17042021

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Ziarul Volkswagen News - la al doilea numar

Ziarul Volkswagen News - la al doilea numar

Pin It
De astăzi poţi răsfoi al doilea număr al publicaţiei lunare de informaţie şi analiză, Volkswagen News. "În ediţia lunii aprilie afli totul despre noul Golf GTI, citeşti în editorialul scris de Matei Albulescu, directorul mărcii Volkswagen, ce ar spune maşinile despre criză dacă ar avea gură, descoperi ce premii au mai câştigat modelele Volkswagen, petreci 5 minute cu domnul Guenther SEIFERT, director general al Porsche Romania, comentezi dacă noul Polo a fost sau nu un star la Salonul Auto de la Geneva şi găseşti cele mai recente acţiuni speciale." menţionează Daiana Stoicescu, PR pentru marca Volkswagen şi recomandă articolul de la pagina 7 intitulat sugestiv *Rege în off-road*.

Volkswagen News îţi oferă în acest număr un ghid complet pentru programul REMAT şi trasează cel mai uşor mod de a-ţi achiziţiona un alt automobil.

Alte articole cuprind informaţii despre cel mai ecologic sedan, eficienţa noului Golf Plus, cum Scirocco îţi poate da poftă de viaţă şi despre modalitatea prin care Volkswagen protejează mediul.
Sebastian Vlăsceanu, director marketing pentru marca Vokswagen atrage atenţia asupra celei mai complete analize a rezultatelor de referinţă pe care le-a avut Volkswagen în anul 2008. (vezi pagina 5).

Despre Volkswagen News
Volkswagen News este un mijloc de informare şi de analiză, care prezintă lunar ultimele noutăţi Volkswagen, activitatea Importatorului şi a distribuitorilor Volkswagen din România.
Ziarul prezintă principalele modele şi cele mai recente elemente tehnologice propuse de marcă şi semnalează ofertele speciale, atât în ceea ce priveşte modelele noi, cât şi pe cele de ocazie, comercializate prin Weltauto.
Primul ziar Volkswagen apare lunar, într-un tiraj de 100.000 de exemplare şi are o distribuţie naţională controlată, prin intermediul reţelei de distribuitori Volkswagen. Primul produs de acest gen din România, Volkswagen News, aduce în prim plan, în cele 16 pagini de conţinut, principalele calităţi ale mărcii: culoare, exuberanţă, emoţie, trăire.
Pin It

Parteneri

Logo Vodafone    BT Logo Aliniat Central          Oxygen Logo nou     BDR 25 years logo web