ZileleBiz lanseaza in premiera Top 30 Branduri personale in afaceri

Cat de mult conteaza numele celui care cere un credit la banca pentru afacerea lui? Sau cand incheie un parteneriat? ZileleBiz lanseaza in premiera Top 30 Branduri personale in afaceri, un top al notorietatii celor mai cunoscute nume din antreprenoriatul romanesc. Acesta va fi anuntat luni, 15 noiembrie 2010, in cadrul Zilei de Antreprenoriat si reprezinta rezultatul unui studiu Biz realizat in exclusivitate de catre Unlock Market Research.

“Un bun brand personal iti permite mai usor sa-ti largesti aria in care activezi pentru ca mai multi oameni vor dori sa se asocieze cu tine in domenii complementare domeniului tau de expertiza.” sustine Cosmin Alexandru, Managing Partner, B&P Brandivia, unul dintre speakerii primei sesiuni.

Cea de-a doua conferinta reuneste un panel de CEO, antreprenori de top si specialisti care vor prezenta modele de business de succes, strategii de crestere si solutii concrete de finantare pentru afaceri. Vor impartasi din experienta lor: Adrian Gheorghe, Managing Director ThinkBig International, Sorin Mititelu, Director Executiv Directia Dezvoltare Afaceri si Produse Retail, BCR, Valeriu Nistor, Managing Partner Soar Management si Investii SA, Wargha Enayati, CEO CMU si Bogdan Macarie, CEO Debro Retail.

Cea de-a treia sesiune este dedicata unuia dintre cele mai dinamice domenii ale Antreprenoriatului -domeniul online. Vazut ca un adevarat El Dorado pentru antreprenori, cu oportunitati ieftine si rapide pentru dezvoltarea unui start-up, Internetul este totodata un mediu plin de capcane. Vorbind despre finantarea afacerilor din internet, Marius Ghenea, Presedinte FitDistribution declara pentru ZileleBiz: “Capcanele afacerilor pe Internet pentru romani sunt foarte numeroase, ar trebui probabil o carte intreaga sa le enumeram. In realitate, peste 90% dintre aceste initiative antreprenoriale se vor finanta din surse proprii, prin ceea ce americanii numesc “bootstrapping” (strangerea curelei, n.r.)”

Marius Ghenea va fi moderatorul sesiunii despre antreprenoriat online, in care au mai confirmat: Calin Fusu, CEO Neogen, Alexandru Lapusan, CEO & Founding Partner Zitec, Alexandru Ghise, General Manager Balaur.ro.

Programul complet pentru fiecare zi a evenimentului se gaseste la www.zilelebiz.ro.


ZileleBiz se afla la cea de - a noua editie si este organizat de revista Biz. De la conferinte, workshop-uri, prezentari si studii de caz Zilele Biz ramane evenimentul de top in networking si business pentru cei care vor sa creeze parteneriate de succes, sa imbunatateasca eficienta, sa maximizeze relatiile cu clientii si, cel mai important, sa fie la locul potrivit in momentul potrivit. Evenimentul are cinci zile, fiecare dedicata unuia dintre cele mai active si dinamice domenii de business: Antreprenoriat, Real Estate si Retail, Inovatie, CSR, Media si Marketing.
Biz este prima revista de afaceri de business din Romania. Anul acesta sarbatoreste zece ani de existenta, ocazie cu care marcheaza numeroase premiere pe piata publicatiilor de afaceri. La primul sau numar, in 2000, cand majoritatea conexiunilor la Internet in Romania se faceau prin dial-up, Biz titra pe coperta ca Internetul este afacerea viitorului. Piata urma sa ii dea dreptate ani mai tarziu. Termenul de brand, atat de popular azi, a fost introdus in vocabularul de marketing in 2002, pe coperta Biz. Formate jurnalistice cum sunt coverstory, feature, topuri sau ghiduri sau evenimente de amploare cum sunt ZileleBiz au fost initiate in Romania de catre Biz. Incepand din 2009 revista Biz are un nou actionariat si este condusa de Marta Usurelu.