PR LinkCoffee 24-28 octombrie

Un nou site de neratat pentru profesionistii din PR, 10 mituri despre inovatie, reviste axate pe retele sociale, viitorul imaginat de Microsoft. Mai multe în colecţia de linkuri din saptamana aceasta.

pr_linkcoffee•    Un nou site de urmărit pentru profesioniştii din PR: PR Vision, în colaborare cu PR Week, se prezintă ca o platformă dedicată pentru insighturi practice în crisis management, public affairs, integrarea social media în campaniile de PR, studii de caz inovative despre social media, comunicare internă, totul în format video - http://www.prvision.tv/

•    The fact of the week [video]: în 2010, a fost transmisă o cantitate mai mare de date pe Internet decât toţi anii combinaţi până atunci, după cum precizează şi Kirk Skaugen, vicepreşedinte Intel Architecture Group - http://on.mash.to/sdRNT6

•    De multe ori conceptul de inovaţie trezeşte confuzii în rândul companiilor, datorită faptului că îi sunt asociate câteva idei general valabile şi prea vehiculate. Aşa că iată 10 mituri despre inovaţie şi care este de fapt realitatea. Harvard Business Review - http://bit.ly/vREUE2

•    6 adevăruri despre social media şi un business social, prin ochii lui John Bell, Ogilvy's 360 Digital Influence - http://bit.ly/uQOQqx

•    Dilema printului: to be or not to be? Dar iată că un publisher sfidează această dilemă şi anunţă publicarea a 4 reviste fiecare axată pe Facebook, Twitter, LinkedIn şi Google, destinată celor care înţeleg mecanismele social media dar au nevoie de sfaturi practice în  dezvolta strategii. În plus fiecare revistă are în spate nume mari şi cu experienţă. The Wall Blog - http://bit.ly/uXzKtW

•    Viitorul imaginat de Microsoft. Pentru că tehnologia este destinată a ne face vieţile mai uşoare. [video] - http://on.mash.to/vtORdK

•    Cititorii WIRED au votat: The Greatest Geek Books of all Time - http://bit.ly/sYiTMH

•    Infographicul săptămânii: Cum şi când se dă share pe social media? Addthis, un serviciu de bookmarking social, a strâns date timp de 5 ani şi răspunde la această întrebare - http://bit.ly/sLQiFU. Vital pentru brandurile mari este să înţeleagă lumea consumatorului în online şi mai ales cum anume este influenţat acesta de social, mobil sau experienţe locale. Un infographic de la Nielsen - http://bit.ly/s5GnxB

•    Inspiraţia săptămânii vine de la TED: Béatrice Coron despre cum poţi vizualiza o poveste şi apoi să o ilustrezi utilizând foarfeca şi hârtia. Pentru că fiecare trebuie să aibă o poveste pentru da un sens lumii în care trăieşte. http://bit.ly/ss43Bs

Selecţie realizată de Florina Baciu, Editor PR Romania