PR LinkCoffee 5-9 noiembrie

pr_linkcoffee•    PR > Trendurile la nivel global care influenţeză relaţiile publice, de la Economist Intelligence Unit. Holmes Report | http://bit.ly/TMLk4P


•    7 trăsături ale celor mai buni scriitori. PR Daily | http://bit.ly/TMNyBa

•    Digital Marketing > Trendurile de pe piaţă din 2013. The Curious Brain | http://bit.ly/TMPhXf

•    Innovation > The power of big data: ce ne spun de fapt datele colectate din telefoane sau tranzacţii despre angajaţi, consumatori sau abonaţi. Acestea acţionează ca marcaje pe care noi le lăsăm şi care, în ansamblu, în urma diverselor analize formează o poveste a vieţii noastre, spune Alex “Sandy” Pentland, Director MIT’s Human Dynamics Laboratory. Despre reinventarea unei societăţi umane. http://bit.ly/TMKViE

•    Trends & Foresight research compilation, un raport foarte interesant şi gratuit care include date precum: “Millennials and Marriage, South Africa’s Expanding Black Middle Class, Food Waste—Feeding Innovation, The Post-PC World, UAVs Beyond the Military—Future Civilian Applications, Digital Health Monitoring—Home, Remote, and Mobile Care.” Innovaro | http://bit.ly/TMRdiw

•    Creativity > Ce tehnici se folosesc pentru a da feedback în scopul creşterii creativităţii  la Pixar? Barking up the wrong tree | http://bit.ly/TMLVU6

•    Technology > O discuţie interactivă online iniţiată de Fast Company pune sub dezbatere rolul şi importanţa tehnologiei pentru lideri. http://bit.ly/TMQPAs

•    Analiştii de la Gartner, una dintre cele mai importante companii la nivel global de cercetare în tehnologia informaţiei dar şi companie de consultanţă, identifică topul celor 10 de trenduri strategice din tehnologie pentru 2013. http://bit.ly/TMRJgc

•    Internetul a transformat definitiv felul în care oamenii comunică, consumă informaţii şi construiesc relaţii. Drept urmare, advertiserii se confruntă cu dificultăţi în a se conecta cu audienţa relevantă şi mai ales în a-i atrage atenţia într-o lume aglomerată de informaţie. Un studiu nou făcut de LinkedIn a încercat să răspundă la aceste probleme şi a descoperit că marketingul bazat pe emoţii ar trebui să ocupe o parte mai mare în modalitatea în care brandurile urmăresc consumatorii pe reţelele sociale. Fast Company | http://bit.ly/TN2hMA

•    Povestea lui Seth Godin despre cum şi-a spart nasul de două ori sau importanţa unei lecţii: “while it matters a lot that you have a goal, a vision and an arc to get there, it matters even more that you don't skip the preliminary steps in your hurry to get to the future.” http://bit.ly/TvhiOt

•    În cazul în care nu l-aţi auzit, discursul lui Barack Obama în momentul câştigării alegerilor. http://bit.ly/TMZxi1

•    Cele mai bune invenţii ale anului 2012, nominalizate de revista TIME. http://ti.me/TMNS2N

•    Infographicul săptămânii >  Psihologia din spatele dependenţei de Facebook.http://bit.ly/TN10oL



Selecţie realizată de Florina Baciu, Editor PR Romania