09052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Leo Burnett Group lanseaza conceptul „Cooltronic” pentru P&G

Leo Burnett Group lanseaza conceptul „Cooltronic” pentru P&G

Pin It

Pornind de la beneficiul produsului, campania prezinta publicului conceptul de Cooltronic – prima masina automata de spalare a parului, prin intermediul unui videobanner interactiv. 

„Targetul Head & Shoulders este eterogen si foarte deschis la nou si vroiam sa-l surprindem intr-o maniera atipica, fara sa exageram cu „vanzarea” produsului. De aceea, ne-am propus mai degraba sa initiem userii intr-o experienta interesanta, care exploateza la maxim potentialul mediului online. Cooltronic a devenit astfel o idee neobisnuita, indrazneata pe care colegii de la P&G au sprijinit-o inca de la inceput.”, explica Anca Predus, Brand Comunication Manager la iLeo.

„Ideea a fost simpla: n-ai nevoie de nimic complicat ca sa ai un par frumos si un scalp sanatos. Asa am inventat Cooltronic 2010, o masinarie exagerat de perfomanta si exorbitant de scumpa dar de care, gratie noului Head & Shoulders, n-am avea nevoie chiar daca ar exista”, explica Carmen Tiderle, Creative Director la Leo Burnett.


„Internetul a devenit un mediu nelipsit in comunicarea cu consumatorii nostri, dar, in acelasi timp, este un mediu aglomerat de foarte multe mesaje si vizualuri. De aceea, am cautat noi cai prin care sa atragem atentia consumatorului, sa ii prezentam mesaje de brand intr-o maniera amuzanta si atractiva, sa il implicam in experienta de brand. Ideea <<Masina de spalat pe cap Cooltronic 2010 >> este una revolutionara, diferita fata de tot ceea ce gasim in prezent in online si cu un mare potential viral.”, explica Andrea Ivascu, Assistant Brand Manager Head&Shoulders.

Practic, prin intermediul unui video banner interactiv, utilizatorului de internet ii este prezentat revolutionarul produs Cooltronic, intr-o „conventie” de teleshopping. Insa, aceasta masina de spalat pe cap este, de fapt, un pretext pentru a introduce noua versiune Head & Shoulders Moisturizing Scalp Care, ce preia cu succes toate atuurile unei astfel de gadget in materie de ingrijire a parului. In cadrul bannerului, utilizatiorul are apoi ocazia sa se distreze cu unul din  jocurile propuse de cele doua gazde ale teleshoppingului: mima si X – 0. Fiecare victorie este rasplatita cu un dans.

Din partea P&G Romania, s-au implicat in aceasta campanie: Raluca Mihailescu - Brand Manager, Andrea Ivascu - Asistant Brand Manager. Echipa Leo Burnett care si-a adus contributia la derularea programului este formata din: Andreea Boaca – Brand Communication Director, Diana Alexa – Brand Communication Manager, Andra Tivichi – Brand Communication Project Manager, Carmen Tiderle – Creative Director, Elena Ionita – Strategy Director, Adrian Constantin - Copywriter, Sorin Deleanu - Producer. Din partea iLeo, s-au implicat: Anca Predus – Brand Comunication Manager, Andrei Cucoanes – Art Director, Robert Diaconeasa si Marius Ilie – programatori.
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP