Site-urile de social networking sunt folosite de un procent mai mare de femei decât de bărbaţi la nivel internaţional

women-in-social-mediacomScore, lider pe segmentul de măsurare a lumii digitale, a emis un raport global cu privire la utilizarea de către femei a mediului online, intitulat Women on the Web: How Women are Shaping the Internet. Aceasta oferă o analiză detaliată a utilizatorilor de Internet de sex feminin, menţionând tendinţele cheie cu privire la activitatea online, regiunea internaţională şi canalul digital.  Rezultatele raportului au arătat că reţelele sociale sunt folosite de un procent mai mare de femei decât de bărbaţi, 75,8% din femeile online vizitând o reţea socială în mai 2010, comparativ cu 69,7% dintre bărbaţi.

 

Pentru a descărca o copie a studiului vizitaţi: www.comscore.com/WomenOnTheWeb  .

„Înţelegerea diferenţelor dintre sexe în ceea ce priveşte utilizarea mediului online este importantă pentru toate serviciile digitale ce doresc să implice atât femeile cât şi bărbaţii în mediul online,” a declarat Linda Boland Abraham, preşedintele departamentului de marketing şi vice-preşedinte executiv pentru dezvoltare globală în cadrul comScore. „Am observat că femeile de pe întreg globul prezintă un comportament similar în ceea ce priveşte utilizarea mediului online, cum ar fi utilizarea frecventă a reţelelor sociale. Totuşi, este important să înţelegem diferenţele dintre sexe la nivel regional, naţional şi local, unde diferenţele culturale determină constant modul de utilizare a Internetului şi conţinutul consumat".


Femeile petrec cu 30% mai mult timp accesând reţelele sociale decât bărbaţii

La nivel internaţional, reţelele sociale sunt frecventate de mai multe femei decât bărbaţi.  Deşi femeile reprezintă 47,9% din numărul total de vizitatori unici ai reţelelor sociale, acestea citesc 57% din pagini şi reprezintă aproximativ 57% din numărul total de minute petrecute pe aceste site-uri. Femeile petrec mult mai mult timp accesând reţelele sociale decât bărbaţii, 5,5 ore pe lună, comparativ cu 4 ore petrecute de bărbaţi, ceea ce demonstrează angajamentul puternic al femeilor din întreaga lume faţă de reţelele sociale.


Femeile din America Latină şi America de Nord accesează cel mai des reţelele sociale

Reţelele sociale sunt folosite de un procent mai mare de femei decât de bărbaţi la nivelul fiecărei regiuni.  Femeile din America Latină şi cele din America de Nord folosesc cel mai mult reţelele sociale (94,1% şi respectiv 91,0% din femeile online).  85,6% din populaţia de sex feminin online din Europa a vizitat site-urile sociale în luna mai 2010, în timp ce în regiunea Asia Pacific, unde penetrarea de bandă largă este încă redusă în anumite părţi şi există restricţii cu privire la site-uri, procentul a ajuns la 54,9.


Sursa: http://www.prnewswire.com/news-releases/social-networking-sites-reach-a-higher-percentage-of-women-than-men-worldwide-99453659.html