29032024

Back Eşti aici:Home Articole Comunicare de brand

Senzaţii tari româneşti la Cannes, marca McCann Erickson

rom1"Eu personal am o istorie foarte lungă cu acest produs şi sunt foarte mândru că steagul românesc, şi pe produs, şi la propriu, în numele noastre a fluturat săptămâna trecută la Cannes”. Cu această afirmaţie Bogdan Enoiu, Managing Director, McCann Erickson, a deschis o conferinţă de presă organizată ieri de McCann PR pentru sărbătorirea celor 9 trofee pe care McCann Erickson le-a adus pentru Campania ”American ROM” dar şi pentru România, în cadrul celui mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions.

Citeste mai mult...

‘In brand we trust’. Despre Branding şi Integritate, pe la noi şi pe la alţii

aneta_bogdanBrandingul este cea mai simplă, la îndemână, directă formă de expresie a integrităţii unui produs, a unui serviciu sau a unei companii, fiindcă brandul este un contract de certitudine şi o promisiune de valoare care se susţine prin proba faptelor. Promisiunea unui brand, neprobată sau infirmată prin faptele brandului respectiv, se întoarce ca un bumerang împotriva acestuia. Integritatea este şi trebuie privită în primul rând ca adevărul interior al businessului şi de abia apoi, ca imagine, aratată celorlalţi, în afară. Integritatea este despre a-ţi spune ţie, în primul rând, adevărul despre tine, şi de abia apoi, de a-l spune celorlalţi.

Citeste mai mult...

Dan Luca, Euractiv: Poziţionare şi branding în afacerile europene

Având în vedere dinamica legislativă comunitară, complexitatea deciziilor din sfera europeană şi „jungla” entităţilor reprezentate în Bruxelles, estimez o coagulare a multor grupuri de interese existente sub branduri mult mai clare, accesibile ca înţelegere nu doar specialiştilor europeni, dar şi publicului larg.

Citeste mai mult...

Mădălina Diaconescu: Rebranding şi introspecţie în vreme de criză

Pe lângă constrangeri şi eroziunea încrederii, contextul post-criză aduce însă şi ceva bun: un teren favorabil reînnoirii, reinventării de sine, realinierii promisiunilor de brand. Este un context prielnic reevaluării strategiilor şi inovaţiei în branding, oferind celor curajoşi şansa de a internaliza rapid regulile jocului. În acest moment, companiile care îşi oferă un moment de introspecţie asupra propriilor atuuri şi slăbiciuni au şansa de a deveni mai relevante pentru client şi de a asimila euristic noua paradigmă de consum.

Citeste mai mult...

Autenticitate în branding

Cât de uşor este să construim branduri autentice? Cât de mulţi proprietari de branduri pot să facă acest lucru? Cât de mulţi consultanţi de brand ştiu să facă acest lucru? Cât de mulţi designeri pot ajuta la acest lucru? În construcţia brandurilor locale, socotesc autenticitatea ca fiind cel mai important instrument de luptă împotriva brandurilor globale. Uşor de zis, dar greu de făcut, fiindcă nu forma ne convinge, ci adevarul conţinut în această formă. Iar adevărul presupune viziune, siguranţă, voinţă etc, lucruri cam greu de găsit în societatea românească de azi.

Citeste mai mult...

Julian Treasure: Este trist să vezi mari branduri care dezvăluie ochilor o poveste, în timp ce urechile aud cu totul altceva

julian_treasure

Sunetul se află în fruntea unei revoluţii în comunicarea de brand. Următorii cinci ani vor fi fascinanţi, consideră consultantul britanic Julian Treasure, autorul cărţii Sound Business, prima hartă a noului şi fascinantului teritoriu al sunetului aplicat în afaceri. Mesajul lui Treasure este clar: preluaţi controlul sunetului; înţelegeţi-l; concepeţi-l; lăsaţi-l să lucreze pentru voi, nu împotriva voastră.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP