Senzaţii tari româneşti la Cannes, marca McCann Erickson
- Marți, 28 Iunie 2011 12:07 |
- Florina Baciu
"Eu personal am o istorie foarte lungă cu acest produs şi sunt foarte mândru că steagul românesc, şi pe produs, şi la propriu, în numele noastre a fluturat săptămâna trecută la Cannes”. Cu această afirmaţie Bogdan Enoiu, Managing Director, McCann Erickson, a deschis o conferinţă de presă organizată ieri de McCann PR pentru sărbătorirea celor 9 trofee pe care McCann Erickson le-a adus pentru Campania ”American ROM” dar şi pentru România, în cadrul celui mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions.
‘In brand we trust’. Despre Branding şi Integritate, pe la noi şi pe la alţii
- Luni, 16 Mai 2011 06:20 |
- Aneta Bogdan
Brandingul este cea mai simplă, la îndemână, directă formă de expresie a integrităţii unui produs, a unui serviciu sau a unei companii, fiindcă brandul este un contract de certitudine şi o promisiune de valoare care se susţine prin proba faptelor. Promisiunea unui brand, neprobată sau infirmată prin faptele brandului respectiv, se întoarce ca un bumerang împotriva acestuia. Integritatea este şi trebuie privită în primul rând ca adevărul interior al businessului şi de abia apoi, ca imagine, aratată celorlalţi, în afară. Integritatea este despre a-ţi spune ţie, în primul rând, adevărul despre tine, şi de abia apoi, de a-l spune celorlalţi.
Dan Luca, Euractiv: Poziţionare şi branding în afacerile europene
- Marți, 19 Aprilie 2011 22:00 |
- Dan Luca
Mădălina Diaconescu: Rebranding şi introspecţie în vreme de criză
- Duminică, 10 Aprilie 2011 22:00 |
- Madalina Diaconescu
Pe lângă constrangeri şi eroziunea încrederii, contextul post-criză aduce însă şi ceva bun: un teren favorabil reînnoirii, reinventării de sine, realinierii promisiunilor de brand. Este un context prielnic reevaluării strategiilor şi inovaţiei în branding, oferind celor curajoşi şansa de a internaliza rapid regulile jocului. În acest moment, companiile care îşi oferă un moment de introspecţie asupra propriilor atuuri şi slăbiciuni au şansa de a deveni mai relevante pentru client şi de a asimila euristic noua paradigmă de consum.
Autenticitate în branding
- Duminică, 06 Martie 2011 22:00 |
- Aneta Bogdan
Julian Treasure: Este trist să vezi mari branduri care dezvăluie ochilor o poveste, în timp ce urechile aud cu totul altceva
- Miercuri, 15 Decembrie 2010 10:56 |
- Julian Treasure