09052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa URSUS este alături de fanii Naţionalei şi lansează campania „22 de milioane de suporteri, o singură inimă”

URSUS este alături de fanii Naţionalei şi lansează campania „22 de milioane de suporteri, o singură inimă”

Pin It
URSUS, sponsorul principal al Echipei Naţionale a României, este alături de selecţionată şi în preliminariile Campionatului European 2012, prin lansarea unei noi campanii: „22 de milioane de suporteri, o singură inimă”.

Campania URSUS doreşte să readucă în atenţia suporterilor faptul ca noi toţi suntem importanţi şi că, uniţi pentru Naţională, am putea fi al 12-lea jucător al echipei. Meciul România – Albania, de pe 3 septembrie la Piatra Neamţ, dă startul unor calificări în care URSUS şi suporterii sunt cu toată inima alături de Naţională.

„URSUS este cel mai mare fan al Echipei Naţionale, iar echipa este ce are mai bun România. Nimic altceva în sportul românesc nu aduce mai mare emoţie, pasiune, bucurie, entuziasm sau tensiune precum Naţionala. Suntem mândri să fim alături de jucători şi suporteri şi să-i încurajăm să aibă ambiţia de a ţinti către rezultate. Fiecare călătorie începe cu un vis şi vom întâlni suişuri şi coborâşuri, dar credem în puterea românilor care urmăresc meciurile Echipei Naţionale în baruri, în pieţe şi pe stadion de a ajuta echipa să-şi atingă visul. Inimile noastre au acelaşi ritm şi suntem mândri să arătăm asta”, a spus Grant McKenzie, VP Marketing URSUS Breweries.


Pentru a marca drumul către Euro 2012, URSUS lansează şi un nou ambalaj într-o ediţie limitată, cu un mesaj pentru fani: „E nevoie de tine în echipa suporterilor”. Cei mai activi dintre ei vor putea câştiga mii de premii şi vor avea şansa de a merge într-un turneu în Europa, împreună cu Naţionala, la meciurile oficiale din 2011 ale României.

În perioada 6 septembrie – 31 octombrie, sub fiecare capac sau inel al sticlelor şi dozelor URSUS se va găsi un cod ce trebuie trimis prin SMS la numărul 1803, sau care poate fi înscris online, pe site-ul www.ursusfotbal.ro. Cei care vor participa la promoţie vor avea şansa de a câştiga tricouri, treninguri şi pantofi sport. Mai mult, în fiecare săptămână, prin tragere la sorţi, două persoane vor fi alese pentru a însoţi Echipa Naţională în deplasările oficiale din 2011 în Europa.

De asemenea, cei care se înscriu online, pe site-ul www.ursusfotbal.ro, cu ajutorul codului de sub capac sau inel, vor avea şansa, prin punctele obţinute în urma activităţii online, să câştige tricouri şi mingi cu autografe, console Wii şi multe alte premii. 

„22 de milioane de suporteri, o singură inimă” este o campanie integrată care foloseşte beneficiile fiecărui mediu de comunicare. URSUS a pregătit pentru fanii Naţionalei surprize atât în ceea ce priveşte comunicarea online, TV, radio sau print, dar şi outdoor.

Primul meci din preliminariile Euro 2012, România – Albania, va începe vineri, 3 septembrie 2010, la ora 21 şi se va juca pe Stadionul „Municipal” din Piatra Neamţ.  

Vino alături de URSUS, Regele berii în România, să încurajăm jucătorii Naţionalei, ca o singură inimă pulsând pentru ei!


Despre URSUS Breweries
Ursus Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Compania are sediul central în Bucureşti şi deţine 4 fabrici de bere în Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău şi Braşov, având peste 1.700 de angajaţi. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell şi Miller.
Mai multe informatii despre Ursus Breweries: www.ursus-breweries.ro.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participaţii în societăţi producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaţionale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro şi Pilsner Urquell, precum şi o gamă excepţională de mărci locale cu poziţii de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow şi Tyskie. În afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola.
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP