Oana Bulexa deţine 5% din compania THE PRACTICE

oana_bulexaDupă 4 ani de realizări alături de THE PRACTICE, Oana Bulexa a devenit partener şi deţine 5% din companie. Noul asociat ocupă poziţia de Client Service Director în agenţia de PR din grupul Leo Burnett, având un rol important în supervizarea echipei, în activităţile de new business, precum şi în consultanţa oferită clienţilor agenţiei.

Oana Bulexa s-a alăturat echipei THE PRACTICE la doar câteva luni după înfiinţarea companiei, pe poziţia de PR Manager. În cei 4 ani, s-a implicat la nivel de strategie, supervizare şi implementare în activitatea agenţiei pentru clienţi din cele mai variate domenii: FMCG, retail, real estate, auto moto, IT&C sau financiar-bancar. A fost coordonatorul unora dintre cele mai premiate campanii THE PRACTICE, precum Ziua Bărbatului – Bergenbier sau Pro-optimism – Gusto Pufuleţi, având în prezent un palmares de 7 premii importante la festivalurile de profil din întreaga lume. Evoluţia profesională a recomandat-o pentru poziţii cu responsabilităţi din ce în ce mai mari, precum cea de Consumer Practice Director sau cea curentă, de coordonator al echipei de Client Service.

„Lucrez cu Oana de peste 5 ani – dintre care aproape 4 la THE PRACTICE. Am avut timp să o cunosc şi îi apreciez maturitatea, competenţele şi dedicarea. Am adunat foarte multe lucruri care mă leagă de ea, atât ca om, cât şi ca profesionist. Formăm o echipă de succes şi de aceea mă bucur foarte tare că a devenit în mod oficial partener la THE PRACTICE”, a declarat Gabriela Lungu.

“Cele mai mari provocări, bucurii şi satisfacţii profesionale pe care le-am trăit până acum s-au întâmplat aici, la THE PRACTICE. Mă simt extrem de onorată să intru în rândul partenerilor firmei, cu atât mai mult cu cât ceea ce mă leagă de acest loc şi de această echipă trece dincolo de convenienţe”, adaugă Oana Bulexa.

Oana Bulexa (30 de ani) are o experienţă de peste 9 ani în comunicare (dintre care 4 ani în televiziune şi alţi 5 în relaţii publice). De-a lungul carierei, a lucrat ca şi consultant pentru branduri locale şi internaţionale de renume, precum: Bergenbier, Brenac, Doncafé, Eurocopter, Gilette, Gusto Pufuleţi, Hochland, Immo Industry Group, Prigat, Roua, Volvo România, Westhouse Group etc. Este absolventă a Academiei de Studii Economice Bucureşti – Facultatea de Management şi Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale, şi deţine un Master SNSPA în Publicitate şi Reclamă. Vorbeşte fluent engleza, franceza şi spaniola.

THE PRACTICE este o companie de consultanţă în comunicare dedicată construirii şi protejării celor mai ambiţioase branduri din România, locale sau internaţionale. Cu o abordare integrată asupra comunicării, THE PRACTICE depăşeşte în competenţe şi activitate munca unei agenţii clasice de PR. Axată puternic pe creativitate şi eficienţă, compania este o prezenţă constantă pe podiumurile competiţiilor de profil locale şi internaţionale, fiind in 2009 desemnată Agenţia Anului în România şi nominalizată ca European Newcomer Agency of The Year, si aducand in 2010 pentru tara noastra primul PR Lion la cel mai important festival de comunicare din lume, Cannes Lions. Pe plan local, agenţia este parte din Leo Burnett Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din România. Mai multe detalii pe www.thepractice.ro.