McCann Erickson deschide seria McConferences 2011

Pentru că McCann Erickson înseamnă mai mult decât publicitate, şi pornind de la ideea că, pentru noi, creativitatea nu se poate dezvolta atât timp cât rămâne închisă în ea însăşi, începând cu luna februarie, am decis să deschidem o serie de conferinţe pe alte teme decât publicitatea. Timp de două ore pe lună, vinerea, la McConferences se va discuta despre modă, artă, design şi alte lucruri fascinante, în compania prietenilor  McCann: anjagaţi, parteneri, clienţi, presă.

McConferences sunt organizate  în parteneriat cu Fundaţia Calea Victoriei, într-o atmosferă relaxată, non-conformistă şi interactivă, care face posibilă învăţarea cu plăcere.

“Inovaţia, gândirea laterală, presupun ieşirea din rutină - şi asta vrem să facem şi noi prin conferinţele McCann  - să ne expunem la Altceva. Altceva decât marketing şi comunicare propriu-zis. Alegem teme cât se poate de diverse din artă, istorie, sociologie, astronomie, antropologie - orice stimulează creierul… Iar pentru că timpul nostru liber e mai degrabă limitat, am adus muntele la Mahomed - respectiv conferenţiarii la McCann - pentru ca un număr cât mai mare de McCanneri să aibă acces la aceste surse de inspiraţie”, a spus Beatrice Iftimi, Chief Growth Officer McCann Erickson, şi persoana direct implicată în finalizarea parteneriatului cu Fundaţia Calea Victoriei şi organizarea conferinţelor.

Tema primei conferinţe din 2011, ce va avea loc pe 25 februarie, începând de la ora 10.00, este   “Tot ce aţi vrut să stiţi despre modă dar nu aţi îndrăznit să întrebaţi”, iar vorbitorul este Mihai Cosmatchi. 

Un scurt preview pentru prima ediţie s-ar învârti în jurul evoluţiei modei, de la primele case de haute couture, până la obsesia contemporană pentru mărcile de lux. “Vom defini sectorul haute couture, industria de confecţii şi pe cea a luxului. În această conferinţă, vom afla care sunt etapele dezvoltării unei afaceri de modă. De la mărcile de nişă la cele globalizate, vom vedea care sunt posibilităţile de declinare şi diversificare ale unei mărci. În final, vom vedea de ce investiţiile publicitare diferă în funcţie de sectorul de activitate şi ce efecte a avut recesiunea în acest sector industrial”, au explicat reprezentanţii Fundaţiei Calea Victoriei despre conferinţă.

Până acum, în 2010, au avut deja loc trei ediţii de McConferences, iar temele au fost următoarele: “Până la marginile universului”, „Actriţa şi filosoful” şi „Despre istoria şi legendele Bucureştiului”.


McCann Erickson România se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: “O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor, decât a propriului business”. McCann Erickson are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: The Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, GM-Opel, MasterCard Europe.

Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Erickson, Momentum, Universal McCann, McCann PR şi MRM Worldwide. La nivel internaţional, grupul este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.