TEMPO Advertising numeşte un nou director de creaţie

Alexandru Pomana este noul director de creaţie al TEMPO Advertising. În acelaşi timp, el va asista celelalte companii din grup în  procesul de generare şi integrare a ideilor de comunicare.

Cu o experienţă de peste 6 ani în strategie şi planning, Alexandru a demonstrat creativitate şi versatilitate în soluţiile strategice pe care le-a dezvoltat atât pentru clienţi de media, creaţie sau servicii integrate.

„Tocmai această latură strategică, combinată cu creativitate adaugă valoarea pe care dorim să o oferim clienţilor noştri,” a declarat Eliza Rogalski, CEO Tempo Creative Group.


Alexandru a lucrat la dezvoltarea campaniilor integrate pentru clienţi precum Kraft Foods, Avon, Citroen, Friesland Foods, Jurnalul National, Altex, Cancan, Alka şi UniCredit, activând vreme de 6 ani în cadrul Grupului Leo Burnett, ultima poziţie fiind la 23 Communication Ideas.

Campaniile la succesul cărora a contribuit anterior au fost recompensate cu o serie de premii la Ad'Or, Effie, Golden Drum, Eurobest, M&M Awards, însă, de departe cele mai importante distincţii sunt trei shortlisturi la Cannes şi câştigarea primului Cannes Lion pentru România în 2007 cu campania "1 din 8 femei" pentru clientul Avon.

„Cred că sunt trei lucruri care contează în meseria noastră. Este extrem de important să o faci cu plăcere, să ai alături de tine oameni implicaţi şi cu bun simţ şi, de cealaltă parte, clienţi cu care să colaborezi, nu doar pentru care să lucrezi. Când cele trei se întâlnesc rezultă nu doar publicitate creativă, ci publicitate creativă care şi vinde produsul clientului tău. Cu această convingere îmi încep misiunea în cadrul grupului Tempo,” a declarat Alexandru Pomană.

La Tempo, poziţia de director de creaţie a fost ocupată timp de 2 ani şi jumătate de Adrian Preda, care a avut un rol foarte important în crearea şi menţinerea unui nucleu de tineri talentaţi.

„Îi mulţumesc lui Predu pentru contribuţia pe care a avut-o la crearea acestei echipe. Obiectivul lui Alexandru este să energizeze procesul de creaţie. Tempo are nevoie să-şi răsfeţe clienţii cu creativitate şi să-i facă pe consumatori să se îndrăgostească de publicitate”, a declarat Dragoş Grigoriu.