şi lista câştigătorilor Premiilor Pulitzer. http://nyti.ms/JMKewY Iar lista completă. http://bit.ly/JMKnjM

•    Unul dintre cele mai interesante articole citite în ultima vreme şi pe care vi-l recomandăm: social media ne-a făcut să fim din ce în ce mai conectaţi, dar noi cercetări arată că nu am fost niciodată mai singuri ca acum, o epidemie ce avertizează să ne afecteze dar şi societatea în care trăim. The Atlantic | http://bit.ly/I4Lhfg

•    Infographicul săptămânii > Despre cum arată eforturile social media ale companiilor din Fortune 500. Econsultancy| http://bit.ly/JMBwPf. Şi încă un infographic interesant: Impactul de a avea o singură perspectivă eficientă a clientului asupra comportamentului consumatorului. Econsultancy | http://bit.ly/JMMEvi



Selecţie realizată de Florina Baciu, Editor PR Romania

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP