29032024

Back Eşti aici:Home News PR LinkCoffee

PR LinkCoffee 16 - 22 iulie

pr_linkcoffeeRelevanţa în PR, 5 principii de storytelling, un studiu al reputaţiei brandurilor la nivel global, 25 dintre cei mai creativi oameni din publicitate, ierarhia nevoilor lui Maslow şi canalele social media corespunzătoare, rotaţia noilor angajaţi la Edelman, rebrandingul Microsoft şi multe alte surse interesante la PR LinkCoffee.

Citeste mai mult...

PR LinkCoffee 9 - 13 iulie

pr_linkcoffeeAbordarea holistică a comunităţilor şi reţelelor sociale, 12 sfaturi despre efectuarea unui brief modern, rolul ROI în PR, motivele pentru care consumatorii urmăresc brandurile în social media, conceptul de underdog, 5 cărţi care stimulează inovaţia şi multe alte surse interesante în colecţia de linkuri de săptămâna aceasta.

Citeste mai mult...

PR LinkCoffee 25 - 29 iunie

pr_linkcoffeeGhidul de consultare privind Wikipedia pentru profesionişii din PR editat de CIPR, ce-a de-a treia ediţie a studiului de audienţă al blogurilor româneşti, povestea brandului Ikea, cum şi-a adaptat Coca-Cola strategia pentru a reflecta 5 mega-trenduri globale, 100 dintre cele mai frumoase slide-uri de la Cannes Lions 2012, cum să construieşti şi să păstrezi o audienţă loială şi alte surse interesante în colecţia de linkuri de săptămâna aceasta.

Citeste mai mult...

PR LinkCoffee 2 - 6 iulie

pr_linkcoffeeUn editorial al unui intern de la Weber Shandwick despre dificultăţile definirii meseriei, barometrul brandurilor pe luna iunie, 20 de elemente care susţin povestea unui brand, oamenii de ştiinţa din spatele Facebook şi cum ne afectează, top 100 al agenţiilor interactive pe 2012, viitorul ştirilor aşa cum îl ştim şi altele în colecţia de linkuri de săptămâna aceasta.

Citeste mai mult...

PR LinkCoffee 18 - 22 iunie

pr_linkcoffeeLecţii valoroase pe baza performanţelor slabe în PR de la Cannes Lions, top 50 al celor mai bune bloguri din PR şi marketing, rezultatele coliziunii dintre PR, publicitate şi marketing, penetrarea Microsoft în zona tabletelor, cum arată strategia digitală a revistei The Economist, cele 6 dimensiuni ale unor fani implicaţi, liga femeilor extraordinare: 60 de influenţatori care schimbă lumea, creating shared value şi alte resurse valoroase în colecţia de linkuri de săptămâna aceasta.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP