Marca de vestimentaţie Petit Bateau a intrat pe piaţa românească

Celebra marcă franceză de vestimentaţie care a inventat body-ul pentru bebeluşi, Petit Bateau, a lansat astăzi, 9 martie, primul său magazin din România, concomitent cu un program de strângere de fonduri pentru organizaţia Salvaţi Copiii.

La ceremonia de deschidere au luat cuvântul ES Henri Paul, Ambasadorul Franţei la Bucureşti, directorul comercial pentru Europa şi Orientul Mijlociu al Petit Bateau, Enrico Ruffa şi Preşedintele Executiv al organizaţiei Salvaţi Copiii România, Gabriela Alexandrescu.

Enrico Ruffa, Directorul comercial pentru Europa şi Orientul Mijlociu al Petit Bateau, a declarat: ”Petit Bateau este un brand inovator care a revoluţionat stilul vestimentar prin invenţiile sale. În România, brandul este adus în regim de franciză de către firma Le Manoir. Credem că piaţa românească prezintă un real potenţial de dezvoltare, iar pentru o marcă importantă ca Petit Bateau esenţial să fim prezenţi aici. Acesta se adresează părinţilor responsabili, care pun accent pe calitate, echilibrul şi sănătatea copiilor. De aceea am ales să sprijinim o organizaţie care dezvoltă proiecte pentru drepturile copiilor şi şansa la o viaţă mai bună: Salvaţi Copiii. În acest sens, în week-end-urile din luna martie vom organiza evenimente pentru copii, iar 20% din vânzările încasate vor fi donate acestei organizaţii.”

În week-end-urile lunii martie, compania va organiza „Zilele Petit Bateau”, constând în evenimente pentru copii, desfăşurate în zona magazinului: reprezentaţii de teatru, animaţie, modelare baloane, face painting şi concursuri cu surprize. 20% din veniturile realizate pe perioada „Zilelor Petit Bateau” vor fi donate organizaţiei Salvaţi Copiii.

Magazinul este situat în incinta Băneasa Shopping City, etajul 1, în centrul zonei Trend Street şi oferă gama completă de îmbrăcăminte şi lenjerie de corp pentru bebeluşi, copiii de toate vârstele, adolescenţi, femei şi bărbaţi.


Înfiinţată în 1893 în Franţa, Petit Bateau are o istorie impresionantă, reuşind să intre în stilul de viaţă al tuturor celor cărora le plac hainele bune, în care se simt bine. Marca oferă produse pentru orice vârstă, de la 0 la 924 de luni. Brandul este recunoscut pentru calitatea produselor sale şi pentru inovaţia permanentă: a inventat chilotul (1918), pentru care a luat şi premiu în 1937,  body-ul pentru bebeluşi, tăietura tricoului, şi a introdus tricourile marinăreşti în garderoba cotidiană. Articolele vestimentare sunt realizate din fire naturale de cea mai bună calitate, din bumbac, in, mătase.