Teme inovative şi oportunităţi de networking la Eurobest 2010

Anul acesta, Festivalul Eurobest introduce o serie de inovaţii creative şi inspirate în program în egală măsură cu un număr de evenimente amuzante de networking.
În după-amiaza zilei de luni, 6 decembrie, delegaţii pot porni inspiraţi la festivalul Eurobest admirând câteva din lucrările cele mai bune de publicitate la nivel mondial, care au fost premiate anul acesta cu leii de la Cannes. Mark Tutssel, Chief Creative Officer la Leo Burnett Worldwide şi preşedintele juriului Cannes Lions pentru film şi presă împreună cu Alexander Schill, Chief Creative Officer şi partener la Serviceplan Group, membru al juriului Cannes Lions Promo & Activation, vor prezenta o selecţieale celor mai bune lucrări din aceste categorii, oferind o privire de ansamblu a lucrărilor câştigătoare şi motivaţiile acordării premiilor.

După acest punct al programului, FESPA va oferi o băutură de bun-venit, unde delegaţii pot întâlni alţi participanţi la festival într-un cadru relaxat. Luni seara se va încheia cu o vizionare exclusivă a filmului lui Herman Vaske "The Radical Gardener". Nominalizat pentru premiul Rose d’Or de anul acesta, filmul leagă arta şi publicitatea.
Eurobest a făcut echipă cu Contagious anul acesta pentru a lansa The Hive, o zonă de tehnologie interactivă, unde participanţii pot interacţiona şi se pot distra cu cele mai inspirate inovaţii. Vor fi prezentate lucrări de artă, aplicaţii, vizualizări şi jocuri, pe lângă alte tehnologii de ultimă oră, care vor forma viitorul comunicării.

"Contagious acordă multă atenţie intersecţiei dintre mărci şi tehnologie, aşa că suntem foarte entuziasmaţi să fim curatorii The Hive la Eurobest. Obiectivul nostru este să creăm un spaţiu dinamic, experimental, în care delegaţii să se joace cu cele mai mari gadgeturi şi gizmos şi în acelaşi timp să înveţe cum inovaţia tehnologică va schimba campaniile de marketing ale viitorului", comentează Paul Kemp-Robertson, Editorial Director şi co-fondator al Contagious.

Eurobest 2010 va sărbători de asemenea şi munca unuia dintre cei mai influenţi art directori ai secolului 20 cu o expoziţie dedicată Helmut Krone. Născut din părinţi germani în New York în 1920, Krone a intrat la Doyle Dane Bernbach în 1954 şi a lucrat la unele dintre cele mai importante campanii din vremea aceea, inclusiv campania pentru Volkswagen Beetle, care a fost clasificată de Advertising Age drept cea mai importantă campanie a secolului.

Pe lângă analizarea celor mai bune lucrări din ultimele 12 luni, delegaţii Eurobest pot să se pună la curent în decursul a două zile cu toate ideile de ultimă oră din industrie prin intermediul a 21 de seminarii ţinute de lectori ca de exemplu fotograful de talie mondială Rankin, Bob Greenberg, Jonathan Harries, Filip Nilsson, Fernando Vega Olmos şi Linus Karlsson. Patru workshopuri vor oferi oportunitatea unică de a intra în contact şi de a sta faţă în faţă cu persoanele cheie ale industriei. Lucraţi în grupe restrânse şi primiţi sfaturi personalizate de la unii dintre cei mai creativi gânditori.

Philip Thomas, CEO al Cannes Lions, organizator al Eurobest, declară: "La Eurobest dorim să oferim publicităţii creative şi industriei comunicării din Europa două zile pline de oportunităţi de învăţare, implicare, networking şi distracţie. Pe lângă toate astea avem The Hive, expoziţia Helmut Krone şi lansarea programului The Future Creative Leaders, care completează un program bogat de seminarii şi workshopuri, la fel ca şi continuarea evenimentului unic şi de pe acum de renume Networking After Dark. Toate acestea le oferă participanţilor o experienţă Eurobest cu adevărat excepţională."


Acum la cea de-a 23-a ediţie, Eurobest Awards fac parte din festivalul Eurobest, care are loc la Camera de Comerţ din Hamburg în 7 & 8 decembrie 2010, oferind două zile de inspiraţie, dezbateri, learning şi networking. Delegaţii îşi pot ridica badge-urile pentru festival începând cu data de luni, 6 decembrie, după-amiaza şi pot lua parte la activităţi inspiraţionale şi de networking. Ceremonia Eurobest Awards 2010 va avea loc în 8 decembrie la Curio Haus. Pentru informaţii complete despre participarea la festival, vă rugăm accesaţi www.eurobest.com


Despre festivalul de publicitate Eurobest:
Lansat în 1988, Eurobest este competiţia cea mai importantă la nivel european în domeniul excelenţei creative. Premiile se acordă pentru categoriile film, print, outdoor, radio, interactiv, mobile, media, direct, sales promotion, design, manufactură, PR şi publicitate integrată. Premiile, care sunt acordate de un juriu format din creativii de top din Europa, fac parte dintr-un festival de două zile care se dedică identificării şi implicării în subiecte specifice relevante pentru piaţa europeană. Lansat în 2008, festivalul s-a desfăşurat deja la Stockholm şi Amsterdam. El este organizat de aceeaşi echipă care se ocupă de Festivalul Internaţional de Publicitate Cannes Lions, de Festivalul Internaţional de Publicitate Dubai Lynx şi Spikes Asia, fiind un eveniment în întregime european.