Premiul EcoMOL - sprijinit pentru al patrulea an consecutiv de MOL Romania

mol_stireCa partener tradiţional al competiţiei Junior PR Award, MOL îi provoacă pe tinerii comunicatori cu o temă tot mai des întâlnită pe agenda companiilor din România: comunicarea de mediu. Premiul ecoMOL pentru excelenţă în comunicarea de mediu este o distincţie specială care se acordă în afara premiilor stabilite de juriul internaţional al competiţiei Romanian PR Award. Dintre campaniile preselectate de juriu,  reprezentanţii MOL Romania vor premia cea mai reuşită campanie de comunicare de mediu propusă de candidaţii Junior PR Award.



Înscrierea se face până la data de 14 septembrie 2010 şi constă în conceperea unui campanii de PR, de maximum 1.000 de cuvinte, în limbile română şi engleză. Studenţii au deplină libertate în alegerea temei campaniei de mediu, dar trebuie să identifice probleme sau oportunităţi reale, pentru clienţi reali. Clienţii pot fi corporaţii, ONG-uri sau instituţii de stat care derulează în România programe în domeniul protecţiei mediului. Vor fi apreciate acele proiecte cu obiective bine definite şi măsurabile, care vor reuşi să echilibreze planificarea şi cercetarea cu creativitatea. Lucrările pot fi realizate individual sau în echipe cu până la 4 membri, limita de vârstă fiind de 25 de ani.

"Premiul ecoMOL este deja la a patra ediţie şi sperăm să primim şi anul acesta proiecte valoroase care să contribuie la constientizarea unui comportament responsabil faţă de mediu", a declarat Erzsébet Felméri, Coordonator PR MOL Romania.

Câştigatorii premiului ecoMOL vor fi recompensaţi cu o diplomă şi un pachet de carţi de specialitate în domeniile PR şi CSR.

Criteriile de jurizare şi detaliile privind înscrierea pot fi consultate pe http://www.praward.ro/pr-award/junior-pr-award.html



Despre organizatorul Junior PR Award
Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standardele etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 competiţia Romanian PR Award şi evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România.

MOL Romania s-a făcut remarcată în domeniul responsabilităţii sociale prin programe diverse, ce se disting prin amploare şi originalitate: programul „Spaţii Verzi” realizat in colaborare cu Fundaţia pentru Parteneriat, sau programul “Pot ajuta?”, prin care MOL sprijină tineri talentati în domeniul sportiv sau artistic şi este organizat în colaborare cu Asociaţia pentru Performanţă şi Cultură.

Contact
Dana Oancea
Project Manager
Forum for International Communications
Tel. 0722-964382
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
www.praward.ro