Rogalski Grigoriu PR – premiată cu aur pentru a patra oară de către IPRA

Rogalski Grigoriu PR a fost premiată cu aur în cadrul Galei Golden World Awards for Excellence, care a avut loc la Londra, pe data de 5 noiembrie. Prestigioasa competiţie este organizată în fiecare an de Asociaţia Internaţională de Relaţii Publice. “BCR – Şcoala de bani” a fost desemnată campania câştigătoare la categoria Social Media pentru PR.

Rogalski Grigoriu Public Relations este o prezenţă constantă pe scena festivalului Golden World Award for Excellence organizat de IPRA, distincţia pentru “Şcoala de bani” reprezintă cel de-al patrulea premiu obţinut de agenţie în ultimii patru ani. 

“Trofeul IPRA pentru Şcoala de Bani este meritul a 10.000 de oameni care s-au implicat activ în campanie, au răspuns îndemnului nostru de a învăţa să-şi gestioneze mai bine bugetul personal şi s-au transformat în cele mai credibile exemple pentru semenii lor. Noi am înteles că PR-ul în zilele noastre se face în echipă cu publicul, de aceea mulţumim tuturor celor care au luat parte la această campanie. Mulţumim de asemenea BCR care a lăsat un brand puternic pe mâna unei echipe de PR atât de numeroase”, a declarat Simona Dan, CEO Rogalski Grigoriu Public Relations.

“Şcoala de bani” a fost de asemenea premiată şi de alte jurii internaţionale de specialitate. Proiectul a fost desemnat cel mai bun program de educaţie financiară din Europa, a fost nominalizată la cea mai importantă competiţie a industriei din lume, Cannes Lions şi a primit aurul la categoria Comunicare Corporatistă la Romanian PR Award 2010.

Alături de departamentul de marketing al BCR şi Rogalski Grigoriu PR, în această campanie au fost implicate agenţiile: Media Cafe-strategie şi creaţie online, Media Edge:cia – strategie media, Tempo Advertising - creaţie ATL, BT Events - BTL. Prima etapă a campaniei "Şcoala de bani" a beneficiat de implicarea publicaţiilor Financiarul şi Săptămâna Financiară, care au şi realizat două ghiduri: „Ghid de conversaţie între buzunar şi bani” şi respectiv „Ghid de creştere a banilor”, dar şi de suportul a 5 bloggeri - www.simonatache.ro, www.zoso.ro, www.manafu.ro, www.subiectiv.ro, www.khris.ro.


Despre Rogalski Grigoriu Public Relations
Rogalski Grigoriu Public Relations este agenţia specializată în managementul integrat al reputaţiei organizaţiilor şi brandurilor, cu o experienţă a peste zece ani de specializare în domeniul relaţiilor publice şi având validare a sute de proiecte de referinţă în România şi la nivel regional. Având un model propriu de management al ideilor şi al talentelor, precum şi instrumente de PR create pentru a facilita comunicarea companiilor cu toate categoriile de stakeholders, Rogalski Grigoriu se poziţionează de partea publicului, contribuind în mod activ şi vizibil la atingerea obiectivelor de business ale clienţilor săi.