Ca partener tradiţional al competiţiei Junior PR Award, MOL îi provoacă pe tinerii comunicatori cu o temă tot mai des întâlnită pe agenda companiilor din România: comunicarea de mediu. Premiul ecoMOL pentru excelenţă în comunicarea de mediu este o distincţie specială care se acordă în afara premiilor stabilite de juriul internaţional al competiţiei Romanian PR Award. Dintre campaniile preselectate de juriu, reprezentanţii MOL Romania vor premia cea mai reuşită campanie de comunicare de mediu propusă de candidaţii Junior PR Award.
Înscrierea se face până la data de 14 septembrie 2010 şi constă în conceperea unui campanii de PR, de maximum 1.000 de cuvinte, în limbile română şi engleză. Studenţii au deplină libertate în alegerea temei campaniei de mediu, dar trebuie să identifice probleme sau oportunităţi reale, pentru clienţi reali. Clienţii pot fi corporaţii, ONG-uri sau instituţii de stat care derulează în România programe în domeniul protecţiei mediului. Vor fi apreciate acele proiecte cu obiective bine definite şi măsurabile, care vor reuşi să echilibreze planificarea şi cercetarea cu creativitatea. Lucrările pot fi realizate individual sau în echipe cu până la 4 membri, limita de vârstă fiind de 25 de ani.
"Premiul ecoMOL este deja la a patra ediţie şi sperăm să primim şi anul acesta proiecte valoroase care să contribuie la constientizarea unui comportament responsabil faţă de mediu", a declarat Erzsébet Felméri, Coordonator PR MOL Romania.
Câştigatorii premiului ecoMOL vor fi recompensaţi cu o diplomă şi un pachet de carţi de specialitate în domeniile PR şi CSR.
Criteriile de jurizare şi detaliile privind înscrierea pot fi consultate pe http://www.praward.ro/pr-award/junior-pr-award.html