Asociaţia Salvează Vieţi a strâns 1.000.000 de euro pentru copiii bolnavi de cancer şi dă startul unei noi campanii

În perioada decembrie 2010 - martie 2011, Asociaţia Salvează Vieţi a strâns peste 1.000.000 de euro prin campania „Nu mă ignora”, dedicată înfiinţării primului Centru de Excelenţă în diagnoza şi tratamentul cancerului limfatic din România, la Clinica de Oncopediatrie Louis Ţurcanu din Timişoara. În continuare, Asociaţia va derula o campanie de redirecţionare a 2% din impozitul pe venit către Salvează Vieţi, împreună cu vedetele care s-au alăturat campaniei - Paula Herlo, Preşedinte Onorific Salvează Vieţi, Andreea Raicu, Tudor Chirilă, Cabral, Virgil Ianţu şi Bogdan Dumitrache. Lucrările de la Timişoara au demarat déjà, cu amenajarea a două camere sterile pentru transplant medular. Fiecare cameră înseamnă tratamentul a încă 30 de copii pe an.

„Ne-am atins scopul primei campanii, însă nu putem să ne oprim aici. Copiii bolnavi au nevoie de mai mult ajutor din partea noastră. Dacă fiecare român ar putea să meargă la Timişoara, să vadă copiii mici, vulnerabili, dar plini de speranţă, care vor doar să meargă acasă, sunt convinsă că ne-am face timp să completăm un formular. De aceea am apelat la Tudor, Andreea, Paula, Cabral, Virgil şi Bogdan, ca să arătăm tuturor ce înseamnă suferinţa unui copil care aşteaptă un ajutor care nu mai vine sau disperarea părinţilor doborâţi de neputinţă. Noi, în schimb, avem şansa de a schimba acest lucru, alocându-ne cinci minute în care să ne scriem numele pe un formular. Sunt convinsă că putem fi mai implicaţi şi mai sufletişti, că nu putem ignora copiii care aşteaptă să-i ajutăm. Iar formularele strânse de la 50% dintre românii cu venituri, aşa cum ne dorim noi, înseamnă 180 milioane lei  şi foarte multă speranţă la viaţă”, a declarat Carmen Uscatu, Preşedinte Salvează Vieţi.

„Am mers la Timişoara fără să ştiu la ce să mă aştept. Fiecare vizită în spital a fost o experienţă copleşitoare. Aş fi vrut să nu fi aflat că în România un copil bolnav de cancer din doi se prăpădeşte, în timp ce în Europa 8 din 10 trăiesc. Cancerul sună ca o condamnare pentru copiii din România, iar noi putem schimba sentinţa, direcţionând 2% din impozitul pe venit către această cauză”, a declarat Paula Herlo, Preşedinte Onorific Salvează Vieţi.

Prin noua campanie, Asociaţia îşi propune să sporească şansele de supravieţuire a copiilor bolnavi de cancer prin creşterea gradului de implicare a persoanelor active din România. Anul trecut, doar 30% dintre românii cu venituri au redirecţionat cei 2%. Redirecţionarea este un proces simplu, nebirocratic. Orice persoană care are salariu/venit trebuie doar să completeze un formular simplu, care se găseşte la www.salveazavieti.ro şi să-l trimită la administraţia financiara de care aparţine.

Campania de comunicare este susţinută de către Tudor Chirilă (concept creativ şi regie spoturi online), Free Communication (PR) şi OMD (media).